Hoeft niet perse. Ik mocht Paul eerst ook niet, maar dat was doordat hij achterlijk tegen mij deed door wat *iemand* over mij gezegd had.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. De eerste post die je leest vormt meteen het beeld. Wel grappig dat je er met dat beeld vaak kilometers naast zit.
In mijn hart blijft hij altijd modquote:
Maar de meesten vinden Paul niet aardig omdat hij baggert.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Banner weghalen naatje, tenzij je wilt dat de SC weg gaat.
[..]
Hoeft niet perse. Ik mocht Paul eerst ook niet, maar dat was doordat hij achterlijk tegen mij deed door wat *iemand* over mij gezegd had.
Als jij nou jouw geld op mijn rekening zet dan kun je het ook niet uitgevenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef DeLuna het volgende:
Zo. Even al mijn geld op mijn spaarrekening gezet, anders geef ik het allemaal uit
Dat klopt en hij baggert weer te veel en dat zal hij ook altijd blijven doenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de meesten vinden Paul niet aardig omdat hij baggert.
Zoveel is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als jij nou jouw geld op mijn rekening zet dan kun je het ook niet uitgeven
Snap nu gewoon dat banners niet mogen. Tenzij je graag weer zonder SC wilt zitten moet je er gewoon mee doorgaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
murp haalt het zelf wel weg DW, daar hoef ik geen poot voor uit te steken
Maar dat betekent niet dat je geen mod kan worden als je hem aardig vindtquote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt en hij baggert weer te veel en dat zal hij ook altijd blijven doen
Dus? Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de meesten vinden Paul niet aardig omdat hij baggert.
al het geld is welkom zelfs al is het 10 eurocentquote:
Nee, ik hou het liever voor als ik mijn nieuwe studie moet betalen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
al het geld is welkom zelfs al is het 10 eurocent
Sinds wanneer mag dat niet eigenlijk, want dat heb ik gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap nu gewoon dat banners niet mogen. Tenzij je graag weer zonder SC wilt zitten moet je er gewoon mee doorgaan.
HAH je kansen zijn verkeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
Nou murp, moet dat nou(ik bedoel niet het verwijderen), het is slechts een leuk getekend OP plaatje, er komt geen vagina in voor... Wie kijkt er überhaupt naar de OP
jammerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik hou het liever voor als ik mijn nieuwe studie moet betalen.![]()
Ik. Zodat jij op date kanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
wil iemand ajb mijn gaarheid & ziekheid vandaag overnemen? neem het morgen weer terug!
Sinds het begin van deze SCquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet eigenlijk, want dat heb ik gemist
nee sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
wil iemand ajb mijn gaarheid & ziekheid vandaag overnemen? neem het morgen weer terug!
Ik las geaardheidquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het was ook maar een grapje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef naatje_1 het volgende:
murp vond mij toch al niet echt leuk, hoor, luna
maar maar heb date vanavondquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik las geaardheidohja en nee tnx. Tenzij dat betekent dat ik op vallen vrouw, dan wel
Ik moet wel bekennen dat ik me vaak erger aan baggerusers, terwijl ik zelf ook heel goed ben in baggerenquote:
mijn geaardheid is voornamelijk op vrouwen vallenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik las geaardheidohja en nee tnx. Tenzij dat betekent dat ik op vallen vrouw, dan wel
Ohquote:
een grootte?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We posten in onzin, dat is een grootte grap
Die wil ik wel overnemenquote:
Probeer wat te slapenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn geaardheid is voornamelijk op vrouwen vallendaarom juist... heb 2e date met een meisje en wil me goed voelen
Ik moet meestal wel lachen, vooral als er dan een heleboel topics tegelijk komen die dan met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik me vaak erger aan baggerusers, terwijl ik zelf ook heel goed ben in baggeren
Obviously.quote:
goed bedachte lemmingsquote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet meestal wel lachen, vooral als er dan een heleboel topics tegelijk komen die dan met elkaar te maken hebben
Jouw spelling ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We posten in onzin, dat is een grootte grap
De afsluitdijk reeksquote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed bedachte lemmings![]()
slechte lemmings
gaan ik ook doenquote:
als ik me rond 15uur niet beter voel ga ik niet, morgen ook weer om 6uur op voor werkquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die wil ik wel overnemen![]()
Nee grapje, hoop dat je een leuke avond hebt ondanks dat je je niet super voelt
ja hehe. Dat is overal op toe te passen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed bedachte lemmings![]()
slechte lemmings
en zo ook, slechte en goede baggerusers, en slechte en goede modsquote:Op donderdag 8 april 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja hehe. Dat is overal op toe te passen.
Lekkere taart![]()
Vieze taart![]()
Zie?
Niks mis mee zolang het maar niet uit de hand loopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SF baggerde toen ookNog steeds, eigenlijk
Ai dat zou wel jammer zijn. Achja en anders kun je het hopelijk gewoon verzettenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gaan ik ook doen
[..]
als ik me rond 15uur niet beter voel ga ik niet, morgen ook weer om 6uur op voor werk
ik las idd over je heen.... maar wil wel vaker over je heen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Het is niet dat dat de 1e x was ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe beviel dat? Een vrouw over je heen krijgen
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik las idd over je heen.... maar wil wel vaker over je heen!Jij mag wel vaker over me heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
jij had brugger lesbische seks, tochquote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet dat dat de 1e x was ofzo
ja maar maar maar ik wil haar NU zienquote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ai dat zou wel jammer zijn. Achja en anders kun je het hopelijk gewoon verzetten
Whut?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij had brugger lesbische seks, toch
KZ en ik elkaar blijkbaarquote:
Oei, picsquote:
Jij mij. Op het randje.quote:
Echt gehad wel ja. Met 3 verschillende mokkels seks gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch 1 keer een mokkel gehad
en dat is best geilquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt gehad wel ja. Met 3 verschillende mokkels seks gehad.
Ik heb er nog steeds 0quote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, nijn, is mijn note erg, ik heb er nu 6 in plaats van 5
Dat kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt gehad wel ja. Met 3 verschillende mokkels seks gehad.
Mag ik niets over zeggenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, nijn, is mijn note erg, ik heb er nu 6 in plaats van 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Geslacht: Manquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mag ik niets over zeggenIssie zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij bent hier maar kort, jouw ontgroening moet nog komen
Ik sta op 13. Maar 1 is een 'echte', de rest is geouwehoerquote:
Nee hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik sta op 13. Maar 1 is een 'echte', de rest is geouwehoer
Wat weet jij nou van geil, ex-babyfacequote:
quote:
NOTE SC?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik sta op 13. Maar 1 is een 'echte', de rest is geouwehoer
* DevilsWhore huppelt achter KZ aanquote:
Nee, die gaf me positieve notes, die ging niet lopen SC;en in zijn eentje.quote:
Dat is hetzelfdequote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, die gaf me positieve notes, die ging niet lopen SC;en in zijn eentje.
Mooi tochquote:
Nee ook nietquote:
Joah.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maar het is dus waar dat mods hun eigen notes kunnen inzien, en dat een gewone user daarvoor moet betalen
Nee.quote:
ja duhquote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maar het is dus waar dat mods hun eigen notes kunnen inzien, en dat een gewone user daarvoor moet betalen
Jep. Of een mod neuken en hopen dat die dan je notes vertelt.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet jullie toch kunnen noten? Dan moet ik ze dus kunnen zien. Daarbij, doe ik wat voor het forum en krijg daar wat voor terugquote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, wanneer?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Of een mod neuken en hopen dat die dan je notes vertelt.
17 aprilquote:
Daarom word ik dus modquote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch kunnen noten? Dan moet ik ze dus kunnen zien. Daarbij, doe ik wat voor het forum en krijg daar wat voor terug
Nooitquote:
hehe had het al een beetje verwachtquote:
Op het moment niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:26 schreef DeLuna het volgende:
Iemand die toevallig Discovery Channel kijkt?
Bedoel je nu? Want ik kijk wel ooit Discovery Channel maar momenteel niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:26 schreef DeLuna het volgende:
Iemand die toevallig Discovery Channel kijkt?
Er is nu zo'n vent in een woestijn die schoon water zoektquote:
Ja nuquote:Op donderdag 8 april 2010 12:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bedoel je nu? Want ik kijk wel ooit Discovery Channel maar momenteel niet.
Gordeldier? Of zeg ik iets doms.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
wat is dit ook weer voor een dier?
[ afbeelding ]
Gordeldier tochquote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee maar ik vind hem vetquote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Al gezien volgens mijquote:Op donderdag 8 april 2010 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is nu zo'n vent in een woestijn die schoon water zoekt
ja dat is hetquote:
Gordeldier.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Whehe, neequote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Desunoto het volgende:
Boerka blijft steken in kart, moslima dood
Ben ik heel erg dat ik hierom moest lachen![]()
![]()
![]()
Ik ook een beetjequote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Desunoto het volgende:
![]()
![]()
Ja eigenlijk toch wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Desunoto het volgende:
![]()
![]()
Haha ja, in zn grotjequote:
"Ook voor jouquote:Op donderdag 8 april 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zat van de week zo te kloten met Stoep via cam, briefjes schrijven enzo. Had ik zo een briefje geschreven met 'Ik vind je lief!' erop. M;n moeder ziet ;m net en vraagt of ;ie voor haar bedoelt was.
Ik zei alleen 'Nee.'quote:
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
LUNA ZULLEN WE WEER CAMMEN DAN KAN JE ME ZIEN MET BRIL EN SLAAPHOOFD
Ik heb 2 losse. En 1 in laptopquote:
Cammen?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:38 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb ook een camweet alleen niet of die het nog doet want gebruik dat ding nooit.
Had je ook maar een cam moeten ehbbenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ja zeg, nu gaan jullie cammen en wordt ik verlaten
Wat heeft zijn quote met discovery te maken, het lijkt me eerder een afsluitpost voor een spamtopicquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
nijnja en ik kijken naar discovery channel
Je kan je extra cam naar mij opsturenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had je ook maar een cam moeten ehbben
yes pleasequote:
Ik vroeg of het nu al afgelopen was, maar hij zei dat er gewoon reclame op wasquote:Op donderdag 8 april 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heeft zijn quote met discovery te maken, het lijkt me eerder een afsluitpost voor een spamtopic
Weet ikquote:
JALOERSquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
De ene doet ;t niet, de andere gebruik ik als ik op de PC zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan je extra cam naar mij opsturen
Nu niet, nu heb ik Lunaquote:
wie?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
OMG, hij plast voor de tv, en het is geel zegt hij. En nu doet hij die doek om zijn hoofd waar hij over geplast heeft.
Ik zit nu toch op stage dus lijkt me sowieso niet zo'n goed plan. Ik schrijf sowieso tegenwoordig wel al goedquote:
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zit nu toch op stage dus lijkt me sowieso niet zo'n goed plan. Ik schrijf sowieso tegenwoordig wel al goed
oeh ja ja jaquote:Op donderdag 8 april 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Vanavond cammen?
En hij is saaiquote:
PM je msn dan.quote:
Waarom moet het matchen?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu matcht hij wel met al mijn badmutsen
algemeen bekend dat je dan veul sneller gaatquote:
Picsquote:
Ik heb nog een fel blauw badpak maar daar staan sommige badmutsen niet goed bijquote:
wordt ikquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb 5 zwembroekenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog een fel blauw badpak maar daar staan sommige badmutsen niet goed bij
Naatje is een beetje een taalfaal vandaag. Ik ook overigens met mijn colegaquote:
Je houdt van blauw?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog een fel blauw badpak maar daar staan sommige badmutsen niet goed bij
ja oke ik ook 3 maar twee daarvan functioneren ook prima als korte broek.quote:
Levenslange voorraad peuken erbij, en aanstekersquote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb badbommen en badlampjes gekocht![]()
Nog even en ik kom nooit meer uit bad omdat ik daar alles heb wat ik nodig heb
Ik heb 1 zwembroek en 2 bikini;s die te klein zijn.quote:
Ik heb twee wedstrijdpakken en 3 goeie trainingsbadpakken en nog een stuk of 10 van die gare dingenquote:
Koelkastje naast het bad met bier.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Levenslange voorraad peuken erbij, en aanstekers
wordtquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je sexueel gefrustreerd word
Chips met knoflookdip erbijquote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkastje naast het bad met bier.
Ik heb geloof ik 3 bikini's, 1 roze, 1 ladablauwequote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 1 zwembroek en 2 bikini;s die te klein zijn.
Vergeet de Zwitsal nietquote:
Mijn tieten zijn er te groot voro gewordenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 3 bikini's, 1 roze, 1 ladablauween 1 zwarte met witte stippen.
Volgens mij zijn ze alle3 te klein
Die staat er alquote:
Ik heb er ook nog 3, 1 is nèt iets te klein (dus te klein) en 2 zijn helemaal uitgelubberdquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb twee wedstrijdpakken en 3 goeie trainingsbadpakken en nog een stuk of 10 van die gare dingen
Bij mij ookquote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn er te groot voro geworden
En maar 55 euroquote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 3, 1 is nèt iets te klein (dus te klein) en 2 zijn helemaal uitgelubberd.
Mooi pak wel
Maak me gekquote:
Ok.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok.
* Huppelmuts gooit dr haar los
Vervelend he, tieten.quote:
Soms welquote:
Mijn broeken zijn 32.50 p/s.quote:
Stiekem moet ik lachen maar dat is natuurlijk niet gepastquote:In het Australische Port Stephens is een moslima overleden bij een bizar ongeluk. De 24-jarige vrouw reed op een kart, toen plotseling haar boerka werd gegrepen door het racevoertuigje.
De moslima liep hierbij ernstige verwondingen op aan haar nek en keel. De vrouw werd hierna met spoed overgevlogen naar een ziekenhuis in Newcastle.
Het mocht echter niet meer baten. De moslima is inmiddels overleden.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok.
* Huppelmuts gooit dr haar los
Bah speedo'squote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn broeken zijn 32.50 p/s.
[ afbeelding ]
Roze en donkerblauw heb ik
[ afbeelding ]
Wit , nummer 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn geen speedo'squote:
Hihi, ik zie ;t al voor me, jij in een roze ballenknijperquote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wit , nummer 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je was neit de enige, daar hebben we ;t al over gehadquote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem moet ik lachen maar dat is natuurlijk niet gepast
Ach, ik kan nog altijd de LZR Elite kopen van 270 euro.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wit , nummer 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je aankomende zondag in Zwolle zijn, 18.00u heb ik een wedstrijd in Zwolle, en ja, dan speel ik in mn roze zwembroek. En ja, dit is een uitnodiging voor iedereen die het leest en me wel eens zonder kleding (nouja, in een zwembroek) wil zienquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik zie ;t al voor me, jij in een roze ballenknijper
Kan je ook doen jaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik kan nog altijd de LZR Elite kopen van 270 euro.
Hoelang duurt dat ongeveer?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan moet je aankomende zondag in Zwolle zijn, 18.00u heb ik een wedstrijd in Zwolle, en ja, dan speel ik in mn roze zwembroek. En ja, dit is een uitnodiging voor iedereen die het leest en me wel eens zonder kleding (nouja, in een zwembroek) wil zien
ik moet zondagochtend werken. En ik heb geen geld om naar Zwolle te gaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan moet je aankomende zondag in Zwolle zijn, 18.00u heb ik een wedstrijd in Zwolle, en ja, dan speel ik in mn roze zwembroek. En ja, dit is een uitnodiging voor iedereen die het leest en me wel eens zonder kleding (nouja, in een zwembroek) wil zien
Even teruglezen dan maarquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je was neit de enige, daar hebben we ;t al over gehad
In totaal ongeveer 3 kwartier. Wedstrijd is 4 keer 5 minuten (netto)quote:
Als je me maar niet tè hard uitlachtquote:
jij ook alquote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem moet ik lachen maar dat is natuurlijk niet gepast
Ohja, want het wordt 3548954x stilgelegd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
In totaal ongeveer 3 kwartier. Wedstrijd is 4 keer 5 minuten (netto)
Minimeetquote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
In totaal ongeveer 3 kwartier. Wedstrijd is 4 keer 5 minuten (netto)
Heerlijk jaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, want het wordt 3548954x stilgelegd.Tenminste, zo lijkt dat altijd.
Op zondagmiddag spelen ze ook wel eens bij ons en dan moeten we soms een half uur later met de training starten, zo erg kan het uitlopen
Aa-badquote:
Wie wel?quote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je me maar niet tè hard uitlacht.
Nienke en Marijke zijn er misschien ook>
Geen idee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes jullie zijn allemaal enorm slim he.
vraagje welk gebouw is dit?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
jammerquote:
Geen ideequote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes jullie zijn allemaal enorm slim he.
vraagje welk gebouw is dit?
[ afbeelding ]
Allebeiquote:
jammerquote:
Oh?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk de vorige SC gezien, dat ze daar minder enthousiast over zal zijn dan jou
Nee. Ik vind Moby kut.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Slecht dit, heel slecht... muzikale kennis moet je maar eens bijstampen
Sowieso dat eeuwige postcountgegeil is vervelend.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk de vorige SC gezien, dat ze daar minder enthousiast over zal zijn dan jou
Ik denk van wel, misschien zelfs met NOG iemandquote:
Laat maar, ik weet genoeg. Beetje jammer dat dat niet gewoon TEGEN mij gezegd wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk ik, hoorEn ik wil ook niet lopen stoken enzo
DeLunaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk van wel, misschien zelfs met NOG iemand
Dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso dat eeuwige postcountgegeil is vervelend.
Die was jij zelf toch al aan het regelen?quote:
Heb je het nu eigenlijk tegen mij?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laat maar, ik weet genoeg. Beetje jammer dat dat niet gewoon TEGEN mij gezegd wordt.
Niet goed genoeg danquote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je het nu eigenlijk tegen mij?
Want ik heb het wel laten merken hoor
OMG you serious?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laat maar, ik weet genoeg. Beetje jammer dat dat niet gewoon TEGEN mij gezegd wordt.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar toch hoort het bij je muzikale kennis
Weet ik nietquote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die was jij zelf toch al aan het regelen?
oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG you serious?
Dat is al zo vaak gezegd en dan heb je er gewoon schijt aan want je bent drukker met een rond aantal posts maken per dag![]()
En nu ben ik weg
Misschien omdat ik het uiteindelijk maar ging negerenquote:
Maar je mag het wel zeggen hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het uiteindelijk maar ging negeren
Moeilijk hoor, als je voor frans aan het leren bent en engels op de radio hoortquote:Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe het dan ook goed, zo moeilijk is het niet
Heb je ook nog ergens Duits in de buurt ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeilijk hoor, als je voor frans aan het leren bent en engels op de radio hoort
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef nijnja het volgende:
Het lijkt me nog erger als je Engels leert en je hoort Frans Duijts Spaans zingen
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef nijnja het volgende:
Het lijkt me nog erger als je Engels leert en je hoort Frans Duijts Spaans zingen
Ik denk in het duitsquote:Op donderdag 8 april 2010 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je ook nog ergens Duits in de buurt ofzo?
En je schrijft in ;t oud-Grieks?quote:
ja, vastquote:Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je schrijft in ;t oud-Grieks?
Zo moeilijk is ;t nietquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef nijnja het volgende:
Het lijkt me nog erger als je in een Engels-Nederlands woordenboek zoekt en je hoort Frans Duijts Portugees zingen met een Spaans accent
DeLuna?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je mag het wel zeggen hoordan PM ik het wel naar de geïnteresseerden
![]()
DeLuna?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je mag het wel zeggen hoordan PM ik het wel naar de geïnteresseerden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |