abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 22:34:36 #26
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80104263

Ik ben echt helemaal into de lesbo's sinds dit spel. He-le-maal om. Ze zijn helemaal niet de Antichrist maar gewoon mensen zoals jij en ik.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:36:00 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80104332
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]

ze is doot.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 april 2010 @ 22:37:13 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80104388
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Marble het volgende:

Ik ben echt helemaal into de lesbo's sinds dit spel. He-le-maal om. Ze zijn helemaal niet de Antichrist maar gewoon mensen zoals jij en ik.
Ook into incest? (fang & vanille) ?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 april 2010 @ 22:38:09 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80104443
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze is doot.
Niemand is echt dood (of levend) zolang ze voortleven in je hart.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:38:57 #30
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80104479
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze kunnen niet iedereen plezieren
Om een of andere manier vind ik XII zelfs leuker, alhoewel ik daar vanwege andere redenen eerder mee gestopt ben, mssn dat ik terughoudender moet zijn voor FF titels in de toekomst, ik heb nl een hekel aan action rpgs en FF gaat jammergenoeg die kant op. Ookal zijn alle RPG's nagenoeg lineair, vind ik XII niet meer dan een gangenstelsel, er is amper ruimte om ook maar een centimeter van je pad af te wijken, er zijn geen dorpjes met shops en het achtergrond verhaal word verteld via logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
pi_80104570
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Om een of andere manier vind ik XII zelfs leuker, alhoewel ik daar vanwege andere redenen eerder mee gestopt ben, mssn dat ik terughoudender moet zijn voor FF titels in de toekomst, ik heb nl een hekel aan action rpgs en FF gaat jammergenoeg die kant op. Ookal zijn alle RPG's nagenoeg lineair, vind ik XII niet meer dan een gangenstelsel, er is amper ruimte om ook maar een centimeter van je pad af te wijken, er zijn geen dorpjes met shops en het achtergrond verhaal word verteld via logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
Ik vind het later wel meevallen met de lineariteit, maar dat hadden ze beter eerder in het spel kunnen doen. Plus dat ik niet zou weten hoe ze dit helemaal free roaming hadden moeten maken, zonder interesse in het verhaal te verliezen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 april 2010 @ 22:41:54 #32
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_80104615
Vanaaf eindelijk weer es door kunnen spelen. Eindelijk op Gran Pulse gearriveerd. Ik sta nu op het punt om de open wereld te gaan verkennen...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 8 april 2010 @ 22:45:46 #33
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80104794
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind het later wel meevallen met de lineariteit, maar dat hadden ze beter eerder in het spel kunnen doen. Plus dat ik niet zou weten hoe ze dit helemaal free roaming hadden moeten maken, zonder interesse in het verhaal te verliezen.
Het gaat mij niet perse om free roaming, maar puur dat er afgezien van de main story vrij weinig te beleven valt en ookal had FFXII hele vervelende characters(wat script en voice-overs betreft), had je tenminste iets van sidequests of hunts waarvoor je kon backtracken, had je een aantal NPCs waar je heen kon voor betere wapens(ipv een savepoint waar je wapens kon kopen) en voelde het, alhoewel het battle systeem mij na een uur of 15 ging vervelen, wel dat ik een deel in de FF serie aan het spelen was. Terwijl ik bij dit deel eilk alleen het gevoel heb dat het een FF game is vanwege een neger die een chocobo in zn haar heeft zitten.
pi_80104872
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het gaat mij niet perse om free roaming, maar puur dat er afgezien van de main story vrij weinig te beleven valt en ookal had FFXII hele vervelende characters(wat script en voice-overs betreft), had je tenminste iets van sidequests of hunts waarvoor je kon backtracken, had je een aantal NPCs waar je heen kon voor betere wapens(ipv een savepoint waar je wapens kon kopen) en voelde het, alhoewel het battle systeem mij na een uur of 15 ging vervelen, wel dat ik een deel in de FF serie aan het spelen was. Terwijl ik bij dit deel eilk alleen het gevoel heb dat het een FF game is vanwege een neger die een chocobo in zn haar heeft zitten.
Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegd Om nu 20 uur tegen je zin in te spelen om daar te komen is wat overdreven, natuurlijk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 april 2010 @ 22:51:13 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80105033
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Marble het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Gestaltversie van Odin wel echt ontzettend tof vind en er soms ook dagdromen over heb dat ik er dan op rijd en spannende avonturen mee beleef en mensen van de ondergang en het kwaad red en zo .

Maar dan uiteraard wel op een uiterst butche manier à la Robin Hood of de Rode Ridder natuurlijk .
Tuurlijk my litle Princess of Power
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:57:03 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80105276
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegd Om nu 20 uur tegen je zin in te spelen om daar te komen is wat overdreven, natuurlijk.
En ik, die dat vrije van XII dus vervelend vond, vind dit deel dus juist erg fijn. Ik speel FF juist om het verhaal en de magie en mooie beelden. Nou... daarmee kom ik bij XIII wel aan m'n trekken. Ik vind het verhaal en de karakterontwikkeling tot nu toe de beste van de FF's die ik gespeeld heb. Dat ik daarvoor verrekte veel vrijheid moet inleveren vind ik niet zo gigantisch erg. Hooguit dat het in het begin wat te traag gaat qua vechtmogelijkheden.

L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 23:11:11 #37
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80105865
quote:
Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:14:34 #38
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80106005
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En ik, die dat vrije van XII dus vervelend vond, vind dit deel dus juist erg fijn. Ik speel FF juist om het verhaal en de magie en mooie beelden. Nou... daarmee kom ik bij XIII wel aan m'n trekken. Ik vind het verhaal en de karakterontwikkeling tot nu toe de beste van de FF's die ik gespeeld heb. Dat ik daarvoor verrekte veel vrijheid moet inleveren vind ik niet zo gigantisch erg. Hooguit dat het in het begin wat te traag gaat qua vechtmogelijkheden.

Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:15:39 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80106047
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages.
het zijn maar bitjes.
Een gedicht over Maanvis
pi_80106102
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het spel had al eerder open gedeeltjes zoals Gran Pulse moeten bevatten. Vanaf chapter 3 of 4 of zo. Niet zo groot als Gran Pulse, maar een kleine versie ervan. Met een aantal side-missions en zo. Dan hadden mensen eerder kunnen "proeven" aan wat er in chapter 11 komt.

Ik heb het spel net UITGESPEELD mooie eindfilmpjes

Ik heb een paar vraagjes trouwens...
Als je die Collector's Cataloque upgrade he, stijgt dan ook echt de kans op waardevolle items als je hem equipt?
Wat is nu het beste "wapen" voor Snow om mee te spelen? Ik heb alleen nog maar bagger voor hem.
En ben ik nu zo goed of was het aller-aller-aller-laatste gevecht (met die doom counter) extreem simpel en binnen 30 seconden gebeurd? Ook 5 sterren gehaald en zo, terwijl die daarvoor met moeite gingen (2 en 3 sterren en zo)
  donderdag 8 april 2010 @ 23:17:57 #41
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80106137
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.
Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.

Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy

Hele seizoen 1 cast is van de partij.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:26:38 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80106476
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niet automatisch nee. Maar misschien wel als er een goede review over was.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 23:27:55 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80106534
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef Marble het volgende:

[..]

Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.

Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy

U schertst toch zeker?
Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 23:30:20 #44
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80106631
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef Marble het volgende:

[..]

Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy

Dat is dus ook mijn hele punt, je kan helemaal geil van de graphs worden en de muziek is idd subtiel, het battlesysteem word ook als tof ervaren, maar wat heeft de storyline en de rail shooter achtige omgevingen nog met eerdere delen te maken? Ik speelde FF juist omdat het een JRPG was met een ATB system was, niet omdat het een rail shooter met RPG elementen geworden is.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:32:55 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80106764
Parodiuzz heeft inmiddels meer tijd besteed aan het klagen over dit spel dan het daadwerkelijk spelen ervan. Je hebt verder wel gelijk hoor, grote stukken van dit spel zijn doodsaai. Alleen maar X Auto Battle, X Auto Battle, X Auto Battle... Ik was meteen aan een nieuwe playthrough begonnen als ik niet eerst weer daar doorheen moest om bij de echt toffe gameplay te komen.
pi_80106765
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
Jij moet geen Mass Effect gaan spelen
  donderdag 8 april 2010 @ 23:34:25 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80106846
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Jij moet geen Mass Effect gaan spelen
En al helemaal geen dragon age!
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 23:35:23 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80106887
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En al helemaal geen dragon age!
Ik heb soms zin om Fang en Morrigan crossover fanfic te schrijven, vind jij dat dat door de beugel kan?
  donderdag 8 april 2010 @ 23:37:01 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80106982
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik heb soms zin om Fang en Morrigan crossover fanfic te schrijven, vind jij dat dat door de beugel kan?
Ik vind het kleine meiske vanille meer iets voor morrigan .. maar het kan idd.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 23:37:30 #50
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80107000
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef Marble het volgende:
Parodiuzz heeft inmiddels meer tijd besteed aan het klagen over dit spel dan het daadwerkelijk spelen ervan. Je hebt verder wel gelijk hoor, grote stukken van dit spel zijn doodsaai. Alleen maar X Auto Battle, X Auto Battle, X Auto Battle... Ik was meteen aan nieuwe playthrough begonnen als ik niet eerst weer daar doorheen moest om bij de echt toffe gameplay te komen.
als ik nog 9 uur door zou zeuren zou ik pas op het moment komen dat ik meer over de game aan het zeiken ben dan de speeltijd die ik er aan besteed heb, en ik heb ook simpelweg het geduld niet om nog eens 5-10 uur te moeten spelen voordat ik eindelijk wat meer vrijheid krijg, ik heb deze game ook naast me neer gelegd omdat ik wel wat beters te doen heb dan dit spel, maar dat betekent simpelweg niet dat ik mijn kritiek niet spui over de delen die ik wel gespeeld heb(ala de eerste 10-15 uur).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')