Ik vind Stoep ook lief.quote:
houvanjouquote:
Hell no.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
Noorderlingen willen één provincie
Klopt dit?
Best wel zielig eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mocht toch niet meer computeren, eerst zn cijfers omhoog
Nee. Leeuwarden blijft gewoon m'n stadquote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
Noorderlingen willen één provincie
Klopt dit?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
mijn zoon laat net een keiharde scheet en probeert de hond de schuld te geven
Jij bent awesome.quote:
quote:
Dat idee had ik al, ik snap ook niet waarom ze Gelderland willen opdelenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee. Leeuwarden blijft gewoon m'n stad
Hij krijgt geen prinsessenjurkje van mij als hij dat blijft doenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe ergquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor die dingen is er het losbladig systeem in een schooltas waar alles in komt maar niks meer eruitquote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent awesome.
Mijn moeder heeft dat briefje gevonden trouwens, waarop staat 'ik vind je lief', wat ik speciaal voor jou geschreven had. Ze dacht dat het voor haar was. Ik zo 'Nee'
Incestbeperkingquote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat idee had ik al, ik snap ook niet waarom ze Gelderland willen opdelen
Al zouden mijn ouders dat briefje vinden wat ik voor jou had gemaakt, dan denken ze al helemaal dat jij m'n ''(pen)vriendin'' bentquote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent awesome.
Mijn moeder heeft dat briefje gevonden trouwens, waarop staat 'ik vind je lief', wat ik speciaal voor jou geschreven had. Ze dacht dat het voor haar was. Ik zo 'Nee'
IK WIL OOK!quote:
Ja maar mijn schooltas ligt op mijn kamerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor die dingen is er het losbladig systeem in een schooltas waar alles in komt maar niks meer eruit
zwitsalquote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat die voeten beter ruiken dan die van mij
Je noemt mij DW als je het over mij hebt tegen je ouders?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Al zouden mijn ouders dat briefje vinden wat ik voor jou had gemaakt, dan denken ze al helemaal dat jij m'n ''(pen)vriendin'' bent
je weet waar je ze kan halenquote:
Nee, maar ik heb er ook één waarop staat dat ''ik jou ook lief vind''.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je noemt mij DW als je het over mij hebt tegen je ouders?
Laat het dan niet overal liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar mijn schooltas ligt op mijn kamer
Sorryquote:
Wibraquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat heb ik fout gedaan eigenlijk? Ik zat net in bad en heb dus iets gemist denk ik
Inderdaad. Een van de weinige toffe RHCP nummers denk ik.quote:
Alleen het laatste stukje waarbij er eindelijk eens een beetje drums in komt ja, verder niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Een van de weinige toffe RHCP nummers denk ik.
Alhoewel under the bridge ook wel tof is.
Ja, want het mooie rustige begin is voor homooooo's.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen het laatste stukje waarbij er eindelijk eens een beetje drums in komt ja, verder niet.
Wat vind Stoep van Bon Jovi ?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, want het mooie rustige begin is voor homooooo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |