Ja maar mijn schooltas ligt op mijn kamerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor die dingen is er het losbladig systeem in een schooltas waar alles in komt maar niks meer eruit
zwitsalquote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat die voeten beter ruiken dan die van mij
Je noemt mij DW als je het over mij hebt tegen je ouders?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Al zouden mijn ouders dat briefje vinden wat ik voor jou had gemaakt, dan denken ze al helemaal dat jij m'n ''(pen)vriendin'' bent
je weet waar je ze kan halenquote:
Nee, maar ik heb er ook één waarop staat dat ''ik jou ook lief vind''.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je noemt mij DW als je het over mij hebt tegen je ouders?
Laat het dan niet overal liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar mijn schooltas ligt op mijn kamer
Sorryquote:
Wibraquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat heb ik fout gedaan eigenlijk? Ik zat net in bad en heb dus iets gemist denk ik
Inderdaad. Een van de weinige toffe RHCP nummers denk ik.quote:
Alleen het laatste stukje waarbij er eindelijk eens een beetje drums in komt ja, verder niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Een van de weinige toffe RHCP nummers denk ik.
Alhoewel under the bridge ook wel tof is.
Ja, want het mooie rustige begin is voor homooooo's.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen het laatste stukje waarbij er eindelijk eens een beetje drums in komt ja, verder niet.
Wat vind Stoep van Bon Jovi ?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, want het mooie rustige begin is voor homooooo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |