Preciesquote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bah, daar gaat dit land aan ten onder. Pappen en nathouden
En 80% van de mensen in dit topicquote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Van het geld dat mijn hard werkende ouders verdienen
of een rokjequote:
Nee, dat zou er ook nog eens bij moeten komen!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoorde Anne niet over een lening
Ja, dat kan je ook gaan doen op een meetquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die betaalt ze zelf, dat boeit me nietquote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou er ook nog eens bij moeten komen!
Die kan ze beter hebben hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou er ook nog eens bij moeten komen!
Wie denk je dat er moet betalen om die lage rente te verkrijgen voor studentenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die betaalt ze zelf, dat boeit me niet
de hardwerkende burger?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wie denk je dat er moet betalen om die lage rente te verkrijgen voor studenten
Lage rente ja, maar de staat is dan ook geen commerciele instelling.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wie denk je dat er moet betalen om die lage rente te verkrijgen voor studenten
zeg aan wiens kant sta jij?quote:
Het handje ophouden is dan ook tot kunst verheven hier in dit land. Apart genoeg kom ik nergens voor in aanmerking.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze doen er anders alles aan om toch winst te draaienquote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lage rente ja, maar de staat is dan ook geen commerciele instelling.
Hoewel dat wel eens anders lijkt
Jij was toch altijd van de jurkjesquote:
Je bedoelt om de gaten te stoppen?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze doen er anders alles aan om toch winst te draaien
ja maar niet met blote benen!quote:
dat is dweilen met de kraan openquote:
En komen vele mensen netto lager uit dan al die handjesophoudersquote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het handje ophouden is dan ook tot kunst verheven hier in dit land. Apart genoeg kom ik nergens voor in aanmerking.
Jammer.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar niet met blote benen!
heb nu ook een jurkje aan, maar wel wat er onder
en er over ook nog
Wat let je dan om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar niet met blote benen!
heb nu ook een jurkje aan, maar wel wat er onder
en er over ook nog
Triest he? Nu heb ik daar ook geen last van, dat scheelt dan wel weer.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En komen vele mensen netto lager uit dan al die handjesophouders
nu niks meer, dus tot zoquote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat let je dan om naar buiten te gaan
Ik heb eens opgezocht wanneer je hier zo'n ooievaarspas krijgt. Da's al bij 1400,- netto per maand. Met dat geld ben je echt geen pauper, maar wel zo'n pas krijgenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Triest he? Nu heb ik daar ook geen last van, dat scheelt dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |