abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80119055
Gewoon niet meer hier komen dan kan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
pi_80119217
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Fipotje het volgende:
Gewoon niet meer hier komen dan kan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.

Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
pi_80119757
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.

Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
Maaoh sommige mensen vergeten dat kleine dingen zoals dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

in spoilers te zetten. Omdat het "zo klein" is. Daarom vind ik niet dat je over die kleine dingen moet gaan zeuren.
Ik zie het ook liever in spoiler tags maar mensen vergeten soms dat het ene wel een spoiler is voor de ene persoon en voor de ander niet.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:14:32 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80120810
Fuck ik denk ik mis wat over die spoiler maar je bedoelde die troela Was ik al weer helemaal vergeten zo belangrijk is het

Het punt van spoilers is.... je opent die dingen toch 9 van de 10 keer aangezien niemand de moeite neemt om een omschrijving bij de spoiler te zetten (wijst naar Fipotje )
SPOILER: joehoe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan altijd zo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:17:24 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80120931
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80122537
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen .
Bullshit,

gewoon even die moeite nemen imo.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:03:53 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80122593
Zolang het verhaal/plot maar in spoilers staat vind ik alles best.
Dingen als wapens upgraden en hoe je het beste dit en dat kunt doen vind ik niet echt spoilerwaardig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:04:32 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80122612
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Bullshit,

gewoon even die moeite nemen imo.
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
L'Amour menaçant:
pi_80122725
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:10:38 #85
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80122866
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
Wel als het maar 2 secondes is in het hele verhaal en voor de rest totaal niet van belang is voor het verhaal.
pi_80122902
Wat mij betreft alleen even het verhaal/plotwendingen spoileren, misschien met een omschrijving van welke chapter het is erbij.. Dan ben ik al tevreden.. Ik durf soms niet in dit topic te kijken, ben er ooit eens bij FF7 op deze manier te vroeg achter gekomen dat
SPOILER
Kutzooi.
-nee-
pi_80123083
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:

CH1
SPOILER
CH11
SPOILER
Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen

misschien wel een idee om dan ook een:

ALGEMEEN:
SPOILER
zoiets?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 14:16:10 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:16:16 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123093
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:19:12 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80123185
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:

CH1
SPOILER
CH11
SPOILER

ALGEMEEN:
SPOILER
zoiets?
Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes van
SPOILER
etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:22:01 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123268
En zijn chapternummers niet ook spoilers?
Want als ik nou vertal dat er XX chapters zijun... dan weet je als je bij chapter X bent dat je het al bijna uitgespeeld hebt
L'Amour menaçant:
pi_80123280
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes van
SPOILER
etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten .
ja dat is precies wat ik bedoel
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:24:48 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80123347
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:24:55 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123354
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:

Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
En ik vind beide onzin
L'Amour menaçant:
pi_80123382
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.
the opposite is also true my friend.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:27:51 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80123436
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

the opposite is also true my friend.
i'm not your friend, buddy.
Een gedicht over Maanvis
pi_80123460
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:31:19 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123558
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Eensch.
L'Amour menaçant:
pi_80124433
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:20:25 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80125267
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
Ik doelde ook niet op DEZE keer. Als je het verhaal van the boy who cried wolf kent dan riep die de laatste keer ook terecht
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:50:46 #100
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80126514
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:

CH1
SPOILER
CH11
SPOILER

ALGEMEEN:
SPOILER
zoiets?
Fruitje!! Er is een mogelijkheid om een spoiler een hint te geven
[spoilers=wapens upgraden]tsk [/spoilers]
zonder s achter spoiler wordt dat dan uitgevoerd als:
SPOILER: wapens upgraden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')