Mijn vriend is helemaal gek op Terry Pratchett.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, een van de artikeltjes in mijn engels toets was van terry pratchett
die man heeft humor
Jaaaaaaaaaaa, ik ga nog es iemand helpenquote:
geen-verkopers deurstickertquote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook.
[..]
Mijn vriend is helemaal gek op Terry Pratchett.
Net weer een oxxio-figuur aan de deur. Of ik de hoofdbewoner was. Ik zei dat twee weken terug al een collega van haar langs was geweest maar dat leek haar sterk. Daarna vroeg ze wat we van het aanbod vonden. Dus ik: we hebben nee gezegd dus wat denk je.
Maes, bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
En Maes kreeg net hele fijne mail van Nessaaaaaaaa
Oh christus, das omdat ze zo zit te hyperen op msn , wat ergquote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes, bedoel je?
Wat dan? Fotooooooo's?
Maes, moet ik de OP er even voor je in plakken?
Ik had dr ook al een link met de OP gegeven, maar ze is geloof ik ff met wat anders bezigquote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zeg anders ff op MSN tegen d'r dat ik die OP er wel in gooi
quote:
Was ook zo weer weg toch!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh christus, das omdat ze zo zit te hyperen op msn , wat erg![]()
Ik ook! Ik ook!quote:
Ik had dr al een linkje met de OP gegeven, maar tliep allemaal ff uit de hand daar geloof ik, echt geweldig, ik lig in een deukquote:Op donderdag 8 april 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook zo weer weg toch!
Is ze nou nog steeds de OP aan het zoeken?Oh nee
[..]
Ik ook! Ik ook!
Ohhhhhh, spannend!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:01 schreef Maes het volgende:
Nou we mogen op kraamvisite op 17 aprilSpannend
En vanavond gaan de open oogjes foto's online.
Ze kijken nu allemaal de weide wereld in
Boor wil niet op de foto, heeft ie een bad hairday???????quote:Op donderdag 8 april 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
Bink checkt tha park en wat Boor aan het doen is.... wie het weet mag het zeggen
[ afbeelding ]
Ja, da's weer het welbekende 'Tsjah... what can I say...' hoofd van Bink he?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boor wil niet op de foto, heeft ie een bad hairday???????
![]()
Die kop van Bink ook weer
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh, spannend!
Wel hier even spammen he, die open oogjes foto's!
Mijn eerste puppyliefdequote:Op donderdag 8 april 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
Bink checkt tha park en wat Boor aan het doen is.... wie het weet mag het zeggen
[ afbeelding ]
Ja, dat TJA hoofdquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's weer het welbekende 'Tjsah... what can I say...' hoofd van Bink he?
Boor wist niet precies wat ie nou moest. Die stond op de vensterbank voor Bink zich enorm uit te sloven. Draaien, keren, kopjes willen geven maar niet durven. En toen ineens stond is met zijn voorpoten op de grond en met zijn achterpoten nog op de vensterbank en bleef hij zo een tijdje staan dralen. En Bink zag je echt denken van 'volgens mij staat ie verkeerd om, ik weet het niet hoor...'quote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn eerste puppyliefdeBink
![]()
Boor is op muizenjacht
Echt ik lieg niet, hij wilde alleen aan die pup snuffen, die twee zijn ook echt soulmates hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Chico had zo te zien echt een voorkeur ja!
Frits.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt ik lieg niet, hij wilde alleen aan die pup snuffen, die twee zijn ook echt soulmates hoor![]()
We gingen later nog es, waren de pups een week of 4 denk ik, toen zat Karel ook telkens bij Billy , toen mochten de chiwallies ook mee![]()
Frits moest ze allemaal niet natuurlijk
twee quotes van pratchett uit dat artikeltje die ik me zo even herinner:quote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
Zwabber, als je nog wat Pratchett wil lezen: ik heb al zijn boeken. Int engels.
yay voor goeie operatiequote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n oom ligt op de IC ze hebben z'n halve long weggehaald omdat er een flinke oude ontsteking zat. Operatie is verder goed verlopen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
Daar is ze danPhoebe met de oogjes open
![]()
[ afbeelding ]
Da's een goed hondjequote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zit te kijken op de fotogallery van de NVSW en kijk eens wat ik tegen kom.
http://www.nvsw.nl/index.php?p=fotogallery&id=116
http://www.nvsw.nl/index.php?p=fotogallery&id=115
Onze eigenste Rinske.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Minetje.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Minetje is eergisteren ingeslapen.![]()
[ afbeelding ]
Dag meisje.
Ik zit dr ook vol verbijstering naar te kijken, maar ik ga nu echt iets anders kijken, dit is gewoon te ergquote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kijk nu lekker slim.
"Antartica, da's toch onder de zee. Da's een tekenfilm hoor, dat bestaat helemaal niet"
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Dag meisje.
Och, dat zal een groot gemis zijn vooral voor je schoonmoederquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Dag meisje.
Yns, hier we hebben hier vaak genoeg gehoord dat je je oude kamer/huisgenoten e.d. zat was, dus uiteraard zijn we blij voor jequote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
k vind jullie fijn
jullie reageren tenminste leuk/lief etc op dat ik ga verhuizen
vind t zo jammer dat je op sommige plaatsen echt voor gek verklaard word dat je terug wilt naar Limburg, uithoeken/middle of nowhere/wat heb je daar te zoeken/ je bent gek dat je dat doet etc
heb dan zo de neiging om te reageren met "je mag ook blij voor me zijn"
DM Sterkte
@Bamba, k kwam vanmiddag je kerstkaart tegen,nogmaals dank je, dat doet een mens gewoon wat
fijn dat je nu 4X mag gaan spuiten, was t eerst meer of minder?
Ik hyper meequote:
quote:
En jij zit nu met een mobiele telefoon op te passen?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
De zus van m'n buurvrouw stond net aan de deur met d'r mobiele telefoon, die was aan het oppassen en de buurvrouw moest met d'r vader naar het ziekenhuis en die zus moest de hond uitlaten. Of ik dan eventjes op wilde passen. Want ze wist niet wie ze anders moest vragen.
Neeje, ik ben al weer terug. Was maar heel kort.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
[..]
En jij zit nu met een mobiele telefoon op te passen?
Wel leuk dat je elkaar zo even kunt helpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Neeje, ik ben al weer terug. Was maar heel kort.
Graag gedaan nogmaals hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
k vind jullie fijn
vind t zo jammer dat je op sommige plaatsen echt voor gek verklaard word dat je terug wilt naar Limburg, uithoeken/middle of nowhere/wat heb je daar te zoeken/ je bent gek dat je dat doet etc
DM Sterkte
@Bamba, k kwam vanmiddag je kerstkaart tegen,nogmaals dank je, dat doet een mens gewoon wat
Is dat jouw toekomstig hondje? Wat een lieverd zeg!!!quote:
Ohja, ik vind dat heel fijn om te doen ook. En ik weet dat zij het ook voor ons zou doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Wel leuk dat je elkaar zo even kunt helpen.
Bij ons in het hofje is het gelukkig ook zo, helpen als het moet.
Wanneer is dat besloten? toch door de dietiste?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Graag gedaan nogmaals hoorIk spoot eerst maar 1x per dag en voor de rest tabletten. Nu ga ik over naar 4x daags en nog maar 1 soort tablet erbij
Maar dan zal ik me hopelijk eindelijk weer wat beter gaan voelen!
Als jij gelukkig bent in Limburg, is dat alles wat er toe doet toch? Er zullen zat mensen zijn die me voor gek verklaren dat ik hier in mijn dorp blijf wonen ipv naar een grote stad verhuizen, en een tijd lang verklaarde ik me ook voor gek daarvoor. Maar de rust die ik hier vind, vind ik never nooit niet in zo'n grote stad, dus ik begrijp je helemaal hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geweldig tochquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat jouw toekomstig hondje? Wat een lieverd zeg!!!![]()
Wat een mooie kleuren! Ik smelt er gewoon helemaal van
Zo hoort het ook toch? Oké, die wijn is bonusquote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Maes het volgende:
Vorig jaar hadden wij een schoorsteenbrand en moesten het huis uit toen de brandweer kwam. Raissa was zonder jas naar buiten gegaan, ze had wel Bobbie op de arm. Er kwamen gelijk buren de een met een jas voor haar de ander met een riem voor Bobbie. Toen het allemaal niet zo erg bleek maar wij ons huis nog niet in mochten kwam er zelfs een buurvrouw met een flesje wijn
Door de diabetesverpleegkundige van het ziekenhuis. Ik ben bij haar ook onder controle geweest tijdens m'n zwangerschap van R. Het is een muts eerste klas, maar ze heeft er maar mooi voor gezorgd dat ik morgen al kan beginnen ipv de afspraak over 2 weken af te wachten van de internistquote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Wanneer is dat besloten? toch door de dietiste?
Ik hoop zo dat je je beter gaat voelen
Blèh zielige mensen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zo hoort het ook toch? Oké, die wijn is bonus![]()
Vorig jaar hebben mijn vriend en ik ook even op de 2 andere kinderen van de overbuurvrouw gepast toen haar zoontje met koortsstuipen afgevoerd werd naar het ziekenhuis. Voor mij is zoiets ook heel normaal. Geloof alleen niet dat ik bij mijn "lieve" buurvrouw zoiets moet vragen, die loopt R. straal voorbij als hij hoi tegen d'r zegt.
Diëtistes bij ons in het ziekenhuis zijn ook een beetje mutserigquote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Door de diabetesverpleegkundige van het ziekenhuis. Ik ben bij haar ook onder controle geweest tijdens m'n zwangerschap van R. Het is een muts eerste klas, maar ze heeft er maar mooi voor gezorgd dat ik morgen al kan beginnen ipv de afspraak over 2 weken af te wachten van de internist![]()
DankjewelDat hoop ik ook!
Ze krijgt een eigen topicquote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef Ynske het volgende:
Maes, wat een dropjedat je maar veel plaatjes gaat spammen
Idd, we staan nou eenmaal niet op goede voet met elkaar (understatementquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Blèh zielige mensen.
Ik had hier weer een heel verhaal getypt maar dat was te confronterend dus maar weer weggehaald.![]()
zo kinderlijk vind ik dat he, zo'n klein manneke kun je toch niet negerenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, we staan nou eenmaal niet op goede voet met elkaar (understatement), maar als een ventje van 2,5 hoi tegen je zegt, dan kun je toch wel wat terug zeggen? Hij speelt nu iedere dag buiten bij ons achter en we hebben een lage schutting, dus hij ziet de buurvrouw naar buiten komen en zegt dan netjes hallo of hoi. En ze loopt gewoon nors verder
. Heb het nu al een paar keer zien gebeuren
.
Nee, lijkt me ook niet. En hij is nog wel zo schattig....als hij slaaptquote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo kinderlijk vind ik dat he, zo'n klein manneke kun je toch niet negeren
Tot morgen!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:28 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook slapen! Cat en Tombola, tot morgen!!
Ja, ik had hem al voor je besteld voor Sweeny Todd!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:Oh en Pagan en Strega , bedankt voor de sticker
![]()
Ik ben aan t denken waar ik m op kan plakken, de slaapkamer deur is wel tof he
Leuk!quote:
Oh, je smelt toch helemaal!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, sterkte meis. Het blijft altijd moeilijk, ook al weet je dat het beter is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje.![]()
Ikzelf had haar waarschijnlijk eerder in laten slapen. Maar WJ's ouders wilden wachten tot ze niet meer kon lopen. Ik denk dat mijn schoonmoeder heel veel moeite had haar te laten gaan.
Maar 't is beter zo.
Goed zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Bamba het volgende:Ik mag eindelijk beginnen met 4x daags insuline te spuiten
Lang leve de diabetesverpleegkundige
.
Cat en Tombola, ik moet morgenvroeg nog even snel bloed laten prikken. Ze gaan om half 9 open en als het goed is heb ik voorrang ivm m'n insuline, dus ik zal wel op tijd terug zijn. Maar dan weten jullie het, mochten jullie heul erg vroeg aankomen
Home is where your hart isquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
k vind jullie fijn
DM Sterkte
Oh Help, zie dat ik in m'n eentje weer het hele topic aan het vol oreren benquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
F&F Knuffelen-van-Beesten-en-Meeten-van-Mensen-Meet-Tour
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
o help, ik moet morgen heel vroeg op hoor ik net
Slaap lekker allen!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
o help, ik moet morgen heel vroeg op hoor ik net
Slaap lekker allen!
quote:
Nu wil ik ook een babyhondje.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ga Farmville Spelen. Daar hebben ze puppies.quote:
Dank je wel!quote:
OMG serieus?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had hem al voor je besteld voor Sweeny Todd!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga Farmville Spelen. Daar hebben ze puppies.![]()
Yo puppymamaquote:
En nu ben je bloedeloos?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:26 schreef Bamba het volgende:
mogguh!!
Pfff ze moesten 7 buisjes bloed hebben vannochtend..
Hee puppytantequote:
Lolbroekquote:
Je bent een parkiet, of je bent het nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Taiga het volgende:
Zit ik in het parkieten topic te poste![]()
![]()
![]()
Anyway..
Mogguh!![]()
Het blijkt dat ik allergisch ben voor de reumaremmerdus geen Enbrel meer voor mij
OVer 5 weken hoor ik welke medicatie ik dan ga krijgen. Pff....ben het zooooo zat aan het worden. Ben ook helemaal suf van de antihistamine pillen.
![]()
![]()
Maar ja....Eindelijk vrijdag...bijna weekend!
Derde poging om te reageren....quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Taiga het volgende:
Zit ik in het parkieten topic te poste![]()
![]()
![]()
Anyway..
Mogguh!![]()
Het blijkt dat ik allergisch ben voor de reumaremmerdus geen Enbrel meer voor mij
OVer 5 weken hoor ik welke medicatie ik dan ga krijgen. Pff....ben het zooooo zat aan het worden. Ben ook helemaal suf van de antihistamine pillen.
![]()
![]()
Maar ja....Eindelijk vrijdag...bijna weekend!
Ja joh, ben geloof ik blind aan het worden...vond het al een lang gesprek over parkieten...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Derde poging om te reageren....voor de verwarring.
Wat naar dat je niet tegen die medicijnen kunt.
Nou, die collega heeft er zin in! 70? Petje af!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef oh-oh het volgende:Hier is de taart net alweer binnen gebracht.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:59 schreef Taiga het volgende:
vond het al een lang gesprek over parkieten...
Ja tof he.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, die collega heeft er zin in! 70? Petje af!
Joh? Je zou toch denken dat je blij zal zijn als je pensioen in zicht komt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he.
Ik vind het echt heel bijzonder.
Maja, de grote baas hier heeft t volgehouden tot zn 78e.
Nee dat zijn echte workaholics hierquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Joh? Je zou toch denken dat je blij zal zijn als je pensioen in zicht komt!
neh niet echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik heb hier geen geluid, maar ik moet aan raggamuffin en zo denken, daar zal het wel niet op lijken he?
quote:
Ijzeren geslacht!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he.
Ik vind het echt heel bijzonder.
Maja, de grote baas hier heeft t volgehouden tot zn 78e.
Deze is geen familie hoor, de oudste zoon van de baas is net 60 geworden en de jongste wordt dit jaar 50quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Ijzeren geslacht!![]()
Maar wel goed hoor, zolang je interesse houden!
Leuk, dan heb je het dus echt naar je zin! (Of hij heeft een heel vervelende vrouw thuis)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze is geen familie hoor, de oudste zoon van de baas is net 60 geworden en de jongste wordt dit jaar 50![]()
Maar als ik me niet vergis is dit wel de eerste persoon die door de baas in dienst genomen werd, in 1966
Morgen Ynsquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, dan heb je het dus echt naar je zin! (Of hij heeft een heel vervelende vrouw thuis)
Ja hij kan natuurlijk dan ook naar kantoor gestuurd worden door zijn vrouw elke dag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn vrouw zei van de week nog dat ie veel te actief was om thuis te zitten, want dan zou ze gek van hem worden
Oh leuk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga zo Nokwanda mailen, want die gaat een tweeluik maken van Jip en Rinske.
Je krijgt straks drie rolmopsen mee naar huis!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:Mn baas belt net.
"Als je met de hondjes naar beneden komt zo staat er iets lekkers voor ze op de trap"
![]()
Hij kreeg zijn mega stuk vlaai niet op ...
Ja, dat is ook een geweldig schilderij (wat wil je anders hé.met zo'n knappe hond)quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo, mailtje is weg.![]()
Ze had dat schilderij van Tashi laten zien en WJ en ik vonden dat allebei geweldig mooi.
Sjon is echt helemaal stijfgevrotenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Je krijgt straks drie rolmopsen mee naar huis!
Hij heeft een geweldig koppie jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een geweldig schilderij (wat wil je anders hé.met zo'n knappe hond)![]()
Maare van Rinske en Jip samen, leuk!!!
Nou, als de poezen allemaal paraat staan hebben ze zat te knuffen toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Haaaallloooo. Hier even in de woonkamer, net vanaf een zonnig balkonnetje waar ik zat te schilderen. Tis dara net het openluchtatelier op het moment.
Het ziet ernaaruit dat het maar een piepkleine meet gaat worden.
Echt, wij zijn hier nog steeds weg van het schilderij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij heeft een geweldig koppie ja![]()
Het worden dus twee schilderijen van 50x50. Ik ben echt benieuwd.![]()
Toen ik het tegen WJ zei, zei hij van jaaaa ik weet niet hoor, ik weet niet hoe goed zij kan schilderen. En toen ik het schilderij van Tashi liet zijn zei hij gelijk: Maar DAT is mooi, dat wil ik wel aan de muur.
Tja.....die weet niet van maat houden!quote:
Zijn bijnaam hier is "het zwarte gat"quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja.....die weet niet van maat houden!
Ja, ik ben echt heel benieuwd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Echt, wij zijn hier nog steeds weg van het schilderij.
Pagan had hem voor z'n verjaardag!
Maar leuk, twee!
Z'n zoon zorgt voor de honden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:Voor de biosbon en
voor de oom van DM
![]()
Wie zorgt er nu voor de honden?
Ah mooi.quote:
Ze moeten in de buurt zijn nu. Er waren net 6 katten bij mij boven, maar meestal peren ze hem allemaal als er visite isquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als de poezen allemaal paraat staan hebben ze zat te knuffen toch?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze moeten in de buurt zijn nu. Er waren net 6 katten bij mij boven, maar meestal peren ze hem allemaal als er visite is
Heb je weer wat nieuws?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:10 schreef Qwea het volgende:
ik heb een maskertje op. Men, mn gezicht komt steeds meer onder de kloten bultjes. En die zalf die ik heb gekregen van de dermatoloog werkt niet. En wegbranden zoals hij opperde doen ik echt nie.
waren ze nou maar eerst bij jou langsgegaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staan ze dr mooi op zometeen, niks te meeten en niks te knuffen
Nee hoor, ik was helemaal niet thuis vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waren ze nou maar eerst bij jou langsgegaan
werk nou even meequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was helemaal niet thuis vandaag
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is er achter dat het echt onwijs leuk is om mijn papierbak te plunderen en dan te gaan shredden
That's not my style Zwabbiequote:
Nah, komt van mn spiraaltje. Talg bultjes ofzo, weet ik het. Ik had een peel off masker in de hoop dat ik de zooi mee zou trekken. Notquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je weer wat nieuws?
![]()
Met bultjes ed zou ik echt geen maskers op mn bakkes smeren hoor
Primaquote:
Oh Greys, nu ik je toch zie ga ik je ff lastigvallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Nok? Zijn ze er al?
lastigvallen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Greys, nu ik je toch zie ga ik je ff lastigvallen
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lastigvallen?
![]()
eigenlijk alleen grappig met geluid
Ik heb geen geluihuidquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk alleen grappig met geluid
Mag ik in je kont????quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Alleen omdat Zwabber maar niet met me wil trouwen hoor.
Met je voorbinddildo?quote:
Maar ik hem hem afgewassenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met je voorbinddildo?
Dat weet ik zo net nog niet...
Douw m zelf maar ff lekker ergensquote:
je gaat Rinske toch niet opeten, dan heeft dat er toch niets mee te makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja zeg, Rinske zou in de meivakantie komen, komt mooi uit want in die week is ook de fokkersdag en da's dichterbij hier.
Nu zegt ze dat ze het nog niet zeker weet dat Rinske komt en dat ik eerst moet afvallen en dat ze zo graag zelf de hond uit wil laten enzo. Zo flauw dit.
Haha, nee. Ik lust geen hond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat Rinske toch niet opeten, dan heeft dat er toch niets mee te maken
nou dan wil ik ook niet neuken. Scharen?quote:
Waarom moet jij afvallen om rinske te mogen uitlaten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja zeg, Rinske zou in de meivakantie komen, komt mooi uit want in die week is ook de fokkersdag en da's dichterbij hier.
Nu zegt ze dat ze het nog niet zeker weet dat Rinske komt en dat ik eerst moet afvallen en dat ze zo graag zelf de hond uit wil laten enzo. Zo flauw dit.
butters!!!!!!!!!!quote:
Misschien kan ik JUIST afvallen door Rinske uit te laten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom moet jij afvallen om rinske te mogen uitlaten?
Niet eens op timmeeeeh?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Butters is zó lief!![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Butters!
Eigenlijk heet ie Leopold 'Butters' Stotch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Butters is zó lief!![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Butters!
oh, dat valt nog mee, hoor nog wel eens dat de ergste moeders zelf van die walrussen zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Misschien kan ik JUIST afvallen door Rinske uit te laten.
Ga ik straks doen, nu heeft ze tante Toos op bezoek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, dat valt nog mee, hoor nog wel eens dat de ergste moeders zelf van die walrussen zijn
[..]! tegen haar zeggen !
muffintop!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ga ik straks doen, nu heeft ze tante Toos op bezoek.![]()
Ik heb ook zo'n tante, eigenlijk maat 38 die zich in maatje 34 propt, dat ziet er ook niet echt uit. Ze zei een keer dat ze het zo benauwd had en toen zei de man van m'n zus dat ze dan misschien eens een keer een grotere broek aan moest doen.
Professor Chaos, toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ie Leopold 'Butters' Stotch.
Of Mr Chaos.
en die cavia's van ze dan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja, te lang niet meer gekeken, met z'n zilverfolie pakkie.![]()
in een aflevering van southpark namen gigantische cavia's de wereld over omdat alle panfluit-straatmuzikanten van de straat gehaald werden (die ons blijkbaar tegen de cavia's beschermden met hun irritante muziek)quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt geen idee waar jullie t over hebben maar die cavia is echt geniaal
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
er was ook een guinnea bee
[ afbeelding ]
"normale" cavia's
[ afbeelding ]
Het is gewoon schattig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
en de meest kwaadaardige, de baas
a.k.a. "guinnea pirate"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, en de guinnea rabbits, linksonderin
[ afbeelding ]
arme geerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou er zowat in blijven....
![]()
![]()
*Letterlijke ROTFLASC![]()
Komt ie nou morgen of overmorgen?quote:
Ze kwamen net na m ijn laatste berichtje hier. Half 4 of zo. Ze zijn net weer weg omdat ze bang waren dat Ing de deur op slot zou doen als ze er om 20 uur niet warenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Nok? Zijn ze er al?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze kwamen net na m ijn laatste berichtje hier. Half 4 of zo. Ze zijn net weer weg omdat ze bang waren dat Ing de deur op slot zou doen als ze er om 20 uur niet waren
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze kwamen net na m ijn laatste berichtje hier. Half 4 of zo. Ze zijn net weer weg omdat ze bang waren dat Ing de deur op slot zou doen als ze er om 20 uur niet waren
Ik had ze vandaag ook bij de post!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
die bioscoopbon van mycitydeal is binnenalle 2
Same here!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze moeten in de buurt zijn nu. Er waren net 6 katten bij mij boven, maar meestal peren ze hem allemaal als er visite is
Heerlijk!quote:
nee die zit onder een steen, ergens diep in de steenkolenmijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik dacht even dat je het over sararaats had.
Ach, kleinigheidjes hou je toch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
![]()
DM wat een waarlijk raar iets van je moeder!
Hehe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee die zit onder een steen, ergens diep in de steenkolenmijn
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik weet nog toen, dat topic.
Mag ik in de OP?
MAG IK INDE OP?
IK HEB MEZELF MAAR IN DE OP GEZET.
Verschil moet er zijn!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:05 schreef DanseMacabre het volgende:
En toen vroeg ik 't: Ik wil ook wel in de OP als dat kan.
OK.
oh daar heb ik overheen gelezen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn!![]()
Fijn dat Rinske wel komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |