quote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat mij daar even over denken. EuhhhhhhhhNou dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Oh, dat kanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook goed, dit weekend weer eens naar "oude" vrienden
HAHA omdat DW mij liev vind?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom mag jij DW in het echt zien
Is dat mogelijk, dat iemand jou lief vind?quote:
Lintelo, hoezo, wat, wanneer, VERTEL!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Trev, hoe heet het gat waar jij woont? Ik ben volgens mij bij je in de buurt geweest
Sorry.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo maak je ze het wel heel makkelijk
Whehe, okequote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar een aangename temperatuur, warm hoeft van mij niet zo nodig
Hm, niet gezien. Ik moest vandaag spul ophalen aan jouw kant van het land.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lintelo, hoezo, wat, wanneer, VERTEL!
En omdat je aan mij vroeg of je de rode of de roze polo moest kopenquote:
Waar ben je allemaal geweest zegtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Trev, hoe heet het gat waar jij woont? Ik ben volgens mij bij je in de buurt geweest
Waar ben je dan geweest(de plaats)?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, niet gezien. Ik moest vandaag spul ophalen aan jouw kant van het land.
Op mijn kamer niet, want de zon komt op aan de andere kantquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets als gisteren was goed want anders is het bokkewarm op mijn slaap kamer
Ik heb de borden Emmen en Ommen ook gezienquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En omdat je aan mij vroeg of je de rode of de roze polo moest kopen
[..]
Waar ben je allemaal geweest zegt
Ehm. Zweeloo ofzo. Weet het niet precies, ik was geen chauffeur, en TomTom.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar ben je dan geweest(de plaats)?
KLOOTZAKquote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm. Zweeloo ofzo. Weet het niet precies, ik was geen chauffeur, en TomTom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |