quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Markster het volgende:
want een slet
Doe dan maar een foto maken met de televaag van vandaag :pquote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef zoeeeeeee het volgende:
Heb wat gelezen en dr zaten leuke dingen bij, zoals die meteen doen reclame enzo.
Ik denk toch echt dat ik er nu verstandiger aan doe om effe een foto met een datum te nemen om die kloon schreeuwertjes meteen effe te nokken hier zodat we effe serieus verder kunnen gaan
be right back, moet ff mn cam laden want die is leeg
en die kloon schreeuwertjes moeten nu gewoon heeeeel erg stil gaan zijn, dan pak ik ze mischien niet zo hard in public ok?
be right back
edit: nu gaan we pas lachen met al die zeker van hun zaak zijnde kloon schreeuwertjes i love to see bigmouths suck their own dick
ook goed man, als dat beter helpt,, waar vind ik een televraag??, je mag ook je postcode geven hoor, dan schrijf ik die ook wel effe opquote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef devilishbaby het volgende:
[..]
Doe dan maar een foto maken met de televaag van vandaag :p
jij snapt t niet joh, hoe zou je zelf kijken als je dat tegen komt?? think man, of kan je bloed toevoer je hersens en je pik niet tegelijk aan ofzo??quote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
als je een tattoo moet zetten om je vriend de juiste richting op te helpen is er toch iets niet helemaal goed. maar goed waar heb ik het over
PICS!!!
dan moet je het misschien maar wat duidelijker neerpennen je geeft zelf aan dat je vriend meer met je anus bezig is dan met je kut....quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
jij snapt t niet joh, hoe zou je zelf kijken als je dat tegen komt?? think man, of kan je bloed toevoer je hersens en je pik niet tegelijk aan ofzo??
1600PAquote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
ook goed man, als dat beter helpt,, waar vind ik een televraag??, je mag ook je postcode geven hoor, dan schrijf ik die ook wel effe op
ur onquote:
nee hij is goed bezig hoor, goshhhhhhhhhhh i need some woman in here to explain what guys dont understand.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dan moet je het misschien maar wat duidelijker neerpennen je geeft zelf aan dat je vriend meer met je anus bezig is dan met je kut....
hij is goed bezig? maar toch wil je een navigatie tattoo naar je kut.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
nee hij is goed bezig hoor, goshhhhhhhhhhh i need some oman in here to explain what guys dont understand
Naar haar aars was het toch??quote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hij is goed bezig? maar toch wil je een navigatie tattoo naar je kut.
ATTENTION WHORE!!!
en waar blijven die pics.... ??
nope naar haar kutquote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar haar aars was het toch??
Rijbaanaanwijsidee.
betaald het zieken fonds dat??quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Karstman het volgende:
Wat dacht je van ledlampjes onder de huid inbrengen die dan zo knipperen dat de jongeman in kwestie als het ware naar de juiste plek wordt geloodst. Veel interactiever en het valt meer op dan een simpele tatoo,, ya en we noemen hen buck (slappe fantasy)
quote:
Stomme trollquote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
betaald het zieken fonds dat??
verder zal ik mn velletje maar effe terug duwen, want ik ben zo effe klaar met je joh
voorkant en achterkant waar de tattoo moet komen will do....quote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen flikker van voordat ik bewijs heb gezien.
Iets met dat ze de krant van vandaag vasthoudt ofzo.
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
betaald het zieken fonds dat??
verder zal ik mn velletje maar effe terug duwen, want ik ben zo effe klaar met je joh
Und?quote:
wist niet dat jij zo subtiel wasquote:Op donderdag 8 april 2010 17:15 schreef Tussendoortje het volgende:
Je hebt gewoon een te wijde kut, daarom zit die aan je kont, die is waarschijnlijk nog net iets strakker.
ik durf er wel over te praten, weet alleen nie zo goed hoe ik t moet brengen zeg maar, en een tat wil ik er toch nog bij hebben, nou jah ik denk er nog wel effe over.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Je durft er niet met je meest intieme partner over te praten maar wilt wel in een shop gaan liggen met de broek omlaag?
Okidokie...
Ik vind het in elk geval afdoen aan de tattoo die je al hebt. Misschien kun je enkele piercings in je lippen nemen waardoor daar de aandacht blijft steken?
Maar serieus, als je een tattoo neemt, wil je dan echt voor de rest van je leven met zo'n tekst lopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
ik durf er wel over te praten, weet alleen nie zo goed hoe ik t moet brengen zeg maar, en een tat wil ik er toch nog bij hebben, nou jah ik denk er nog wel effe over.
en die piercing is ook wel gaaf, maar ik denk dat ik er eerst 1 in mn navel doe
nee niet echt, mischien in een korte latijnse zin ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar serieus, als je een tattoo neemt, wil je dan echt voor de rest van je leven met zo'n tekst lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |