jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IDEE!!
Met zn allen zwitsal mailen dat we badbommen willen![]()
[..]
Je wil mn roze jurkje ook alquote:
* DevilsWhore agrees.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil mn roze jurkje ook al![]()
Hmm Wanneer kom je weer (window)shoppen in huize huppel?
We doen ;t niet in elk topic. En ik ben aan ;t uitvinden of er een Zwitsaltopic is in LIF.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap dat jullie dat merk aanbidden, maar moet dat in elk topic
Er is gewoon geen zwitsaltopicquote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We doen ;t niet in elk topic. En ik ben aan ;t uitvinden of er een Zwitsaltopic is in LIF.
Huppelquote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanuit een lekker warm zwitsal schuimbad met verlicht badwater, roze en blauw, groet ik jullie
Doe ik wel hoor, ik mis alleen nog drank. DW mis ik ook trouwens! Mannen mogen wegblijvenquote:
Hoi.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor, ik mis alleen nog drank. DW mis ik ook trouwens! Mannen mogen wegblijven
Al onderweg? Ik heb lichtjesquote:
Nee, ik kijk Housequote:
Waarom wegblijvenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor, ik mis alleen nog drank. DW mis ik ook trouwens! Mannen mogen wegblijven
Omdat hij Mattie is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom mag jij DW in het echt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Omdat mannen stom zijn.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij Mattie is.Dat moet nog op m'n to-do-list.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
GA HOUSE KIJKEN JIJquote:
Dus jij blijft volgend weekend thuis?quote:
Hoe wil jij Mattie worden?quote:
Man zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat hebben we nu dan weer verkeert gedaan?
Nee.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij blijft volgend weekend thuis?
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij Mattie is.ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdommequote:
LAAT MIJ OOK EVEN DE FEMINIST SPELEN JAquote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat is de achterliggende gedachte dan? er is toch wel meer dan dat alleen?
Laat mij daar even over denken. Euhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LAAT MIJ OOK EVEN DE FEMINIST SPELEN JA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdommequote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik heb je tieten ook al gecheckt
Heel fok kan ;t nu doenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat ook al heb kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |