quote:
Ze zijn ergens in de jaren 80 verreüneerd, in 1996 kwam er een CD uit met niet eerder uitgebracht materiaal, waaronder ook deze cover.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ik wist niet dat de oude nirvana nog nieuwe dingen maakte
WeezerButler +1quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:45 schreef WeezerButler het volgende:
Urban Dance Squad - Life and perspectives of a genuine crossover
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:47 schreef cafca het volgende:
Maarten Peters
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's Survivor toch?
quote:Ik zie niet in waarom 'ie bekender zou zijn om zijn stem dan om die band.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, heeft ie 't Baywatch theme ook gezongen? Wist ik niet, maar nu je 't zegt..
Jimi Jamison, van Burning Heart maar niet van Eye Of The Tiger (dat was Dave Bickler) en dus van the Baywatch theme song: die hij gezongen en mede-gescrheven heeft, dus daar heeft hij -als 'ie slim was- een lieve duit aan verdiendquote:Naam weet ik niet (meer)
belsen +1quote:
Eric Clapton?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
Van welke bekende gitarist heeft Johnny Marr wat lesjes gehad pre Smiths ?
Ik heb er maar even een topic over gemaakt: Beste gitarist (BBC 6 Music's Axe Factor online poll)quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:52 schreef bartrid het volgende:
Ik maak me meer druk om Kirk Hammett. DIe doet al jaren niks anders dan dezelfde loopjes met een wah pedaal. Wel grappig om Johnny Marr zo hoog te zien staan.
Die van Joy Division? Sumner?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef WeezerButler het volgende:
Het is een generatiegenoot van Marr. Speelde in een bekende 80s/90s band.
Geen gekke gedachte...quote:
quote:was the name of a short-lived 1977 British band with members Mike Howlett (bass, vocals), Sting (bass, vocals), Stewart Copeland (drums), and Andy Summers (guitar). The band is most notable for introducing Summers to Sting and Copeland, as this trio would go on to massive success as The Police.
was formed in early 1977 by Howlett after he quit Gong and recruited Sting and Summers to participate in a new project. Chris Cutler was unavailable to play drums, so Sting brought along Copeland, as the pair were then playing together in an early incarnation of The Police.
recorded several demo tracks at Virtual Earth Studios, and then performed at a Gong reunion concert in Paris on May 28, 1977.[1] An album with some of these studio and live tracks was released in 1997 under the name "
: Police Academy." The foursome also performed at a London club as "The Elevators" in July, 1977.
Come and get it?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef cafca het volgende:
ja dus.
Wat is de link tussen Fred Neil en Badfinger?
Nee. Ik zal de vraag iets verduidelijken; ze zijn samen verantwoordelijk voor de twee grootste hits van iemand. Wie?quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:
E van Eels?
quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef bukgeit het volgende:
Elton John, die zijn naam heeft laten veranderen van Reginald Kenneth Dwight naar Elton John?
+1 gambolputtyquote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef Gambolputty het volgende:
OMD met
Enola Gay
Maid of Orleans
Tesla Girls
Lezen, Bartridquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef bartrid het volgende:
De naam van het vliegtuig dat de eerste atoombom op Japan gooide.
Nee, ik denk niet dat ze dat was...quote:Op maandag 12 april 2010 12:01 schreef belsen het volgende:
Een pinup-girl?
Ah wie. Dat was de naam van de moeder van de piloot.quote:
Roger.quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ah wie. Dat was de naam van de moeder van de piloot.
Nou vooruit, niet helemaal waar ik naar op zoek was, want de `band' is door McClusky bij elkaar gebracht.quote:Op maandag 12 april 2010 12:28 schreef ranja het volgende:
Atomic Kitten, 1 van de OMD's schreef Whole Again, en niet McClusky maar die ander.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef bukgeit het volgende:
Grappig dat Burnett's antwoord ook juist is.
Technisch gezien wel ja, maar het was niet het antwoord waar ik naar op zoek wasquote:Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef bukgeit het volgende:
Grappig dat Burnett's antwoord ook juist is.
Dat is 10.quote:Op maandag 12 april 2010 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Monster Magnet - Radiation Day
Als je een atoom splitst krijg je een x-aantal protonen en neutronen en electronen (behalve bij waterstof, dan krijg je alleen protonen).quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef bukgeit het volgende:
Volgens jouw eigen standaard zou je Atomic moeten afkeuren. Pas als je een atoom splitst zijn de rapen gaar. Toch?
Als ik de lijn doorzet: Flink Poyd?quote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef bukgeit het volgende:
Albums van wie?
Wish You Were There
A Saucerful Of Ambience
Phantom Heart Brother
Three Pipers At The Gates Of Dawn
.... komt de volgende uiteenzetting natuurlijk TOTAAL onverwachtsquote:Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef ranja het volgende:
Ik ken meneer Tesla nietNatuurkundige waarschijnlijk
quote:Op maandag 12 april 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
Als je een atoom splitst krijg je een x-aantal protonen en neutronen en electronen (behalve bij waterstof, dan krijg je alleen protonen).
Als het dus alleen over nucleaire rampen zou moeten gaan heb je gelijk.
Fountains Of Wayne - Radiation vibe.quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Burnett het volgende:
The Police - Fall Out
George Clinton - Atomic Dog
Is de aanduiding voor de sterkte van een magneet(veld). Geen idee waar het op moet slaan bij de single van OMD.quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef ranja het volgende:
Ik weet wel dat Tesla gebruikt wordt als eenheid ergens van maar geen idee waarvan laat staan dat ik wist dat het vernoemd was naar iemand
ik zou bijna zeggen Ministry. Maar het zal wel een pink floyd tribute band zijn?quote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef bukgeit het volgende:
Albums van wie?
Wish You Were There
A Saucerful Of Ambience
Phantom Heart Brother
Three Pipers At The Gates Of Dawn
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:16 schreef MadMaster het volgende:
Klaus Schulze?
quote:
De honderdste keer dat deze vraag gesteld wordt, waarvoor excuus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef ranja het volgende:
One Dove
The Eagles
Pigeon Detectives
Eagles of Death Metal
Owl City
The Swans
Hawkwind
Chickenshack
A Flock of Seagulls
Mighty Sparrow & Byron lee
Er zitten veel bloemen aan de aardbeiplant.... dacht ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef ranja het volgende:
Strawberry Switchblade? Vanwege de aardbei of het mes?
Ja, da's een samenwerking tussen Mick Jagger en Ian Brown, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:01 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wist niet dat er een band band was die Stones Roses heet![]()
yeap, één jongetje en één meisjequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem aan dat dit ook telkens dezelfde persoon is
Die 4 Elvis-covers had ik ook...,kwam niet op een 5e...quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef WeezerButler het volgende:
[ [url=[img]http://dkpresents.files.wordpress.com/2008/06/beatles-revolver.jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Het splinternieuwe albumis de langverwachte opvolger van het solo-debuut
(2004) en komt op vrijdag 2 april uit.
is een multimediaproject dat naast het album en de korte film een stripboek, expositie en speciale live show omvat. Na haar stormachtige carrière bij
en
is
inmiddels succesvol als solo-artiest met band.
Op het albumstaan twaalf krachtige en pakkende rocktracks geproduceerd door
zelf tezamen met Jordan Zadorozny en Chris Goss. Verder verleenden verschillende andere grote producers hun medewerking, waaronder Alan Moulder en Mike Frazer.
zonder Equote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Burnett het volgende:
Melissa Auf Der Mauer
Die moest ik ook even opzoeken...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken/weet ze alle 6, maar weet de achternaam van #3 (van links) niet...
Give it to me baby!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Zover was ik al...
Doe je het voor 5 en een halve naam?
WeezerButler +1quote:Op woensdag 14 april 2010 11:17 schreef WeezerButler het volgende:
Ah, net op't juiste moment ingelogd![]()
Tom Morello
Billy Joel
Sam Moore
Jackson Browne
Bruce Springsteen
John Fogherty
checkquote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Grobbel het volgende:
Is die vraag niet al vaker gesteld? Maarre, Supergrass.
Goed mogelijk !! Leuke plaat Hotrats, Nigel Godrich produktie. Jammer van Supergrass, last band standing van die 90s britpoppers.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Grobbel het volgende:
Is die vraag niet al vaker gesteld? Maarre, Supergrass.
Die klopt wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Berkery het volgende:
Zal wel Joy Division's Unknown Pleasures zijn.is dan Peter Hook
quote:will take
on the road this autumn, 30 years after
first performed the classic album onstage.
bukgeit +1quote:Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef bukgeit het volgende:
Syd Barrett
Rick Wright
Roger Waters
Dave Gilmour
Nick Mason
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef schaap001 het volgende:
Martin Barre?
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:45 schreef bartrid het volgende:
Bob Klose?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik roep maar even 'Rod Stewart'...
quote:Didgeridoovirtuoos, multi-instrumentalist, surfer, sociaal maatschappelijk betrokken en eco-vriendelijk. Dat is. Maar bovenal is hij de schrijver van intense en opvrolijkende muziek. In zijn thuisland Australië en in Canada heeft
al de nodige waardering op weten te bouwen, iets wat hij met zijn nieuwe band uit kan gaan bouwen.
Samen met de Zuid-Afrikaanse ritmesectie bestaande uit Tio Moloantoa en Andile Nqubezelo heefteen fris en opwindend album gemaakt.
Zoiets als John Butler Trio, ietsie meer rock dan funk. Ik kijk erg naar dit nieuwe album uitquote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
zekers!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef bigshadow het volgende:
Xavier Rudd
Hm, gelinked vanaf Allmusic dus zou toch moeten werken. De conclusie van Ranja is iig juist :pquote:
quote:Born on December 10, 1972, in Downey, CA,took to surfing at a young age. By the age of 13 he had a sponsor — Billabong — and the pursuit of a professional career in surfing led to a move to Hawaii a year later. He had rented a home from the parents of Jack Johnson, a fellow surfer who would become a successful recording artist years later.
Ik zie m nu maar dat helpt nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hm, gelinked vanaf Allmusic dus zou toch moeten werken. De conclusie van Ranja is iig juist :p
[..]
Artiestquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef ranja het volgende:
Aangezien hij achter een hoop knopjes zit, is het een producer of artiest?
quote:The two became fast friends, learning guitar together, surfing, and just plain hanging out. Music was always fun to play for, but it wasn't until 2002 that he was confident enough to try it professionally. Meanwhile, Johnson's musical career had broken through into the mainstream, and he was starting his Brushfire Records label. With guest spots from Johnson, G. Love, and Koool G Murder of the Eels,
's self-titled debut appeared on Brushfire in May of 2004
ranja+1quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef ranja het volgende:
PJ Harvey - To Bring You My Love
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Burnett het volgende:
R.I.P.?
http://www.oor.nl/news_details.asp?id=8107
Ik ken Ideal ook wel, en 2raumwonung ken ik alleen van naam. Verder geen idee over een overeenkomst, behalve dat ze allemaal duits zijn waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef bartrid het volgende:
Ik heb alleen van DÖF gehoord...
Nee...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef belsen het volgende:
Peter Steele (Type O Negative) overleden
BAP?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:18 schreef ranja het volgende:
2raumwohnung
DÖF
Ich + Ich
Ideal
Neonbabies
Zam
1 bandnaam mist in dit rijtje. Welke?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef ranja het volgende:
Als je hun achternaam weet, weet je het antwoord.
quote:1. "Peace on Earth"
2. "Living on the Outside"
3. "Los Angeloser"
4. "If I Can't Have You" (Duet with Kara DioGuardi; features Hugh Laurie on piano)
5. "Love is Not Real" (Featuring additional guitar from Brian May and Steve Vai, and Justin Hawkins on guitar and backing vocals)
6. "Like a Rose" (Duet with Jack Black)
7. "Song of Madness" (Featuring additional guitar from Brian May)
8. "Did You Ever Love Somebody"
9. "California Isn't Big Enough"
10. "Running Away from Me"
11. "Let's Be in Love" (Duet with Patti Russo)
12. "If It Rains"
13. "Elvis in Vegas"
Bruce Willis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
wie het weet mag het zeggen, hoor
![]()
quote:
geen brit: een yankquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
Ik zou eerder een Brit verwachten, met May en Laurie.
geeft niet, ik heb geen hints meerquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:54 schreef schaap001 het volgende:
sorry: heb er een vraag doorheen gegooid
Vreselijk: die man had het bij BOOH moeten latenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:21 schreef Gambolputty het volgende:
Heeft wel een hoog Bat Out Of Hell-gehalte..Meat Loaf?
Weggevertje dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:35 schreef belsen het volgende:
Paul McCartney, ik had ze zelfs als Scaffold herkend.
The Ruttles?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:47 schreef belsen het volgende:
Welke comedyband produceerde McCartney in 1968 zelf onder het pseudoniem Apollo C. Vermouth?
Nee, dat was veel later en niet McCartney. Neil Innes zat overigens wel in deze band.quote:
Burnett +1quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:35 schreef Burnett het volgende:
Mark Ronson
Peter Grant, de managerquote:
bartrid +1quote:Grant has been described as "one of the shrewdest and most ruthless managers in rock history". He is widely credited with improving pay and conditions for musicians in dealings with concert promoters.
Tuurlijk. Van Don't fear the reaperquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:52 schreef ranja het volgende:
Blue Oyster Cult?
Ik kan Don't fear the reaper niet meer horen zonder aan deze sketch te denken:quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:52 schreef ranja het volgende:
Blue Oyster Cult?
Magnapopquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef ranja het volgende:
Deze band heeft voor het eerst in 11 jaar weer een album uit. Wie?
[ afbeelding ]
zie TOPICTITEL: Fok! Muziek Trivia deel MLXXVquote:Op zondag 18 april 2010 10:22 schreef WeezerButler het volgende:
Laat me 5 hoezen zien met honden op de voorkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |