Nee dat meen je niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
Bridget weet het antwoord ook alleen maar omdat het op haar kaartje staat.
Ik weet het niet, in welk vak ga jij staan>?quote:
Wat? Ze heeft er nu 4?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
Ff op haar wenkbrauwen letten trouwens, die heeft ze onlangs laten implanteren.
Ja idd, ze kan zo zelf meedoenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
Bridget weet het antwoord ook alleen maar omdat het op haar kaartje staat.
Nee, ze had er eerst geen, en daarom droeg ze altijd een getatoeerd lijntje. EN nu heeft ze haren uit haar nek geschoren en die in haar wenkbrauw laten implanteren.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wat? Ze heeft er nu 4?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wat? Ze heeft er nu 4?
Maar waarom dan? Waarom? Hoezo? En waarom wil je dit precies?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Rekkie het volgende:
Neuken wil ik haar..... hard heel erg hard.
Omdat lekker wijf...... omdat wijf.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Waarom? Hoezo? En waarom wil je dit precies?
Oeh, zo even kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze had er eerst geen, en daarom droeg ze altijd een getatoeerd lijntje. EN nu heeft ze haren uit haar nek geschoren en die in haar wenkbrauw laten implanteren.
HELE kleintjes. Zo klein, dat ze niet naar buiten gegroeid zijn maar naar binnen. Ik heb dus eigenlijk twee deuken in mijn borst die ik borsten noem.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij neukt liever een kerel...... wat jij wil.
Fag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das net zoals de buik van mijn man. Die heeft geen buik maar een deuk.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
HELE kleintjes. Zo klein, dat ze niet naar buiten gegroeid zijn maar naar binnen. Ik heb dus eigenlijk twee deuken in mijn borst die ik borsten noem.
Ik haat jouw UI.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das net zoals de buik van mijn man. Die heeft geen buik maar een deuk.
Naaah niet, dan haal ik het niveau zo omhoog.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee klopt niet domme doos.
Wanneer doe je mee aan Lekker Slim!! ?
Blijkbaar niet als je jezelf een fag vindtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Naaah niet, dan haal ik het niveau zo omhoog.
10 kgquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef genakt het volgende:
WAHHWHWA
hoeveel kilo zit er in een ton ?!wat een domme wijven
Wat een ontzettende held dan!!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:53 schreef ForumGek het volgende:
Die nerd daarnet achter haar met een transformers riem...dat MOET wel een fokker geweest zijn !
Zo een...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Ik vind jou een vervelend menneke.
De laatste 2 zijn gewoon van de redactie ofzo...doorgestoken kaart al die programma's waarbij je geld "wint"quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Welk ontzettend lekker ding, die gozer met het rare haar.
Dit was mijn 10.000ste postquote:
Gaat niks van lekkerheid af hoor!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef ForumGek het volgende:
[..]
De laatste 2 zijn gewoon van de redactie ofzo...doorgestoken kaart al die programma's waarbij je geld "wint"
Ksst. Ga jij eens uit mijn topic.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kanker wat geil
FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP
splassssshhh
Nee, waarom?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Ksst. Ga jij eens uit mijn topic.
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vrij duidelijk was.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
Ze heeft wel van die dikke neptieten
Ze kijkt altijd zo arrogant ook nog!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef Tacobell het volgende:
Het is een bitch maar ze is/was wel lekker.
Ja geil hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd zo arrogant ook nog!
Van de chirurg, en tja... Dit is ze zonder make-up. En dan is het ook nog eens een vrij oude foto.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
Ze heeft wel van die geile dikke jetsers
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:34 schreef apestaartje2 het volgende:
[..]
Van de chirurg, en tja... Dit is ze zonder make-up. En dan is het ook nog eens een vrij oude foto.
[ afbeelding ]
Afgezien van haar uiterlijk lijkt het me echter wel een leuke meid. Dom lijkt ze me niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |