ooievaarspas?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb eens opgezocht wanneer je hier zo'n ooievaarspas krijgt. Da's al bij 1400,- netto per maand. Met dat geld ben je echt geen pauper, maar wel zo'n pas krijgen
wat is nou weer een ooievaarspasquote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb eens opgezocht wanneer je hier zo'n ooievaarspas krijgt. Da's al bij 1400,- netto per maand. Met dat geld ben je echt geen pauper, maar wel zo'n pas krijgen
Kortingspas voor 'minima'quote:
Hahah ik werk 12 uur in de week en ik moet zeggen dat ik schandalig veel krijg uit verschillende potjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Triest he? Nu heb ik daar ook geen last van, dat scheelt dan wel weer.
aah okee nog nooit van gehoord eigenlijkquote:
ah, okquote:
dronken studenten hebben het het goedquote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Hahah ik werk 12 uur in de week en ik moet zeggen dat ik schandalig veel krijg uit verschillende potjes.
Is alleen in Den Haagquote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nog nooit van gehoord eigenlijk
Breda heeft ook zoietsquote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is alleen in Den Haag
http://www.ooievaarspas.nl/
Meesatl 50% korting op sporten, cursussen, etc.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
handigquote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is alleen in Den Haag
Ongtwijfeld, maar als je 1400 netto per maand verdient val je wat mij betreft niet onder de minimaquote:
er word gewoon teveel misbruik van gemaaktquote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Ik vind het gewoon raar dat men nu opeens enorm wil gaan bezuinigen, terwijl juist door al die subsidies die echt niet nodig zijn, er een gat is ontstaan. Natuurlijk, er zijn mensen die het echt nodig hebben, maar sjakie op de hoek die wel een lening regelt om zijn plasma te kunnen hebben heeft echt geen geld normaal gesproken nodig. Maar ja, omdat het kan....
Ben je jaloers ofzo?quote:
ik zou willen dat ik dat per maand zou verdienenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ongtwijfeld, maar als je 1400 netto per maand verdiend val je wat mij betreft niet onder de minima
Tja, ik geef mensen geen ongelijk om te nemen, als het er toch is. Maar mensen leren zo niet met geld om te gaan. Gezien de tenenkrommende programma's over mensen die het 'moeilijk' hebben, echt te treurig hoe die wel 5 mobieltjes + abo hebben, maar niet door hebben wat die zooi allemaal kostquote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is alleen in Den Haag
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik dat per maand zou verdienen
Hup, studeren dan! Kom ook gezellig naar de UvT!quote:
ik zag laatst een stel die hadden paarden 2 autos en weet ik veel wat voor zooi nog niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik geef mensen geen ongelijk om te nemen, als het er toch is. Maar mensen leren zo niet met geld om te gaan. Gezien de tenenkrommende programma's over mensen die het 'moeilijk' hebben, echt te treurig hoe die wel 5 mobieltjes + abo hebben, maar niet door hebben wat die zooi allemaal kost
De regels zijn gewoon te ruim ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik geef mensen geen ongelijk om te nemen, als het er toch is. Maar mensen leren zo niet met geld om te gaan. Gezien de tenenkrommende programma's over mensen die het 'moeilijk' hebben, echt te treurig hoe die wel 5 mobieltjes + abo hebben, maar niet door hebben wat die zooi allemaal kost
Alleen als ik samen met jou mag studerenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hup, studeren dan! Kom ook gezellig naar de UvT!
Wat is het minimumloon dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ongtwijfeld, maar als je 1400 netto per maand verdient val je wat mij betreft niet onder de minima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |