Mijn vriend is helemaal gek op Terry Pratchett.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, een van de artikeltjes in mijn engels toets was van terry pratchett
die man heeft humor
Jaaaaaaaaaaa, ik ga nog es iemand helpenquote:
geen-verkopers deurstickertquote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook.
[..]
Mijn vriend is helemaal gek op Terry Pratchett.
Net weer een oxxio-figuur aan de deur. Of ik de hoofdbewoner was. Ik zei dat twee weken terug al een collega van haar langs was geweest maar dat leek haar sterk. Daarna vroeg ze wat we van het aanbod vonden. Dus ik: we hebben nee gezegd dus wat denk je.
Maes, bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
En Maes kreeg net hele fijne mail van Nessaaaaaaaa
Oh christus, das omdat ze zo zit te hyperen op msn , wat ergquote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes, bedoel je?
Wat dan? Fotooooooo's?
Maes, moet ik de OP er even voor je in plakken?
Ik had dr ook al een link met de OP gegeven, maar ze is geloof ik ff met wat anders bezigquote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zeg anders ff op MSN tegen d'r dat ik die OP er wel in gooi
quote:
Was ook zo weer weg toch!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh christus, das omdat ze zo zit te hyperen op msn , wat erg![]()
Ik ook! Ik ook!quote:
Ik had dr al een linkje met de OP gegeven, maar tliep allemaal ff uit de hand daar geloof ik, echt geweldig, ik lig in een deukquote:Op donderdag 8 april 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook zo weer weg toch!
Is ze nou nog steeds de OP aan het zoeken?Oh nee
[..]
Ik ook! Ik ook!
Ohhhhhh, spannend!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:01 schreef Maes het volgende:
Nou we mogen op kraamvisite op 17 aprilSpannend
En vanavond gaan de open oogjes foto's online.
Ze kijken nu allemaal de weide wereld in
Boor wil niet op de foto, heeft ie een bad hairday???????quote:Op donderdag 8 april 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
Bink checkt tha park en wat Boor aan het doen is.... wie het weet mag het zeggen
[ afbeelding ]
Ja, da's weer het welbekende 'Tsjah... what can I say...' hoofd van Bink he?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boor wil niet op de foto, heeft ie een bad hairday???????
![]()
Die kop van Bink ook weer
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh, spannend!
Wel hier even spammen he, die open oogjes foto's!
Mijn eerste puppyliefdequote:Op donderdag 8 april 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
Bink checkt tha park en wat Boor aan het doen is.... wie het weet mag het zeggen
[ afbeelding ]
Ja, dat TJA hoofdquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's weer het welbekende 'Tjsah... what can I say...' hoofd van Bink he?
Boor wist niet precies wat ie nou moest. Die stond op de vensterbank voor Bink zich enorm uit te sloven. Draaien, keren, kopjes willen geven maar niet durven. En toen ineens stond is met zijn voorpoten op de grond en met zijn achterpoten nog op de vensterbank en bleef hij zo een tijdje staan dralen. En Bink zag je echt denken van 'volgens mij staat ie verkeerd om, ik weet het niet hoor...'quote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn eerste puppyliefdeBink
![]()
Boor is op muizenjacht
Echt ik lieg niet, hij wilde alleen aan die pup snuffen, die twee zijn ook echt soulmates hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Chico had zo te zien echt een voorkeur ja!
Frits.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt ik lieg niet, hij wilde alleen aan die pup snuffen, die twee zijn ook echt soulmates hoor![]()
We gingen later nog es, waren de pups een week of 4 denk ik, toen zat Karel ook telkens bij Billy , toen mochten de chiwallies ook mee![]()
Frits moest ze allemaal niet natuurlijk
twee quotes van pratchett uit dat artikeltje die ik me zo even herinner:quote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
Zwabber, als je nog wat Pratchett wil lezen: ik heb al zijn boeken. Int engels.
yay voor goeie operatiequote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n oom ligt op de IC ze hebben z'n halve long weggehaald omdat er een flinke oude ontsteking zat. Operatie is verder goed verlopen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
Daar is ze danPhoebe met de oogjes open
![]()
[ afbeelding ]
Da's een goed hondjequote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zit te kijken op de fotogallery van de NVSW en kijk eens wat ik tegen kom.
http://www.nvsw.nl/index.php?p=fotogallery&id=116
http://www.nvsw.nl/index.php?p=fotogallery&id=115
Onze eigenste Rinske.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Maes het volgende:
Daar is ze danPhoebe met de oogjes open
![]()
[ afbeelding ]
Minetje.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Minetje is eergisteren ingeslapen.![]()
[ afbeelding ]
Dag meisje.
Ik zit dr ook vol verbijstering naar te kijken, maar ik ga nu echt iets anders kijken, dit is gewoon te ergquote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kijk nu lekker slim.
"Antartica, da's toch onder de zee. Da's een tekenfilm hoor, dat bestaat helemaal niet"
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Dag meisje.
Och, dat zal een groot gemis zijn vooral voor je schoonmoederquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Dag meisje.
Yns, hier we hebben hier vaak genoeg gehoord dat je je oude kamer/huisgenoten e.d. zat was, dus uiteraard zijn we blij voor jequote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Ynske het volgende:
k vind jullie fijn
jullie reageren tenminste leuk/lief etc op dat ik ga verhuizen
vind t zo jammer dat je op sommige plaatsen echt voor gek verklaard word dat je terug wilt naar Limburg, uithoeken/middle of nowhere/wat heb je daar te zoeken/ je bent gek dat je dat doet etc
heb dan zo de neiging om te reageren met "je mag ook blij voor me zijn"
DM Sterkte
@Bamba, k kwam vanmiddag je kerstkaart tegen,nogmaals dank je, dat doet een mens gewoon wat
fijn dat je nu 4X mag gaan spuiten, was t eerst meer of minder?
Ik hyper meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |