Nou heb ik dus zin in een hamburgerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Okay, dank je!ik ga sandwichen proberen. ik was de naam al kwijt, ik zat met hamburgeren in mn hoofd
![]()
Ja, maar dat was omdat ik geen verschil zie. Vandaar de reactie. Maar ik snap hem nou.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieftvond de reactie erop vrij pittig
Paintquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:17 schreef Mss het volgende:
En anders kan het ook gewoon in paint. Dat kan echt iedereen. Dat is makkelijker dan de foto's van de camera op je pc krijgen
hihiquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vond Joysa anders best lief hoor met d'r asje asjeblieftvond de reactie erop vrij pittig
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Diconnected het volgende:
Ladies wat een mooie kleurtjes allemaal!Ik ga zo lekker OMG lakken, morgen naar Scheveningen op een terrasje zitten
de kruidvat hier doet er ook teringlangzaam over, maar ben er deze week niet meer geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Lieve lieve lieve dames....
Zou ik alsjeblieft een beroep op één van jullie mogen doen? Vandaag ben ik op zoek gegaan naar de Catrice lakken. Ik ben in 6 verschillende Kruidvatten geweest, zowel hier in de buurt als zelfs aan zee! De enige die ik heb weten te scoren was I scream peach. Wat is namelijk het geval? De lakken zijn er wel maar er is maar een display voor een kwart van de collectie!
In ál die Kruidvatten elke keer dezelfde kleuren....
Ik wil dus vragen aan iemand die een Kruidvat heeft die wel alle, of meer, kleuren heeft of ze misschien wat voor me wil halen en opsturen![]()
Het gaat om deze 3 kleurtjes: I Sea You, Lucky in Lilac en Big Spender Wanted....
Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
Ik ga 99% zeker morgen naar de stad en daar is een groot display. Dus wil best even voor je kijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zal eventjes afwachten of er iemand is die een Kruidvat heeft die zeker weten een groot display heeft en anders PM ik je eventjes, goed?
Ik ga voor je kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Debsterr; Graag! Ook al hebben ze er eentje maar ofzo, neem maar mee dan regelen we het wel!
Mirjam; Mocht het nog nodig zijn dan hoor je van me.
Superbedankt alvast allemaal!
Euj. Ik had je nog gesmst!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het dan wel weer uitermate lollig dat mensen bepaalde Catrice kleuren diggen omdat het chanel dupes zijn
Juud: mooi!
Vandaag? Niets gezien! Maar ben allemaal aan het klusseren dus kan niks gehoord hebben... ga zo ff checkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken.
[..]
Euj. Ik had je nog gesmst!
Mooi kleurtje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Juud- het volgende:
Hallo!
Wat cool dat dat oranje lakje van Catrice zo nagenoeg gelijk is aan Orange Fizz van Chanel.. supermooie kleur.
Ik heb vandaag Catrice-From dusk to dawn op..
Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]
Eerst twijfelde ik een beetje of ik dit een leuke kleur vond, maar hij is moooi! Een soort mix van donkerbruin met een beetje paars ofzo. Vandaag van meerdere mensen op mn werk de opmerking gekregen dat ze de kleur zo geweldig vonden.
Oja, heeft iemand een idee of ze in Den Bosch nog veel Catrice-lakjes op voorraad hebben? Ik ga er morgen shoppen en wil er nog wat kleurtjes bij hebben..
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het dan wel weer uitermate lollig dat mensen bepaalde Catrice kleuren diggen omdat het chanel dupes zijn
Nee, ik bedoelde jou nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)
Owh dan is het goedquote:
Hahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Heb vandaag nog 2 keer een compliment gehad over m'n nagels haha. Had Sacred Heart op met wat zwarte nailart erop. Vroegen ze: 'waar doe je dat?' Ik: 'dat doe ik zelf
'.
Het helpt als je een beetje donkere lak op je tips smeert, Ik vijl met naakte nagels teveel op de vorm van het wit, als je nagels er allemaal hetzelfde uitzien vijl je ook sneller de juiste en gelijke vorm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Diconnected het volgende:
Serieus, ik heb echt moeite om m'n nagels goed te vijlen in model
Geen idee. Bij de groothandel zodat ze niet zo duur zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef Guess. het volgende:
Wie weet waar ik goede nagelvijlen voor acryl nagels kan kopen? Ik haal ze nu bij het kruidvat ofzo maar na een vijlsessie kan ik ze weggooien.
Vandaag OPI-Absolutely Alice binnen gekregen
Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: neehoor, zo is het niet. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, sowieso, maar het is toch bizar dat ze nagenoeg hetzelfde zijn? Dat zag je op de foto die snkr postte. En als ze toch hetzelfde zijn, dan koop ik er liever een voor 2,50 van Catrice dan 1 van 20,- van Chanel (ook omdat Chanel echt prut lakt.. ik heb er een paar en daar word je niet blij van)
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch om mensen te kennen die heul veul geld voor Jade hebben neergeteld en dat ik dan met een CG die er in de verste verte niet op lijkt word aangesproken: 'Oh! Chanel Jade! Ik zie het gelijk, ik ben een kenner'![]()
Staat je mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Juud- het volgende:
Hallo!
Wat cool dat dat oranje lakje van Catrice zo nagenoeg gelijk is aan Orange Fizz van Chanel.. supermooie kleur.
Ik heb vandaag Catrice-From dusk to dawn op..
Foto zonder flits:
[ afbeelding ]
Foto met flits:
[ afbeelding ]
Eerst twijfelde ik een beetje of ik dit een leuke kleur vond, maar hij is moooi! Een soort mix van donkerbruin met een beetje paars ofzo. Vandaag van meerdere mensen op mn werk de opmerking gekregen dat ze de kleur zo geweldig vonden.
Oja, heeft iemand een idee of ze in Den Bosch nog veel Catrice-lakjes op voorraad hebben? Ik ga er morgen shoppen en wil er nog wat kleurtjes bij hebben..
ahh wat lukt er niet? sowieso altijd langer mikken dan je eigenlijk wil, dan komt het vaker goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Diconnected het volgende:
Serieus, ik heb echt moeite om m'n nagels goed te vijlen in model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |