Join the club.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
behalve traag is dit internet me er ook al 3x aan het af-gooien
Ja, fijn weer... dus dan ben ik straks bij je en dan kan ik nog niet lekker FOK!ken?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Join the club.![]()
Hier is ook het een en ander aan het bokken.(internet dus, niet de katten of ik)
Wat zijn we al verbonden.In lief en in leed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, fijn weer... dus dan ben ik straks bij je en dan kan ik nog niet lekker FOK!ken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan jullie dan ook naast elkaar internetten?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Arie!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Nog even voor de visualisatie naast de TT:
[ afbeelding ]
Op zich vind ik Arie wel leuk, maar aan de andere kant wordt ik wel een beetje kriebelig van zijn gladde babbel.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Nog even voor de visualisatie naast de TT:
[ afbeelding ]
Ja, wat anders!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op zich vind ik Arie wel leuk, maar aan de andere kant wordt ik wel een beetje kriebelig van zijn gladde babbel.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, fijn weer... dus dan ben ik straks bij je en dan kan ik nog niet lekker FOK!ken?Ja, sorry, je zult het met mij moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, sorry, je zult het met mij moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat we een langdurende coop gingen doen
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik dacht dat we een langdurende coop gingen doen
Zeg leeuwtje, omschrijf die mannen eensquote:
Ik vertel haar lekker niet waar mijn stopcontacten zitten. Is ze gauw genoeg uitgeïnternetted.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, eh...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg leeuwtje, omschrijf die mannen eens
Je gaat de goede kant op!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in Utrecht (mocht het iemand interesseren)
Ja dan houdt het snel op want mn batterij overleefd de treinreis niet denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vertel haar lekker niet waar mijn stopcontacten zitten. Is ze gauw genoeg uitgeïnternetted.
Neem maar wat mee voor hier. Hebben we wat te knabbelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, eh...
jong (denk begin 20), allemaal strak in zwart (mooi!) pak, goed gebouwd (niet van die sprietjes), beetje lang haar...
Dan moet je me wel een stopcontact wijzenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gaat de goede kant op!![]()
![]()
Enne... meedoen met mijn red wheat?
nou ja, zij liepen op het perron en ik zat in de trein...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem maar wat mee voor hier. Hebben we wat te knabbelen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, eh...
jong (denk begin 20), allemaal strak in zwart (mooi!) pak, goed gebouwd (niet van die sprietjes), beetje lang haar...
Rammel even andersquote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:er lopen hier 20 jongemannen in pak!
Oh wat zal je mij haten danquote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Arie Boomsma is volgens mij iemand waar ik irl niet goed mee om zou kunnen gaan, omdat ie alles mooi vind enzo, te positief dat ik 'm niet kan geloven, en dan ook nog eens mooi.
geen flauw idee... ze liepen buitenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zijn ze van een vereniging of bedrijf, vanwaar de groepering?
Ik wijs je het verstopcontact wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je me wel een stopcontact wijzen
Donderdagavond, studentenstad, mannen in pak, halflang haar. Wat zou je denken waar ze van zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zijn ze van een vereniging of bedrijf, vanwaar de groepering?
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wijs je het verstopcontact wel.
Die verdwijnt na een minuut of 15.
Je hebt je eierstokken toch wel ingepakt?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik heb geen rammel-smiley...
eh ja, in de soap van 3 jaar geleden zeker?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Ow. Bompa Pfaff is overleden. (in de soap dus)
En de dames van de familie zitten als zwarte weduwen in de kerk. Inclusief sluier.
Limburg he, daar komt alles wat laterquote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh ja, in de soap van 3 jaar geleden zeker?
ja, ingepakt in isolatiemateriaal, zodat je ze niet meer hoortquote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt je eierstokken toch wel ingepakt?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Limburg he, daar komt alles wat later
Nee piem0l, ik bedoel dat ik ook meestal zo'n heppie-de-peppie ben die alles leuk en aardig en mooi vindtquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij voor elke spoiler en smiley een euro kreeg dan eh, ja... iets
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee piem0l, ik bedoel dat ik ook meestal zo'n heppie-de-peppie ben die alles leuk en aardig en moio vindt
dan zou ik er nog veel meer gebruikenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij voor elke spoiler en smiley een euro kreeg dan eh, ja... iets
Laat m dan ook niet helemaal eten halen bij Schiphol!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Zo, dat die Heer G eens ff opschiet zeg, vanaf Schiphol.
Hongerrrrrrrrrrrrrr.
Tombola is vergeten schone onderbroeken mee te nemen op haar tour!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
Nog wat gemist de afgelopen 20 minuten? Recap!
Ja, en ECHT NIET dat ik een onderbroek 2 dagen aandoe...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola is vergeten schone onderbroeken mee te nemen op haar tour!
Cat heeft vast nog wel een slippie voor jequote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ECHT NIET dat ik een onderbroek 2 dagen aandoe...
Laat staan 3
of ik doe geen onderbroek aanquote:
t was een grapje he Greys...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat heeft vast nog wel een slippie voor je
quote:
quote:
Met blijkbaar stinkende lijvenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarin wilde je hem wijzigen dan?
Het zag er eerst goed uit zeiden ze toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je niet zoiets kopen en verwachten dat de rest ook iets op wilt knappen.
Stond er een bordje "Arnhem" ?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
ik rij nu station Arnhem binnen... klopt dat wel?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met dus blijkbaar stinkende lijven dus
ja...quote:
Maar echt zó goed dat je verwacht dat er geen onderhoud komt in de komende jaren?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zag er eerst goed uit zeiden ze toch?
Cat vergeet hier te kijken, ze staat voor het raam en is haar poesjes aan het poetsen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...![]()
ik bedoel meer of ik wel nog op de goede weg zit...
Het was ook Den Bosch, ik maakte een grapje maar dat heeft zo weinig nut als ze niet kijktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat vergeet hier te kijken, ze staat voor het raam en is haar poesjes aan het poetsen.
Ml!!!! How's life?quote:
Nee dat klopt, ben ook benieuwd wat er nog meer op tafel komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar echt zó goed dat je verwacht dat er geen onderhoud komt in de komende jaren?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ben ook benieuwd wat er nog meer op tafel komt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook Den Bosch, ik maakte een grapje maar dat heeft zo weinig nut als ze niet kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, daar heb ik een voorstukje van gezien!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat er vanavond toch dat oudje zou komen met die boom die niet weg mag?
Of is dit een dubbele aflevering?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk keek ik niet, ik was onderbroeken voor je aan het zoeken! Serieus. Want zo ben ik.
Ja maar, ik heb al geroepen dat het een grapje was dat ik ze vergeten ben! (dit is de 3e keer dat ik dat meld...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een voorstukje van gezien!
"als je die boom kapt, kap je mn moeder"
Misschien is die mevrouw wel overleden ofzo...
Jij zit nu gewoon met een string aan die overmorgen gewoon krokant is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb al geroepen dat het een grapje was dat ik ze vergeten ben! (dit is de 3e keer dat ik dat meld...)
Ik heb het voorstukje niet gezien, dus verwacht van mij geen antwoord o.i.d.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat deze aflevering ermee begon, maar begin nu te twijfelen [/wakkereharry]
OMGquote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zit nu gewoon met een string aan die overmorgen gewoon krokant is.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het voorstukje niet gezien, dus verwacht van mij geen antwoord o.i.d.
quote:
ziekjes maar ik lig lekkerquote:
Gatver...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zit nu gewoon met een string aan die overmorgen gewoon krokant is.
Intenties, daar kan je altijd op rekenen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verwacht nooit iets van jou, ik werk met intentie weet je nog.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gatver...
ik zal zodra ik bij cat ben een foto maken (en posten) van de schone strings die ik mee heb
pfff, als hij blij wordt van een foto van 2 strings prima hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is nou net waar Dirk op hoopte
Ik ben inmiddels wel wat gewend, dat gaat niet meer werken Pisces.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is nou net waar Dirk op hoopte
ik peins er niet overquote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel wat gewend, dat gaat niet meer werken Pisces.
Of ze moet ze aantrekken en zwoel kijken. Wie weet.
We zitten hier met eh...vier... 1,2,3,4 eh vier eigenarenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn die indo's allemaal familie van elkaar of is het toevallig een pinda flatje?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We zitten hier met eh...vier... 1,2,3,4 eh vier eigenaren
Right back at ya!quote:
Ja toch, of zou het nep zijn?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Slapen Natas en John nou ook in die camper?
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gatver...
ik zal zodra ik bij cat ben een foto maken (en posten) van de schone strings die ik mee heb
Die slapen daar echt niet in.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die camper er stond om overdag tijdens het draaien een plek te hebben, als de ene weg is en de ander moet wachten
nee, het hoeft niet lees ik netquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Jeuj! Tombo gaat foto's maken van haar strings.
neequote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Right back at ya!![]()
Tombo! Ben je al in Eindhoven!?
1 meisje en 2 ooms (Jill en die 2 indo mannen).quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn die indo's allemaal familie van elkaar of is het toevallig een pinda flatje?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 meisje en 2 ooms (Jill en die 2 indo mannen).
Ja me too..wil etenquote:
Gelezen!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er NU
(en mn batterij is bijna op)
Lees je dit? Of moet ik nog smsen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er NU
(en mn batterij is bijna op)
Lees je dit? Of moet ik nog smsen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo en CatjeHebben jullie elkaar al eerder gezien, ja toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ja mensje ze verbindt zoveel met die boom.
Dat mens krijgt binnenkort een klein eigen tuintje, zet daar die boom maar neer.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, heel begrijpelijk.
Kan er niet een stuk in haar eigen tuin geplant worden of iets....
Joh op die leeftijd is je wereldje heel klein joh dan heb je dat niet door en wil je niks veranderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mens krijgt binnenkort een klein eigen tuintje, zet daar die boom maar neer.
Maar toch vind ik het belachelijk dat zo'n boom daar staat en enorm egoïstisch van die oude dame.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh op die leeftijd is je wereldje heel klein joh dan heb je dat niet door en wil je niks veranderen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die denkt écht dat er geen bladeren komen en dat de zon geen probleem is.
En oude mensen worden zó koppig, zelfs als ze dat 10 jaar ervoor niet waren.
quote:
Jij slaapt buitenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of ik doe geen onderbroek aan![]()
* slok cappuccino neemt *
Vooruitquote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik moet alleen die laatste nog! Ga ik dit weekend kijken!
Oh, dat zou wel het een en ander lekker opschudden daar jaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vooruit
Jessica Capshaw is trouwens zwanger, dus ik hoop dat Robbins in de serie vreemdgaat met Sloan
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
Bonje met de buren vond ik wel slapjes, het was geen echte bonje. Beetje gezeur om een boompje en riolering.
Er moeten schreeuwende kreunende en sekseh mensen in.
Een soort De Rijdende Rechter meets Jerry Springer?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
Bonje met de buren vond ik wel slapjes, het was geen echte bonje. Beetje gezeur om een boompje en riolering.
Er moeten schreeuwende kreunende en sekseh mensen in.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een soort De Rijdende Rechter meets Jerry Springer?
Ja, maar dan zonder de Jerryquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een soort De Rijdende Rechter meets Jerry Springer?
Ja dat was ik wel, tot ik dat verhaal van sliploze Tombola en pics van stringetjes lasquote:
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:gooit gewoon een mallot z'n telefoon tegen het hoofd van de scheid tijdens HSV-STD
Mallot tegen de scheid?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
gooit gewoon een mallot z'n telefoon tegen het hoofd van de scheid tijdens HSV-STD
Jouw onderbroek zag er uit als mijn handdoek na het tandenpoetsen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was ik wel, tot ik dat verhaal van sliploze Tombola en pics van stringetjes las![]()
Kan ik weeeeeeeer douchen
Ik had geen onderbroek aan, kwam net in bad. Je weet hoe zuinig ik ben op m'n laminaat... Dus ik heb gegrepen wat het dichtste bij was.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw onderbroek zag er uit als mijn handdoek na het tandenpoetsen?
Je flurry lektequote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had geen onderbroek aan, kwam net in bad. Je weet hoe zuinig ik ben op m'n laminaat... Dus ik heb gegrepen wat het dichtste bij was.
Mips haar vacht is nu zwart/bruin/melkwit
Oh zit dat zo johquote:
Heb je gezopen somsquote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, of als jij het liever piemelen noemt, kan ook hoor
Jij hebt dat tattoo topic niet gelezenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je gezopen somsneehoor weet voortaan wat jullie met flurry bedoelen
Dat wist je niet? Hoe denk je dan dat dat lepeltje aan hun neus bleef hangen, door gesmolten ijs?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je gezopen somsneehoor weet voortaan wat jullie met flurry bedoelen
Jankzakquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Je laat die kerels eeeven alleen.![]()
Tombolalala zit nu huilend op de bank.
Nee had het druk maar zal er mijn morgen aan wijden, ga slapen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt dat tattoo topic niet gelezen![]()
Is ze heelhuids aangekomen?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Je laat die kerels eeeven alleen.![]()
Tombolalala zit nu huilend op de bank.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Daar kwam dus dat piemelen vandaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee had het druk maar zal er mijn morgen aan wijden, ga slapen.
Lief zijn herenen veel plezier ladies
Zekers! Ze zit aan de chips en de coooola.quote:
Stringetje van tombola op d'r hoofd, en gewoon de toffifee wegspoelen met Safariquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En een fles Safari voor Cat...en aangezien ik dat nooit drink moet ze de hele fles zelf leegmaken morgen![]()
Moet je er ijsblokjes in Cat? Of doe je gewoon de fles aan de mond?
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kwam dus dat piemelen vandaan.
Maar fijn dat je denkt dat ik aan de zuip zit![]()
Fles.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En een fles Safari voor Cat...en aangezien ik dat nooit drink moet ze de hele fles zelf leegmaken morgen![]()
Moet je er ijsblokjes in Cat? Of doe je gewoon de fles aan de mond?
We doen raadspelletje: ik laat Tombola raden wie wat zegt.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stringetje van tombola op d'r hoofd, en gewoon de toffifee wegspoelen met Safari
Maar serieus...geen ijsklontjes?quote:
Euhm...Ll?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen raadspelletje: ik laat Tombola raden wie wat zegt.
Deze had ze in 2 keer goed. Wie denk je dat ze als eerste raadde?
Erikquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D....quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dirkhie!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sans ijsklontjes is prima.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar serieus...geen ijsklontjes?
Anders moet ik nu nog ff een zakje de vriezert in mikken![]()
En wat drinkt Tombo? Ik heb van alles gehaald...zelfs aardbeienranja
Pannenkoek? Woarquote:
quote:
Zal ik de fles anders in de koelkast zetten?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sans ijsklontjes is prima.
En Tombo lust aardbeienranjaaaa!
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Met of zonder stroop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met of zonder stroop?GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OML kijken...laterzzz
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Doe nou niet alsof dat wat nieuws isquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Dus hier wordt gewoon keihard gedacht dat ik een oud vies geil ventje ben?
Ja, maar als men dat denkt, dan kunnen ze toch op zijn minst de beleefdheid op brengen om foto's te sturen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat wat nieuws is
Deze werd in 4 keer geraden.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag Tombo zelf ook ff komen i'netten of zit ze al aan de ketting?
Download je met torrents of usenet?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Ll, die Foo Fighters Live zijn allemaal fucking corrupt. Niet compleet of nep.
Morgen maar weer eens kijken, heb nu drie downloads geprobeerd.
usenetquote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Download je met torrents of usenet?
Zal morgen es kijken
Nee hoor, dat is Baskin Robbins ijs, veul lekkerderquote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is B&R?
Of moet ik eerst ff teruglezen?
Jij nu ook al?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga tukken, welterusten allemaal voor nu / later![]()
Wij blijven nog effe. Tombo is aan het teruglezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat gaat iedereen weer lekker vroeg.
Ken ik niet, is dat ook in Ned. verkrijgbaar?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Baskin Robbins ijs, veul lekkerder
Mag ik je morgen tegen half 5 wakker maken, dat je nog steeds ligt te pitten?quote:
Weltrusten, alvast bedanktquote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zoek morgen wel nzb'tje voor je op Dirkh
Truste
Jij mag me altijd wakker maken, ik dacht dat ik daar wel duidelijk genoeg over was geweest.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik je morgen tegen half 5 wakker maken, dat je nog steeds ligt te pitten
Ciao
Hee Tombola, jij ook hier?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij mag me altijd wakker maken, ik dacht dat ik daar wel duidelijk genoeg over was geweest.
Volgens mij wel, als je goed zoekt.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat ook in Ned. verkrijgbaar?
Om jullie tienjarig jubileum te vieren?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld Paddo die al een week bij haar ouders slaapt?
Het zal een groot feest worden, jullie zijn allemaal uitgenodigd.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Om jullie tienjarig jubileum te vieren?
Wat een bijzondere manier!
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTT!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Tombo![]()
Je mag ff los? Of heb je de laptop ff binnen handbereik gekregen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zal een groot feest worden, jullie zijn allemaal uitgenodigd.
Oehquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTT!
Niet zeggen dat ik erbij kan!
Ja!!!!!!! SNEL!quote:
Ze heeft haar eigen laptop bij.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Tombo![]()
Je mag ff los? Of heb je de laptop ff binnen handbereik gekregen?
Te laat!quote:
Praten jullie nu ook met elkaar, of is msn opgestart?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen laptop bij.![]()
En ik mag niet lezen wat ze heeft gezegd tegen Ing.
MSN? Wat is dat????quote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Praten jullie nu ook met elkaar, of is msn opgestart?
Da's net als praten, maar dan met typen.quote:
Maartjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry Tombo, doet ze de boeien nu nog strakker?![]()
Ik zat weer ff te snotteren bij die arme Maartje![]()
Ze baalde er zo van dat ze dood gaat...en terecht...
Jaquote:
Stekker van de router eruitquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ja goffer! Tomboala gaat Farmvillen.![]()
Asociaal!
Zo heet ik heul nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ja goffer! Tomboala gaat Farmvillen.![]()
Asociaal!
Hai Koalabeertjequote:
Ja ik ga ook zo de volgende kijken. De aankondiging voorspelde niet heel veel goeds, weer.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, OML had ik op tv ook nog wel een keer willen zien.
Vergeten
Dan straks de volgende afl. maar online kijken. Weer jankend mijn nest in
Die staat net onlinequote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Vergeten
Dat is raar. mrG die na dagen weer thuis is en jij gaat jankend het bed in... ik zie hem al denken... "Maar dat is toch altijd achteraf? Of is het al gebeurd?"quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Vergeten
Ik jank alleen met dat soort programma's en ik denk dat als dat af is dat ie dan zelf al in bed ligtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is raar. mrG die na dagen weer thuis is en jij gaat jankend het bed in... ik zie hem al denken... "Maar dat is toch altijd achteraf? Of is het al gebeurd?"
Dan kan ze zelf ook niet meer onlinequote:
Sterkte.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou daar gaan we. Ik spreek jullie over een half uurtje.
Ik ga NU kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga het straks nog ff kijken. Denk ik. Ben er nog niet over uit
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat zit stoer te doen dat ze veel meer eieren en benzine heeft dan ik op FarmVille
Echt niet hoor. Het is echt enorm heftig.quote:
Dan kan het nog wel mooi zijn, en je kan toch met mensen mee gaan voelen. Ik schreef ooit ergens "wat mooi is doet vaak pijn". Daar is dit wel een voorbeeld van.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Vreemd dat mensen online iets per se willen gaan bekijken terwijl ze weten dat ze er niet vrolijker van worden...
Nee, zo zeg....wat een kutaflevering....en volgende week belooft weinig goedsquote:
Ja, zag ik nadat ik gepost had.quote:
Ik ga ook niet tegen Cat praten hoor, dag!quote:
Heftig met een hoofdletter HAquote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zag ik nadat ik gepost had.![]()
Wast heftig? Ik ga hem overmorgen of zo wel kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |