888 is niet rond zoals ik bedoelquote:Op donderdag 8 april 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DeLuna?
Ik krijg altijd een beetje braakneigingen als je over je postcount praat..niet als het maar eventjes zou zijn, maar wel als het er elke dag 888 keer over gaat (en ja, ik deed bewust 888, speciaal voor jou)
Ik dacht dat je 8 mooi vond, daaromquote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
888 is niet rond zoals ik bedoel![]()
En daarbij, het lukt altijd en het ligt niet aan FOK! maar aan de dagcijfers.
Maargoed, ik zal er om denken.
Daar had iemand in PUB ook last van..quote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand die Albelli fotoboek-banner even vermoorden?
Mijn pagina laadt elke keer 3 minuten voor ik wat kan zien en de rest van mijn internet is heulemaal van slag..en als ik die banner een keer niet heb doet alles het perfect!
Het is het oneindigheidssymbool als je ;m een kwartslag draaitquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Desunoto het volgende:
8 is wel een mooi getal want het is bijna zo'n oneindigheid symbool
in de feedback is er ook al over geklaagdquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar had iemand in PUB ook last van..
Ik ben een beetje dom, want nu ik 'm bij naam heb genoemd is dat natuurlijk alles wat ik aan banner krijg...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar had iemand in PUB ook last van..
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn lollie is voor iemand anders bestemd
vraag in usericon topic ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Desunoto het volgende:
Wie kan vanaf 2:02 tot die lik een .gifje maken?
Geil
Je ijsjequote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ik wil een tijdmachine, terug de tijd in gaan en de maker van hardcore doodschieten voordat ie er mee komtkankerherrie houdt me alweer bijna een uur wakker
Eenschquote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ik wil een tijdmachine, terug de tijd in gaan en de maker van hardcore doodschieten voordat ie er mee komtkankerherrie houdt me alweer bijna een uur wakker
Oh, ik snap eigenlijk niet wat jullie bedoelen, ik heb hem nog nooit gehad geloof ikquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dom, want nu ik 'm bij naam heb genoemd is dat natuurlijk alles wat ik aan banner krijg...
AAAAAAAAAAAAH!
En het is al dagen zo
Nog steeds brakquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja weet nog steeds niet of ik nou wel of niet naar Utrecht ga....
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Je mag wel in mijn bed slapenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
En over 10 minuten moet ik school op gaan zoeken
Dan pas?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
ja al is de keelpijn wel iets minder maar zo slap als een vaatdoekquote:
ach heb wel kutterige nummers gehoord (degene die boven me worden gedraaidquote:
waarom is jouw bed zo ver weg?quote:
Wat is er eigenlijk in Utrecht dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja al is de keelpijn wel iets minder maar zo slap als een vaatdoek
[..]
ach heb wel kutterige nummers gehoord (degene die boven me worden gedraaid)
[..]
waarom is jouw bed zo ver weg?
kijk dan in het topicquote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk in Utrecht dan?
Nadat ik een topickiller geplaatst hadquote:
Wat dan wel?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was overigens geen jordy die zong hoor
omg, fokkers?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef justmattie het volgende:
Wij hadden het vandaag over TVP op school, oftewel Terug Verdien Periode.
Er waren gelijk die 2 zeiden Terug Vind Post toen de afkorting op bord kwam![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef justmattie het volgende:
Er waren gelijk die 2 zeiden Terug Vind Post toen de afkorting op bord kwam![]()
hoera voor de gezellig!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
heel druk, maarrrrrrrrrrrrrr wel gezellig
Ze lezen soms wel mee op fok! jaquote:
lolquote:Op donderdag 8 april 2010 14:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze lezen soms wel mee op fok! jaOf ik stuur ze links
Wel als ik me gaquote:Op donderdag 8 april 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ff douchen, kijken of ik daar dan wel wakker van word!
want het is DWquote:
quote:
Die 2quote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef justmattie het volgende:
Ow het moet zijn 2 die, en niet die 2
Hell no.quote:
ga maar zelf visualiseren hoe mijn tong over haar lichaam heen gaatquote:
Pussyquote:
Dat krijg je als je over-enthousiast typtquote:
nouquote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga maar zelf visualiseren hoe mijn tong over haar lichaam heen gaat
Het was ook wel een heel spannend verhaalquote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
Dat krijg je als je over-enthousiast typt
Ik wil KZ niet delen.quote:
Werk, maar wel leukquote:Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoera voor de gezellig!
en druk met leuke dingen hoop ik?
dingen die je haat??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Zeer goedquote:
Dat is heel mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zeer goedAfgelopen weekend vriendin thuis gehad vrijdag t/m maandag
Komend weekend weer
Dus gaat alleen maar goed hier
Tofquote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zeer goedAfgelopen weekend vriendin thuis gehad vrijdag t/m maandag
Komend weekend weer
Dus gaat alleen maar goed hier
Het gaat wel. Ik ben nu eventjes wegquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TofWas dat de 1e x afgelopen weekend? (:
Wat gaat dat snel dan al!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Gelijk 4 dagen
Binnenkort mag ze wss definitief naar huis dus dubbel feest
Laters Nijntje
Ik vind je nog steeds mooi!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
KUT IK HEB EEN STUK VAN MN HAAR ERAF GESNEDEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
wij dachten een jaar - anderhalf jaar... maar dat is ons dus laatst uitgelegd: Dat is de gehele revalidatie incl nazorg en alles... dus ziekenhuis heeft WEER met iets gefaalt, dit keer met fatsoenlijk uitleggen van iets....quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat gaat dat snel dan al!Hoelang moest ze in eerste instantie blijven daar dan?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds mooi!Nu zal je me niet echt mooi vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bezig met m;n dreads eruit te halen, elastiekjes moet je doorsnijden anders krijg je ze er niet uit, en toen sneed ik perongeluk m;n haar ook door
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
NU BEN JE KAAL!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
jij blijft mooi hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu zal je me niet echt mooi vinden.
Ben bezig met m;n dreads eruit te halen, elastiekjes moet je doorsnijden anders krijg je ze er niet uit, en toen sneed ik perongeluk m;n haar ook door
Ja ik kon me zoiets herinneren, anderhalf jaar ofzo.. Maar wel beterquote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
wij dachten een jaar - anderhalf jaar... maar dat is ons dus laatst uitgelegd: Dat is de gehele revalidatie incl nazorg en alles... dus ziekenhuis heeft WEER met iets gefaalt, dit keer met fatsoenlijk uitleggen van iets....
Maar ze kan nog niet staan ofzo hoor, dat willen ze binnenkort wel proberen met een sta-tafel en een niet-voor-echt-te-gebruiken-protese zeg maar... maar het is ook afwachten wanneer ze dat willen doen enzo... Want vorige week zei de fysio nog wel dat als ze haar zouden laten staan met een loopbrug, dan zou ze door haar been/armen zakken en was ze verder van huis... dus ff aanzien enzo... ze gaat zo snel vooruit en komt van zo ver eigenlijk dat ze zelfs de verpleging, fysio enz weet te verbazen
Nee, gelukkig niet.quote:
Mja naja slechte ervaring nummer zoveel met het ziekenhuis... maargoed, het gaat de goede kant opquote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik kon me zoiets herinneren, anderhalf jaar ofzo.. Maar wel beterIk ben echt zooo blij voor jou
![]()
![]()
Nouja is ook wel logisch dat ze nog niet kan staan.. Maar wel mooi dat ze zo snel vooruit gaat
okequote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij blijft mooi hoorals ik iemand leuk vind vind ik ze ook nog leuk om mindere dagen
Laat mij nou eens gelijk hebben dan!quote:
Stomme ziekenhuisquote:Op donderdag 8 april 2010 15:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mja naja slechte ervaring nummer zoveel met het ziekenhuis... maargoed, het gaat de goede kant op
Zal ik me kaalscheren dan voor jou?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Laat mij nou eens gelijk hebben dan!
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik me kaalscheren dan voor jou?
Alweer? Waarvoor dit keer?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stomme ziekenhuisIk mag er volgende week weer heen.
Maar ik wil niet kaal!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
Maak er een foto van en laat die aan mij zien
Gezellig op de thee bij de chirurg. Ga weer onder ;t mes.quote:[..]
Alweer? Waarvoor dit keer?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil m;n haar aanraken, ik heb ;t dik een week lang niet gewassen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt mijn laptop even oververhit
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil m;n haar aanraken, ik heb ;t dik een week lang niet gewassen.
]quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik wil niet kaal!
[..]
Gezellig op de thee bij de chirurg. Ga weer onder ;t mes.
Ik weet het, daarom haal ik m;n dreads eruit, kan ik het tenminste weer wassen.quote:
Nou ik heb een lok voor je.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]kusje erop en hij doet het weer
[..]Ik wil het inlijsten!
Vast wel, maar ik hodu van mijn haar. Alleen nu niet, het is vies en het stinkt.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
]
Het zal je vast wel staan
Gezellig, met bescuitjes of wat anders?
Haal het eraf dan als het vies is en stinktquote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik hodu van mijn haar. Alleen nu niet, het is vies en het stinkt.
Ik hoop met koekjes
Nee, ik ga het zo lekker wassen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Haal het eraf dan als het vies is en stinkt
Waarom ga je dan nog?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
goffer ben nu dus bezig met aankleden enzo, was ophangen, ben echt een vaatdoek
Dan veeg ik mijn handen dalijk aan jou afquote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
goffer ben nu dus bezig met aankleden enzo, was ophangen, ben echt een vaatdoek
omdat ik haar graag wil zien en zij mij ookquote:
zeg heb net schone kleren aanquote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan veeg ik mijn handen dalijk aan jou af
Je wordt niet echt aantrekkelijker als je ziek bent hequote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat ik haar graag wil zien en zij mij ook![]()
[..]
zeg heb net schone kleren aan
Ja, moet je dat maar niet doen he.... Ik heb je gewaarschuwdquote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat ik haar graag wil zien en zij mij ook![]()
[..]
zeg heb net schone kleren aan
ze heeft me al op een goed punt gezienquote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt niet echt aantrekkelijker als je ziek bent he
Wat ben je ook een klier he.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja, moet je dat maar niet doen he.... Ik heb je gewaarschuwd
Mag ik chocoladesaus van je aflikken?quote:
Wat voor klier?quote:
Mogen we jou aflikken?quote:
* Huppelmuts rent naar de winkel om chocoladesaus te kopenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik chocoladesaus van je aflikken?
Veel plezier wijffiequote:
Je bent geweldigquote:
quote:
Stoep zocht de hele tijd in centraalquote:
Hij deed het weer!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]kusje erop en hij doet het weer
[..]Ik wil het inlijsten!
neequote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[..]
Stoep zocht de hele tijd in centraal
Gewoon terugslaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn broer is chagrijnig en reageert ;t op mij af
Stuur hem maar naar Emmen, zal ik mijn frustraties even op hem afreagerenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Een vervelende klierquote:
quote:
Daarvoor zijn kleine zusjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom niet?quote:
Niet de slagroom vergeten!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts rent naar de winkel om chocoladesaus te kopen
Druk je haren in zijn smoel!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Geef ;m taksi, dan is hij weer gelukkig.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur hem maar naar Emmen, zal ik mijn frustraties even op hem afreageren
Maar daar is niks aan te doenquote:
quote:
KUT!!quote:
Is MIJN!!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef ;m taksi, dan is hij weer gelukkig.
Had je dan liever een speekselklier willen zijn? Of een zweetklier?quote:
En toen zag ik het even voor me.quote:
Zeg! Jij bent een klein zusje, dan hoor je zijn afreageren op jou te accepteren en aan te nemen, ondankbaar krengquote:
Sukkel.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT!!
* Huppelmuts rent weer terug naar de winkel
[..]
Is MIJN!!
Dat deden mijn broertjes en zusjes ook nooitquote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zeg! Jij bent een klein zusje, dan hoor je zijn afreageren op jou te accepteren en aan te nemen, ondankbaar kreng
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik ongeneselijk vervelend benquote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had je dan liever een speekselklier willen zijn? Of een zweetklier?
Ben bezig met m;n dreads eruit te halen, zodat ik ;t kan wassen. Heb m;n haar dik een week niet gewassen dus heb nu vies, vettig, stinkend haarquote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het even voor me.
Ix die dr broer tackeld, bovenop hem gaat zitten en dr dreads in zn gezicht duwt
Mijn haar ruikt naar Zwitsalquote:Op donderdag 8 april 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben bezig met m;n dreads eruit te halen, zodat ik ;t kan wassen. Heb m;n haar dik een week niet gewassen dus heb nu vies, vettig, stinkend haar
Dan was jij niet de jongste, zo wel dan heb je geluk, want dan was het nut van een zusje nog niet uitgevonden.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deden mijn broertjes en zusjes ook nooit
Haha, ik zag het ook echt voor mequote:
Alleen als hij accepteert dat ik hem als messenstomper gebruik.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zeg! Jij bent een klein zusje, dan hoor je zijn afreageren op jou te accepteren en aan te nemen, ondankbaar kreng
De lantaarnpaal aan de overkant van de wijkquote:
Aan mijn haar wil ik nu niet ruikenquote:
Doe ik niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
De lantaarnpaal aan de overkant van de wijk
Mij.quote:
Ik niet. Het is dat er niemand met een camera is hier, anders zou ik ;t doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ik zag het ook echt voor me
Nope ik ben de oudste. Ik was 9 toen ik een annoying zusje kreeg. God wat was ik blij toen ik uit huis kon en gingquote:Op donderdag 8 april 2010 15:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan was jij niet de jongste, zo wel dan heb je geluk, want dan was het nut van een zusje nog niet uitgevonden.
Oudere broers zijn er om bij naast te staan als ze ruzie hebben zodat ze je kunnen gebruiken als schild. En oudere broers zijn er om te dienenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als hij accepteert dat ik hem als messenstomper gebruik.
En nu mis ik haar verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik ben de oudste. Ik was 9 toen ik een annoying zusje kreeg. God wat was ik blij toen ik uit huis kon en ging
Oké.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij.
[..]
Ik niet. Het is dat er niemand met een camera is hier, anders zou ik ;t doen.
heb jij het nut van een jonger zusje wel begrepen?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik ben de oudste. Ik was 9 toen ik een annoying zusje kreeg. God wat was ik blij toen ik uit huis kon en ging
Huppel heeft geen piemel.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
heb jij het nut van een jonger zusje wel begrepen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
heb jij het nut van een jonger zusje wel begrepen?
Familiedinerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu mis ik haar verschrikkelijk
quote:
Oudere broers zijn er om je achter te verbergen als je ruzie hebt, net als vriendjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Oudere broers zijn er om bij naast te staan als ze ruzie hebben zodat ze je kunnen gebruiken als schild. En oudere broers zijn er om te dienen
Het gaat om jong/oud.quote:
Dat was mijn zusje niet, wel een geweldig dartbord voor pijltjes met plastic puntenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze was een geweldige serveerster
Ah.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het gaat om jong/oud.
[..]
Dat was mijn zusje niet, wel een geweldig dartbord voor pijltjes met plastic punten
Jongere zusjes zijn ervoor om, als ze zich achter je verbergen, een rotschop na te geven voor het uitlokken van ruzie en dan een ander als schild gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oudere broers zijn er om je achter te verbergen als je ruzie hebt, net als vriendjes.
JAAAAAquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het gaat om jong/oud.
[..]
Dat was mijn zusje niet, wel een geweldig dartbord voor pijltjes met plastic punten
Ik zie mn zusje nog staan. In het speeltuintje, zij was 6, ik 15 en ze had ruzie met een gast van 17 ofzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oudere broers zijn er om je achter te verbergen als je ruzie hebt, net als vriendjes.
wat is Emping?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik moest denken aan Emping
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik bijna nooit ruzie, alleen met het ouderlijk gezag, of m;n broer danquote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jongere zusjes zijn ervoor om, als ze zich achter je verbergen, een rotschop na te geven voor het uitlokken van ruzie en dan een ander als schild gebruiken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie mn zusje nog staan. In het speeltuintje, zij was 6, ik 15 en ze had ruzie met een gast van 17 ofzo.
Stond ze voor hem met dr vingertje te wijzen en zei tegen hem: PAS MAAR OP MN ZUS SLAAT JE ZO IN ELKAAR HOOR!!![]()
Die gast was de hunk van de school
Zie edit/afbeeldingquote:
ZIE JE, JE ZUSJE WAS NIET ALLEEN MAAR JE BOKSBAL!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
Ik was als 12 jarig jochie door een gast van 17 in mekaar gemept, 3 dagen later komt m'n zusje thuis dat een "gemene jongen" haar pop+dekentje heeft afgepakt en onder een auto gelegd ofzo... Ik erheen, was het diezelfde gast en die lachte me vierkant uit<aar hij gaf wel netjes het dekentje+de pop terug
Vast omdat z'n vader aan kwam lopen toen ik hem aan sprak erover en hij mij uitlachte en zijn vader toen boos werd
Dat zei ik ook heul niet. Maar daar diende ze ook heul niet voor want ik heb haar nooit geslagenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZIE JE, JE ZUSJE WAS NIET ALLEEN MAAR JE BOKSBAL!
Afreageeriets.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat zei ik ook heul niet. Maar daar diende ze ook heul niet voor want ik heb haar nooit geslagen
Als ik alle complimenten in mn fobo zou zetten dan is dat paginabederving omdat het zo'n lange reeks isquote:
Dat is ook wel overdreven.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik alle complimenten in mn fobo zou zetten dan is dat paginabederving omdat het zo'n lange reeks is
Dat is waar. Wij zijn schatjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:13 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan toch niet boos op jullie jochies zijn?
Moet je wel elke frame van dat gifje erop zettenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:13 schreef murp het volgende:
[..]
Ik moest toch wat?
maar gelukkig:
Mn avatar weg ;(
Houd eens op met dat kusjekroel gedoe in de SC.quote:
ja, volgende keerquote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Moet je wel elke frame van dat gifje erop zetten
hihihquote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Houd eens op met dat kusjekroel gedoe in de SC.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep verpest deze inlik kans nou niet voor mij
jochies weten niets van likkenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep verpest deze inlik kans nou niet voor mij
Kusjekroel, stoepquote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Houd eens op met dat kusjekroel gedoe in de SC.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh nee, laat je vrouw maar eens komen dan
Ik voel me vereerdquote:
Ja, stomme fotoboek banner inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
Murp?
Mogen doodsverwensingen naar banners wel?
Welke banners zijn doodsverwensingwaardig dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
Murp?
Mogen doodsverwensingen naar banners wel?
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Welke banners zijn doodsverwensingwaardig dan?
van albelliquote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, stomme fotoboek banner inderdaad
En ze belde met haar zus/broer ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net het domste ooit gehoord. M;n moederi s zo aan ;t bellen en zegt: 'Mijn neef wordt jarig'
Geen idee.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En ze belde met haar zus/broer ofzo?
mdat ie nog niet volledig is geuploadquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ping, jij neemt met jouw avv toch aardig de functie van murpavv in hoor
ik ken die albelli banner heul nietquote:
Wees blij!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ken die albelli banner heul niet
Waar ergens moet die komen te staan dan?quote:
Rechtsboven en onderin je scherm..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waar ergens moet die komen te staan dan?
Doe iets aan je vertragingquote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Pingwingei het volgende:
misschien vandaar dat het soms slecht laad of de muziek hapert
Ik schrok me net weer de tering van mijn muziek, net of iemand achterin de kamer keihard wat anders op zette, is het gewoon deze muziek
Ja, dat komt daardoor!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Pingwingei het volgende:
misschien vandaar dat het soms slecht laad of de muziek hapert
Ik schrok me net weer de tering van mijn muziek, net of iemand achterin de kamer keihard wat anders op zette, is het gewoon deze muziek
Dat wrkt allemaal perfect hoor, maar dat hoort bij het nummerquote:
Afliktopic, kusjekroel... een pot natquote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat komt daardoor!![]()
![]()
![]()
Hee, what happened met de TT?
Murp?
Je had toch ook last van vertraging?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat wrkt allemaal perfect hoor, maar dat hoort bij het nummerGeweldige muziek is dat zeg
Altijd en overal... Door die stinkbanner denk ik dus dat dat kwam...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had toch ook last van vertraging?
Allemaal de schuld van Albelli!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Altijd en overal... Door die stinkbanner denk ik dus dat dat kwam...
en met de trein...
en met mezelf...
en met de gemeente...
en.... naja alles...
Dat zeg ikquote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Albelli!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST: http://img405.imageshack.us/img405/241/tmpf122.png
Fucking hell, da's niet goedquote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
ST: http://img405.imageshack.us/img405/241/tmpf122.png
zou kunnenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaal!
Dat 'ie uberhaupt nog bestaat snap ik niet, heb jij het ook al 3 dagen?
Geld teveel ofzo? Gef maar hier.quote:
ja, die brengt je weer terug naar school.. in de maxicosiquote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh nee, laat je vrouw maar eens komen dan
Fok probeert ons zo gewoon een abbo aan te smeren he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fok probeert ons zo gewoon een abbo aan te smeren he!onz probeert ons abbo's aan te smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
betalen voor fokdan heb je echt geen leven meer
Verwijder je kat eens van je toetsenbord.quote:
Het was m'n penis hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Verwijder je kat eens van je toetsenbord.
Wil je dan je toetsenbordfetisj prive houden?quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wil je dan je toetsenbordfetisj prive houden?
Dat ga ik niet luisteren hoor.quote:
Waarom niet?quote:
Kan je niks zelf verzinnen dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan weet je waar dat HEEY vandaan komt
Het enige wat jij kan verzinnen heeft met penissen te maken?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gaan we al gauw richting het dampende kloppende penissen gedeelte toe
Ik ben er vanaf gestapt toen ;t te waterig werd.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef Panda72 het volgende:
kut ze hebben de lipton clear green ice tea uit de handel genomen omdat er te weinig belangstelling voor was.![]()
![]()
![]()
Nu moet ik iets anders gaan drinken. En ik ben nogal kieskeurig.
NIET! NIET!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef Panda72 het volgende:
kut ze hebben de lipton clear green ice tea uit de handel genomen omdat er te weinig belangstelling voor was.![]()
![]()
![]()
Nu moet ik iets anders gaan drinken. En ik ben nogal kieskeurig.
Als ik het zelf moet bedenken jaquote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan verzinnen heeft met penissen te maken?
Dus het enige wat in jou opkomt, zijn penissen?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf gestapt toen ;t te waterig werd.
ze hebben nog wel de citroen, orange en mint smaak maar die vind ik niet zo lekker.quote:
of muziek, maar muziek is meestal door anderen bedacht, of een grapje, maar die heb ik meestal van iemand andersquote:Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus het enige wat in jou opkomt, zijn penissen?
Oké, verzin dan zelf eens wat.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of muziek, maar muziek is meestal door anderen bedacht, of een grapje, maar die heb ik meestal van iemand anders
nee, gatverdamme neequote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ze hebben nog wel de citroen, orange en mint smaak maar die vind ik niet zo lekker.
verwarming, maar dit spel hebben we toch ook in MEN...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, verzin dan zelf eens wat.
Kijken wat het wordt.
Ik begin: fluitketel.
Ja dat vond ik ook. Ik ken genoeg mensen die die smaak ice tea heel lekker vinden en dan halen ze hem uit het assortiment. De sukkel die dat bedacht heeft die moeten zequote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gatverdamme nee![]()
stelletje rotzakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |