Mooie foto!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef Photogenic het volgende:
[..]
+Diepgang
-Standpunt (misschien iets lager?)
-Beetje te licht imo
Mijn bijdrage voor vandaag..
[ afbeelding ]
(Heb alleen het gevoel dat er iets mist aan de foto..)
+ weerspiegeling van het waterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:27 schreef cumcumber het volgende:
[ afbeelding ]
+ Mooi Nederlands plaatje.
- Van de linkerkant mag wel iets af.
- Watermerk, kijk een bij Photobucket daar laten ze het zoals het is.
Mijn foto met een bootje.
[ afbeelding ]
Vooral blijven stoeien ermee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:54 schreef Calime het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer toch die lampen nog wat minder....ben er nog een beetje mee aan het klooien qua instellingen.
India? -- edit... ik zie net de filenaam. Duh.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:27 schreef cumcumber het volgende:
[ afbeelding ]
+ Mooi Nederlands plaatje.
- Van de linkerkant mag wel iets af.
- Watermerk, kijk een bij Photobucket daar laten ze het zoals het is.
Mijn foto met een bootje.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef jack4ya het volgende:
India? (...) Laten we nu net deze zomer naar Indonesia gaan.
Speciaal voor jou ééntje uit Indonesië.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef jack4ya het volgende:
[..]
India? -- edit... ik zie net de filenaam. Duh.
Oe! Meer foto's. Laten we nu net deze zomer naar Indonesia gaan.
(Overigens: ik zie vele foto's die ik mooier/sterker vind, dan die je nu geplaatst hebt.)![]()
+Mooie settingquote:
Dank, dank... maar ik had alles al bekeken van je.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:56 schreef cumcumber het volgende:
Speciaal voor jou ééntje uit Indonesië.
[ afbeelding ]
+ Mooi hoe de achtergrond vervaagt, het vliegtuig springt er echt uit, mede door de felle kleuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
+Mooie setting
+ hij is mooi recht
-als ik naar de silhouet kijk lijkt hij niet scherp (kan komen door dat hij verkleind is)
mijn poging Bigscale Rc CorsAir vliegtuig.
[ afbeelding ]
+Hele mooie settingquote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
+ Mooi hoe de achtergrond vervaagt, het vliegtuig springt er echt uit, mede door de felle kleuren.
- Je had een leukere achtergrond kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
+ compositiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
+Hele mooie setting
+mooie foto!
-aleen heb ik het gevoel dat ik de top van de bomen mis
[ afbeelding ]
Mn dochtertje
Haha thnx maar toch heel ff hoe een leukere achtergrond ik bestuur dat ding nietquote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
+ Mooi hoe de achtergrond vervaagt, het vliegtuig springt er echt uit, mede door de felle kleuren.
- Je had een leukere achtergrond kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
+ Belichting van huizen en bomenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
GROTER = MOOIER, dus klik erop!
Ja ik wist slecht minpunten te bedenken. Ik vond de achtergrond een beetje saai gewoon.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Haha thnx maar toch heel ff hoe een leukere achtergrond ik bestuur dat ding niet
haha ok thnxquote:Op zondag 16 mei 2010 21:55 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja ik wist slecht minpunten te bedenken. Ik vond de achtergrond een beetje saai gewoon.
Je hebt gelijk. Ik ga het ook zeker nog eens proberen, maar had op dat moment al 2 uur rondgelopen, geen zin meer en ik snakte naar een ontbijtje (was vroeg uit de veren)quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef PatrickvdH het volgende:
@Ruud.
Het idee is erg gaaf en technisch ook goed uitgewerkt! Kwa composite was een meer interessante achtergrond misschien bevorderlijk geweest. Tijd voor een remake?
+Mooi luchtquote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
+ compositie
+pose en lach
- onscherp
- paal ofzo links stoort me
[ afbeelding ]
GROTER = MOOIER, dus klik erop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |