Lekker doen danquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Man man, ik kan wel echt de hele dag slapen
Kan allemaal afgezegd wordenquote:
Gamezequote:
Je had nu een "[R&P SC] Schiet een plaatje van je flamoes onder de douche" verwacht?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Ik zag te link niet met alle onderwerpen van het vorige topic
.
Nee, dan eerder een '[R&P SC]quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had nu een "[R&P SC] Schiet een plaatje van je flamoes onder de douche" verwacht?
Die is er dus ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Ik zag te link niet met alle onderwerpen van het vorige topic
.
Nah, dat is eerder op tv, bij dat "over mijn lijk".quote:
necrofoliequote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dat is eerder op tv, bij dat "over mijn lijk".
Dussss.quote:
_A_ kijkt er nu naar, ik loer wat mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me wel vakerhoor
. Poeh, laten we het vooral niet over dat programma hebben
.
Wat een ellende, inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me wel vakerhoor
. Poeh, laten we het vooral niet over dat programma hebben
.
Ik kijk het niet, maar ik kan niet tegen doden sinds mijn vader overleedquote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ kijkt er nu naar, ik loer wat mee.
Dat kan. Ik vind het vooral knap dat ze blijven vechten. Tegen beter weten in over het algemeen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar ik kan niet tegen doden sinds mijn vader overleed.
over mn lijkquote:
Dat is scherper dan mijn fruitmesje, denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Thrust het volgende:
ben zo scherp (en slap) als een vaatdoek![]()
trusten
Ik heb heel veel respect voor hen. Ik ben kerngezond en met zoveel minder wil tot leven ofzo. Maar ik kijk er liever niet naar, doet me teveel.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het vooral knap dat ze blijven vechten. Tegen beter weten in over het algemeen.
Ik denk dat als je wat zou hebben je opeens een stuk meer wil krijgtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor hen. Ik ben kerngezond en met zoveel minder wil tot leven ofzo. Maar ik kijk er liever niet naar, doet me teveel.
Wie gaat er nu om 3 uur 's nachts de tuin omspitten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*schop!
Moeten we nu niet gaan kijken of er niemand vermist is in zijn omgevingquote:Op vrijdag 9 april 2010 05:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie gaat er nu om 3 uur 's nachts de tuin omspitten?
Zou hij Rhu aangerand hebben? Terwijl ze boodschappen ging doen, op haar harde studieavond?quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Moeten we nu niet gaan kijken of er niemand vermist is in zijn omgeving![]()
Mogguh!
Dat zou eerder andersom gebeurenquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou hij Rhu aangerand hebben? Terwijl ze boodschappen ging doen, op haar harde studieavond?
ik heb niet beroerd geslapen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:59 schreef JoeBravo het volgende:
mōgguh
man man, wat heb ik weer beroerd geslapen
Als er niemand is?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Even stalken.
GMTAquote:
Je staat nu met een lampenkap in de hoek?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is de beste manier, als er dan iemand komt, zien ze me niet.
anthraxxquote:
whehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat nu met een lampenkap in de hoek?
nou is ie kapotquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje slaat Goldi met de lampenkap.
Er staat er vast nog wel een in de KSC. Van vroegah.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou is ie kapot![]()
ik hoop wel dat pinguin een reserve lampenkap heeft
ik ben er net nog 1 hier tegen gekomen die heb je de laatste keer bij de kippen laten liggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat er vast nog wel een in de KSC. Van vroegah.
LLquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
drukdrukdruk
maar toch tijd voor
Ah, daar lag ie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben er net nog 1 hier tegen gekomen die heb je de laatste keer bij de kippen laten liggen
giertjequote:
daar ging mijn koffiequote:
Nah, singles, de oldschoolversie. Niet die online dating.fok wat het nu isquote:
zeusquote:
Gewoon elke dag gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef MissMSX het volgende:
De kapper had m'n haar gisteren zo leuk gedaan, maar dat doe ik d'r nooit na
lekkerquote:
Dat kan ik niet betalenquote:
Doe zoals ik, neem een kapsel dat altijd goed zit (of non existent is).quote:
Ze had het leuk opgestoken. Dus het kapsel op zich is wel goed geknipt, maar dat extraatje gaat me niet lukkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik, neem een kapsel dat altijd goed zit (of non existent is).
Maar het zal iig meer in de buurt komen van een goed kapsel dan wat ik aan het prutsen wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik, met mn kappersopleiding, krijg alles bij anderen wel goed, maar bij mezelf zit het nooit zoals ik wil
behalve invlechten, dat lukt weer juist bij mezelf heel goed maar bij anderen niet
vlechten kon ik eerder wel nu ook al niet meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik, met mn kappersopleiding, krijg alles bij anderen wel goed, maar bij mezelf zit het nooit zoals ik wil
behalve invlechten, dat lukt weer juist bij mezelf heel goed maar bij anderen niet
INvlechten is weer iets anders dan vlechten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
vlechten kon ik eerder wel nu ook al niet meer
Ik kan het meestal iig herstellen als het erg verpest isquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het zal iig meer in de buurt komen van een goed kapsel dan wat ik aan het prutsen was
geweldig tokkie verhaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Relatie met moeder. Dochter niet te versmaden.
Kijk eens wie de TS is. Dat zou genoeg moeten zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geweldig tokkie verhaal![]()
als dit echt is:![]()
![]()
haiquote:
Ik heb 2 milchschnitte (van die kinder dingen) en 1 krentebol op, zometeen gaat de 2e krentebol eraan en dan heb ik nog rijste-wafel dingetjes met chocolade voor de lekkere trekquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:
2 boterhammen. 6 Frankfurters (die worsten, niet die inwoners van). Iets teveel gegeten
Het is dan ook niet waarquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geweldig tokkie verhaal![]()
als dit echt is:![]()
![]()
Ik ken TS niet echt goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk eens wie de TS is. Dat zou genoeg moeten zeggen.
Damn nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:
2 boterhammen. 6 Frankfurters (die worsten, niet die inwoners van). Iets teveel gegeten
Kreabea vrijdagmiddagtopicquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Relatie met moeder. Dochter niet te versmaden.
Jij komt de middag ook wel door dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hai
[..]
Ik heb 2 milchschnitte (van die kinder dingen) en 1 krentebol op, zometeen gaat de 2e krentebol eraan en dan heb ik nog rijste-wafel dingetjes met chocolade voor de lekkere trek
(en een mandarijntje)
Altijd leukquote:
dat zegt mij al genoegquote:
en dat bevestigt het alleen maarquote:
Vooral door de mensen die hem niet kennen.quote:
iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral door de mensen die hem niet kennen.
Meisjes in te metselen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef Thrust het volgende:
de zon schijntfijn zit ik weer in een kelder/garage
zit niet in belgiequote:
ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef Thrust het volgende:
de zon schijntfijn zit ik weer in een kelder/garage
De zon is hier nu net verdwenen. Dat maakt zo'n thuiswerkmiddag toch minder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is lekker warm in het zonnetje
ik heb de deuren open staan maar toch bang dat ik voor vanavond de airco's kan aanzettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ladylike het volgende:
Hier schijnt de zon nog volop, begint zelfs benauwd te worden, binnen
Niet dat hier constant de zon schijnt. En buiten is het maar 12 graden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
had je maar in het zuiden moeten gaan wonen
whehehhee inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
had je maar in het zuiden moeten gaan wonen
hier is het op het moment 19 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dat hier constant de zon schijnt. En buiten is het maar 12 graden.
hier wel, en 16 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dat hier constant de zon schijnt. En buiten is het maar 12 graden.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
nog 3 kwartier en dan mag ik m'n zoontje op gaan halen
en ook nog goed weerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
nog iets verder naar het zuiden gaanquote:
Hij is niet zo ziek meer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
Dat is pas fijn nieuws.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
huh?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn vriend is blij, want ik vertelde dat ik mezelf heel erg moe vond uit zien.
"mij er goed uit laten zien is lief " Wat moet je met zo'n vent.
Dumpenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn vriend is blij, want ik vertelde dat ik mezelf heel erg moe vond uit zien.
"mij er goed uit laten zien is lief " Wat moet je met zo'n vent.
Was je van plan te gaan studeren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef MissMSX het volgende:
Crap. Naar de stad gefietst, maar nu ben ik doodop. Concentratievermogen ligt op zo'n 1% gok ik
dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Normaal ben ik natuurlijk de knappere van het stel.
[..]
Maar hij is verder heel lief.
Tsja, dan moet je'em als een goede vrouw maar eens goed africhten denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar hij is verder heel lief.
Jaquote:
zelfs moe zie je er beter uit, alleen weet hij dat nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
Dacht ik toch. Maar goed dat ik hem heel lief vind.quote:
Ben er mee bezig, je weet dat hij een eigenwijze koppige friemel is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je'em als een goede vrouw maar eens goed africhten denk ik
Dat werkt niet lekker met 1%.quote:Ja
Ai ai, dat leest hij zo hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zelfs moe zie je er beter uit, alleen weet hij dat niet
zo, genoeg geslijmd voor vandaag
Hij heeft goed geslapen en vanochtend sinds bijna een week weer gewoon brood gegeten, dus ik durf het aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is niet zo ziek meer?
Wat krijgt hij voor z'n verjaardag van je?
Ohquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai ai, dat leest hij zo hier.![]()
Maar lief dat je het zegt, al heb je nog geen foto van me gezien.
Heldenpappaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Hij heeft goed geslapen en vanochtend sinds bijna een week weer gewoon brood gegeten, dus ik durf het aan.
Een Thomas de stoomtrein speelset.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Hij heeft goed geslapen en vanochtend sinds bijna een week weer gewoon brood gegeten, dus ik durf het aan.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
kut.. zeg dat dan eerder![]()
Ik val dan ook op innerlijk
From Paris with Lovequote:
O dat is wel heel erg cool voor een drie jarige.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat zeggen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
kut.. zeg dat dan eerder![]()
Ik val dan ook op innerlijk
niet hard?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat is wel heel erg cool voor een drie jarige.Daar zal hij heel blij mee zijn.
[..]
Waarom moet ik dat zeggen?Hij bijt niet hoor... nouja... jou niet....uhh mja.
daar is hij echt helemaal gek van. Hij kent van alle locomotieven met een nummer er op de naam. Net als de meeste automerken overigens (ik denk zo'n 20 merken kan hij van grote afstand herkennen).quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
zou voor iets gaan wat een hoop herrie maakt en alleen bij moeders gebruikt mag worden
zo ben ikquote:
Geef mijn zoon terugquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar is hij echt helemaal gek van. Hij kent van alle locomotieven met een nummer er op de naam. Net als de meeste automerken overigens (ik denk zo'n 20 merken kan hij van grote afstand herkennen).
heel verstandigquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is voor als hij bij mij is, dus geen herrie.
Het gaat goed. Ik zit ondertussen denk ik op 2%quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik toch. Maar goed dat ik hem heel lief vind.
[..]
Ben er mee bezig, je weet dat hij een eigenwijze koppige friemel is.
[..]
Dat werkt niet lekker met 1%.
Doe mij maar een meisjequote:
Wanneer ben je uitgerekend?quote:
Mag jij bij mn vriend gaan zittenquote:
GMTAquote:
met 40 weken wrsquote:
moet je wat zout hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met 40 weken wrs
oh god, nou ben ik ook nog flauw
Zelfs Alfa romeo wordt nu juist uitgesprokenquote:
Of 42. Moet wel helemaal uitdragen he.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met 40 weken wrs
oh god, nou ben ik ook nog flauw
whehehe dat moet je dus niet doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs Alfa romeo wordt nu juist uitgesproken
klonk altijd zo leuk: alfa romejomejo
(moet je voor de grap eens hardop lezen)
dan is ze 2 weken over tijd toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of 42. Moet wel helemaal uitdragen he.
Maximaal genietenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of 42. Moet wel helemaal uitdragen he.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef MissMSX het volgende:
Mijn meisje wordt een meisje met ballen. Die schopt elke potentiele aanrander zo naar de volgende postcode
Ze is een perfectionist die neemt er rustig de tijd voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is ze 2 weken over tijd toch?
ik heb 42 weken gedragen, met als gevolg: een totaal uitgedroogd kindje en de melding dat ik 2 weken over tijd was
40 is toch normale zwangerschap?
of is dat op die 4 jaar veranderd ineens
Bij mijn twee, beide 42 wkn en 2 dgn en toen moest ik nog hulp krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is ze 2 weken over tijd toch?
ik heb 42 weken gedragen, met als gevolg: een totaal uitgedroogd kindje en de melding dat ik 2 weken over tijd was
40 is toch normale zwangerschap?
of is dat op die 4 jaar veranderd ineens
Ze wordt de vrouwelijke Steven Seagalquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet haren trekkengewoon met vuist meppen
Alleen in Nederland laten ze je zo lang doorlopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mijn twee, beide 42 wkn en 2 dgn en toen moest ik nog hulp krijgen.![]()
40 wkn is wat ze het liefst hebben ja.
De neurootquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
ons zoontje was zeer stipt: exact op de uitgerekende datum
bij mij hadden ze dus verkeerd geteld, dacht zelf dat ik op precies 40 zat, bleek 42 te zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mijn twee, beide 42 wkn en 2 dgn en toen moest ik nog hulp krijgen.![]()
40 wkn is wat ze het liefst hebben ja.
Dat bepalen ze toch aan de hand van een echo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij mij hadden ze dus verkeerd geteld, dacht zelf dat ik op precies 40 zat, bleek 42 te zijn
had niet zo nauwkeurig mn periodes bijgehouden
moest echt serieus een vriendin vragen wanneer ik nou voor het laatst ongesteld was geweest
mja drukke periode, veel ziekte (kanker) en sterfgevallen in mn fam in die tijd
mn vriend zou BEGIN feb. geboren moeten worden, het is uiteindelijk EIND (27)maart gewordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen in Nederland laten ze je zo lang doorlopen
Normaal gaan ze al actie ondernemen bij 1 week overtijd volgens mij
ja, maar ik had blijkbaar een klein kindjequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bepalen ze toch aan de hand van een echo?
Ja, want zelfs je ongesteldheid kan niet precies aangeven wanneer dat zaadje nu eindelijk eens dat eitje bevrucht heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bepalen ze toch aan de hand van een echo?
Ik wist niet eens welke maand de laatste was geweest, laat staan een weeknummer ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, want zelfs je ongesteldheid kan niet precies aangeven wanneer dat zaadje nu eindelijk eens dat eitje bevrucht heeft.
2 maanden lijkt me onmogelijk als er goed gerekend is. Dat overleven moeder en kind beide nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend zou BEGIN feb. geboren moeten worden, het is uiteindelijk EIND (27)maart geworden
toen lieten ze je nog bijna 2 maanden doorlopen (34 jaar geleden dus)
[..]
ja, maar ik had blijkbaar een klein kindje
dus dan schatten ze het jonger...
Heb periodes dat ik niet eens weet wat voor dag het isquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist niet eens welke maand de laatste was geweest, laat staan een weeknummer ofzo
En een onregelmatige cyclus helpt ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, want zelfs je ongesteldheid kan niet precies aangeven wanneer dat zaadje nu eindelijk eens dat eitje bevrucht heeft.
Het is vreselijk he, als je niet op de dag kan zeggen wanneer je je periode krijgt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:07 schreef Thrust het volgende:
Heb periodes dat ik niet eens weet wat voor dag het is
ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heb periodes dat ik niet eens weet wat voor dag het is
krijg je van die bloederige taferelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is vreselijk he, als je niet op de dag kan zeggen wanneer je je periode krijgt.
Ezeltje rekjequote:
whehehequote:
het ziet er ineens wel weer erg blauwquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
wel opvallend, ik ben weg uit de KSC en ineens posten er weer een hoop mensen...
dat ze me dan in het gezicht zeggen dat ze me niet moeten, dit valt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg op
het valt iig niet mij alleen op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er ineens wel weer erg blauw
Ga dan ook niet kijken muts.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
wel opvallend, ik ben weg uit de KSC en ineens posten er weer een hoop mensen...
dat ze me dan in het gezicht zeggen dat ze me niet moeten, dit valt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg op
Ach, zolang BeF nog bestaatquote:
mja maar degene om wie et allemaal begonnen is zijn nog niet terug gekeerdquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
bef?quote:
Fok! in z'n algeheel nietquote:
Het is grappig om in de zoveel tijd weer een schop t geven. Maar pauzes vane en paar weken is niet abnormaalquote:
die hebben ook aangegeven dat ze niet meer terug kwamen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar degene om wie et allemaal begonnen is zijn nog niet terug gekeerd
BeF #976 Met jeuk aan het snavelachtig reukuitwas.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
bef?
daar krijg ik hele andere iedeeen bij
Het stbaby's topic?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
bef?
daar krijg ik hele andere iedeeen bij
Ach, bij gebrek aan leuker forum.quote:
Ik zit er niet, hoezo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef STING het volgende:
Zit iedereen nou tegenwoordig in KPD.
Waar moet het heen met de wereld
Bier en frituur, de hoofdingrediėnten van een goed feest imhoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
BeF #976 Met jeuk aan het snavelachtig reukuitwas.
Bier en Frituur
Ik kom maar in een heel beperkt aantal topics.quote:
aah okeequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
BeF #976 Met jeuk aan het snavelachtig reukuitwas.
Bier en Frituur
Uiteraard. Veel geouwehoer, maar niets van de in de OP beloofde tips te vinden in het hele topicquote:
hoop commotie om niks dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben ook aangegeven dat ze niet meer terug kwamen.
ze zijn weer terug in ONZ
Wist niet eens dat die daar zat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef STING het volgende:
Genoeg subfora waar ik uberhaupt niet hoef te zijn inderdaad. De herhalende grappen die niet eens grappig zijn hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom maar in een heel beperkt aantal topics.
Al die ongrappige pubers die zichzelf zo grappig vinden... nee bedankt.
Al die amateurporno is toch hilarisch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef STING het volgende:
As usualquote:
Voor een porno forum vind ik het percentage anders behoorlijk laagquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die amateurporno is toch hilarisch?
En de overkill aan fakers latelyquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg subfora waar ik uberhaupt niet hoef te zijn inderdaad. De herhalende grappen die niet eens grappig zijn hoef ik niet te zien
Ik heb het gemist. Na die uitlatingen over mij ben ik er maar weggegaan, ik heb geen behoefte om te lurken.quote:
Ik krijg zelfs PM van mensen die het opvalt en mij erop attenderenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet kijken muts.Kom er duidelijk te weinig om het verschil te zien.
Ik had verwacht daar de sletjes van singles terug te zien, maar het zijn hoofdzakelijk de mannen,quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Uiteraard. Veel geouwehoer, maar niets van de in de OP beloofde tips te vinden in het hele topic
Dames/heren we willen jullie naakt zien enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Voor een porno forum vind ik het percentage anders behoorlijk laag
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dames/heren we willen jullie naakt zien enzo
Dat soort onzin ja. Krea is nog grappig, omdat al die n00bs er in tuinenquote:
Grote mond, maar als het erop aankomt he...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had verwacht daar de sletjes van singles terug te zien, maar het zijn hoofdzakelijk de mannen,
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik krijg zelfs PM van mensen die het opvalt en mij erop attenderen
Maar ook dat is een herhaling van zettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat soort onzin ja. Krea is nog grappig, omdat al die n00bs er in tuinen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Het zijn toch altijd die puberende singlemannen, die een ONS proberen te regelen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had verwacht daar de sletjes van singles terug te zien, maar het zijn hoofdzakelijk de mannen,
Ik lees, zie de hoeveelheid reacties, denk dat Krea gniffelend achter zijn pc zit en glimlach. Daarna sluit ik het tabje af.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ook dat is een herhaling van zetten
de users van KSC zijn nog sneakyerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat ze dat dan ook laten. Komt sneaky over.
O? Zo ver heb ik niet eens gekeken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
Het zijn toch altijd die puberende singlemannen, die een ONS proberen te regelen?
Ik ook, maar ben er nog weinig boeiends tegengekomen.quote:
zitten ook erg mooie foto's tussenquote:
Je kan zoveel willen... dat gaat echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Roddels.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
de users van KSC zijn nog sneakyer
kom nu een hoop dingen te weten die over mij en mn partner gezegd zouden zijn
Dat doe ik stiekem ook wel jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees, zie de hoeveelheid reacties, denk dat Krea gniffelend achter zijn pc zit en glimlach. Daarna sluit ik het tabje af.
Ik kom e rweinig, maar ik heb een verwachting. Ik heb toegang gekregen toen ik bij de redactie kwam, nooit aangevraagd. Ook geen behoefte aan, eigenlijjkquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Zo ver heb ik niet eens gekeken.Alleen het rijtje met namen van de "leden".
daar ben ik ook altijd wel voor in jaquote:
Als ze dat gaan doen, post er nog maar weinig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook, maar ben er nog weinig boeiends tegengekomen.
En je moet allemaal maar lief voor elkaar zijn. Je mag iemand niet eens uitlachen om haar uitgelebberde tieten of zijn veel te kleine pikkie
Geef ik toe, maar ook flink bewerkt.quote:
Ze schoven ineens een topic waarin ik gepost had naar KPD en toen moest ik natuurlijk wel toegang hebben om te zien hoe het af zou lopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom e rweinig, maar ik heb een verwachting. Ik heb toegang gekregen toen ik bij de redactie kwam, nooit aangevraagd. Ook geen behoefte aan, eigenlijjk
Jaquote:
Dan denk ik: als je niets om te showen hebt, doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen, post er nog maar weinig.
Ze zijn wel blij met fotoshop geloof ik.
[..]
Geef ik toe, maar ook flink bewerkt.
Daarom is mijn fotoboek ook leegquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan denk ik: als je niets om te showen hebt, doe het dan ook niet
Ja, ik in een neopreen pak. Oh wacht, die heeft er ooit gestaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef Ladylike het volgende:
klinkt logisch Ph
heb jij trouwens geen gave duikpics die je daarin kan zetten?
Ik show alleen met andermans verenquote:
heel soms kom ik daarquote:
Wat voor ondeugend iets heb jij gepost dat het topic naar kpd verplaatst moest worden??quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef MissMSX het volgende:
Ze schoven ineens een topic waarin ik gepost had naar KPD en toen moest ik natuurlijk wel toegang hebben om te zien hoe het af zou lopen
He bah, zo krijg je inderdaad "ruzie".quote:
Da's niks voor KPD. Niet strak genoeg rond het klokkenspel toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik in een neopreen pak. Oh wacht, die heeft er ooit gestaan
Example?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
heel soms kom ik daar
ik vind sommige reacties te kansloos daar
Ik zou het echt niet meer wetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor ondeugend iets heb jij gepost dat het topic naar kpd verplaatst moest worden??
[..]
He bah, zo krijg je inderdaad "ruzie".
Dat sowieso. En toch..vind ik het eigenlijk ook wel mooi dat sommigen trots op hun lichaam zijn ondanksquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef MissMSX het volgende:
Dan denk ik: als je niets om te showen hebt, doe het dan ook niet
Ik kijk alleen naar de foto's. En ik zeg je dat is flink wat scrolll werk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Giertje het volgende:
heel soms kom ik daar
ik vind sommige reacties te kansloos daar
mja 1 foto 20 reactiesquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso. En toch..vind ik het eigenlijk ook wel mooi dat sommigen trots op hun lichaam zijn ondanks
hun putjes, rolletjes of wat dan ook.
[..]
Ik kijk alleen naar de foto's. En ik zeg je dat is flink wat scrolll werk.
Dat wordt dan weer weggepoetst met photoshopquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso. En toch..vind ik het eigenlijk ook wel mooi dat sommigen trots op hun lichaam zijn ondanks
[..]
Ik kijk alleen naar de foto's. En ik zeg je dat is flink wat scrolll werk.
vooral als mensen over dingen heen lezen die wel gezegd zijn enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He bah, zo krijg je inderdaad "ruzie".
sad but treuquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer weggepoetst met photoshop
Volgens mij was ik er toen in augustus, dus dan heb ik hoogstwaarschijnlijk mijn tropisch pak aan gehad (3 mm). Dat zal beter showen dan die 7mm + 5mm bodywarmer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's niks voor KPD. Niet strak genoeg rond het klokkenspel toch?
dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:
ik ben gaar van het hele dag in de zon zittenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik ben gaar van het hele dag in de zon zitten
daar kan je inderdaad goed duf van wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
quote:
zijn ook pilletjes voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef Thrust het volgende:
Zo ook maar wat aan mn vitamine D gebrek doen
dat weet ik, vriendin heeft een eigen apotheekquote:
Ik ben gaar van de pokeravond van gisteren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
de zon is wel fijnerquote:
en dan moeten kindjes dat verplicht slikkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:24 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat weet ik, vriendin heeft een eigen apotheekzijn niet aan te raden
Pokerquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben gaar van de pokeravond van gisteren.
Nja in nederland is er te weinig zonquote:
jah, naar maastricht verhuizen.. er zit niets anders opquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is helemaal geen zon meer.Daarom heb ik het nu koud.
En Limboland staat nog wel bekend om het zonnetjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is helemaal geen zon meer.Daarom heb ik het nu koud.
De MUZ SC doet het ook al zo goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is grappig om in de zoveel tijd weer een schop t geven. Maar pauzes vane en paar weken is niet abnormaal
Maastricht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
jah, naar maastricht verhuizen.. er zit niets anders op
ik ben lekker naar mn gezin
Nou, die heeft zich zojuist verstopt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef MissMSX het volgende:
En Limboland staat nog wel bekend om het zonnetje
Je moet ook niet door de muziek heen pratenquote:
tot morgen LLquote:
Komt vanzelf weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maastricht.Dacht het niet, als ik hier vertrek dan gelijk goed.
Fijn weekend Ll.![]()
[..]
Nou, die heeft zich zojuist verstopt.
quote:
hier is ie gelukkig niet verstoptquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maastricht.Dacht het niet, als ik hier vertrek dan gelijk goed.
Fijn weekend Ll.![]()
[..]
Nou, die heeft zich zojuist verstopt.
In Belgie schijnt altijd de zonquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is ie gelukkig niet verstopt
jammer genoeg niet altijdquote:
Amai. Dan kijkt ge niet goed genoegquote:
whehehe daarom ben ik dus geen belgquote:
Belgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe daarom ben ik dus geen belg
Belgische Ardennen zijn mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Belgen
Ik denk dat de eerstkomende vakantie naar Belgie gaat zijn
Frankrijk is een mooi land, jammer van die Fransen. Dat strekt zich uit tot Walloniėquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Belgische Ardennen zijn mooi![]()
alleen de walen moeten ze daar buiten gooien
zoietsquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Frankrijk is een mooi land, jammer van die Fransen. Dat strekt zich uit tot Walloniė.
lekker dagjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Tegan het volgende:
Haha, wat een dramadag.
Ging mee met mijn moeder boodschappen doen, viel er een bakje yoghurt uit de tas in de winkelwagen tijdens het inpakken, broek onder de yoghurt, en dat was mijn lievelingsbroek die ik net een uur aan had, kan nu weer mooi in de was.
Toen daarna ging ik een cadeautje kopen voor een verjaardag morgenavond. Kwam ik erachter dat de chip van mijn pinpas er bijna uitgebroken was, gelukkig werkte de pin nog wel. Meteen nieuwe aangevraagd bij de bank, en die zei dat ik hem gewoon kon blijven gebruiken totdat de nieuwe kwam, en dan hopen dat hij dus niet uit elkaar valt de komende paar dagen. Ook kon ze niet meteen internetbankieren op de nieuwe pas zetten, want het pasnummer was nog niet bekend
.
Owja, en het meisje achter de balie zat gewoon bij mij op de basisschool een paar jaar onder mij ofzo. Wist eerst niet zeker of ik wel bij de goede balie was daardoor
. Ze had wel mooie nageltjes
, en eentje van mij was vanochtend een stukje afgebroken, dus nu alles paar mm ingekort
.
En toen kwamen we thuis, was de vriezer kapot![]()
. Dus nu een nieuwe gekocht net, en ze komen hem zo bezorgen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |