Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Fipotje het volgende:
Gewoon niet meer hier komen dankan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
Maaoh sommige mensen vergeten dat kleine dingen zoals datquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.
Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in spoilers te zetten. Omdat het "zo klein" is. Daarom vind ik niet dat je over die kleine dingen moet gaan zeuren.
Ik zie het ook liever in spoiler tags maar mensen vergeten soms dat het ene wel een spoiler is voor de ene persoon en voor de ander niet.
SPOILER: joehoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het dan altijd zo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.
Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
Bullshit,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen.
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bullshit,
gewoon even die moeite nemen imo.
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
Wel als het maar 2 secondes is in het hele verhaal en voor de rest totaal niet van belang is voor het verhaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzooi.
-nee-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
misschien wel een idee om dan ook een:
ALGEMEEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 14:16:10 ]![]()
Nee die inderdaad niet neequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:
CH1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
ALGEMEEN:Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En zijn chapternummers niet ook spoilers?
Want als ik nou vertal dat er XX chapters zijun... dan weet je als je bij chapter X bent dat je het al bijna uitgespeeld hebtL'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes vanja dat is precies wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten.
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bythebyquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.![]()
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En ik vind beide onzinquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
L'Amour menaçant:
the opposite is also true my friend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.![]()
i'm not your friend, buddy.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
the opposite is also true my friend.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
L'Amour menaçant:
Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet wordenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik doelde ook niet op DEZE keer. Als je het verhaal van the boy who cried wolf kent dan riep die de laatste keer ook terechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:
CH1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
ALGEMEEN:Fruitje!! Er is een mogelijkheid om een spoiler een hint te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
[spoilers=wapens upgraden]tsk [/spoilers]
zonder s achter spoiler wordt dat dan uitgevoerd als:SPOILER: wapens upgradenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: