888 is niet rond zoals ik bedoelquote:Op donderdag 8 april 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DeLuna?
Ik krijg altijd een beetje braakneigingen als je over je postcount praat..niet als het maar eventjes zou zijn, maar wel als het er elke dag 888 keer over gaat (en ja, ik deed bewust 888, speciaal voor jou)
Ik dacht dat je 8 mooi vond, daaromquote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
888 is niet rond zoals ik bedoel![]()
En daarbij, het lukt altijd en het ligt niet aan FOK! maar aan de dagcijfers.
Maargoed, ik zal er om denken.
Daar had iemand in PUB ook last van..quote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand die Albelli fotoboek-banner even vermoorden?
Mijn pagina laadt elke keer 3 minuten voor ik wat kan zien en de rest van mijn internet is heulemaal van slag..en als ik die banner een keer niet heb doet alles het perfect!
Het is het oneindigheidssymbool als je ;m een kwartslag draaitquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Desunoto het volgende:
8 is wel een mooi getal want het is bijna zo'n oneindigheid symbool
in de feedback is er ook al over geklaagdquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar had iemand in PUB ook last van..
Ik ben een beetje dom, want nu ik 'm bij naam heb genoemd is dat natuurlijk alles wat ik aan banner krijg...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar had iemand in PUB ook last van..
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn lollie is voor iemand anders bestemd
vraag in usericon topic ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Desunoto het volgende:
Wie kan vanaf 2:02 tot die lik een .gifje maken?
Geil
Je ijsjequote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ik wil een tijdmachine, terug de tijd in gaan en de maker van hardcore doodschieten voordat ie er mee komtkankerherrie houdt me alweer bijna een uur wakker
Eenschquote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ik wil een tijdmachine, terug de tijd in gaan en de maker van hardcore doodschieten voordat ie er mee komtkankerherrie houdt me alweer bijna een uur wakker
Oh, ik snap eigenlijk niet wat jullie bedoelen, ik heb hem nog nooit gehad geloof ikquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dom, want nu ik 'm bij naam heb genoemd is dat natuurlijk alles wat ik aan banner krijg...
AAAAAAAAAAAAH!
En het is al dagen zo
Nog steeds brakquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja weet nog steeds niet of ik nou wel of niet naar Utrecht ga....
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Je mag wel in mijn bed slapenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
En over 10 minuten moet ik school op gaan zoeken
Dan pas?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
ja al is de keelpijn wel iets minder maar zo slap als een vaatdoekquote:
ach heb wel kutterige nummers gehoord (degene die boven me worden gedraaidquote:
waarom is jouw bed zo ver weg?quote:
Wat is er eigenlijk in Utrecht dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja al is de keelpijn wel iets minder maar zo slap als een vaatdoek
[..]
ach heb wel kutterige nummers gehoord (degene die boven me worden gedraaid)
[..]
waarom is jouw bed zo ver weg?
kijk dan in het topicquote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk in Utrecht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |