Hoeft niet perse. Ik mocht Paul eerst ook niet, maar dat was doordat hij achterlijk tegen mij deed door wat *iemand* over mij gezegd had.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. De eerste post die je leest vormt meteen het beeld. Wel grappig dat je er met dat beeld vaak kilometers naast zit.
In mijn hart blijft hij altijd modquote:
Maar de meesten vinden Paul niet aardig omdat hij baggert.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Banner weghalen naatje, tenzij je wilt dat de SC weg gaat.
[..]
Hoeft niet perse. Ik mocht Paul eerst ook niet, maar dat was doordat hij achterlijk tegen mij deed door wat *iemand* over mij gezegd had.
Als jij nou jouw geld op mijn rekening zet dan kun je het ook niet uitgevenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef DeLuna het volgende:
Zo. Even al mijn geld op mijn spaarrekening gezet, anders geef ik het allemaal uit
Dat klopt en hij baggert weer te veel en dat zal hij ook altijd blijven doenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de meesten vinden Paul niet aardig omdat hij baggert.
Zoveel is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als jij nou jouw geld op mijn rekening zet dan kun je het ook niet uitgeven
Snap nu gewoon dat banners niet mogen. Tenzij je graag weer zonder SC wilt zitten moet je er gewoon mee doorgaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
murp haalt het zelf wel weg DW, daar hoef ik geen poot voor uit te steken
Maar dat betekent niet dat je geen mod kan worden als je hem aardig vindtquote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt en hij baggert weer te veel en dat zal hij ook altijd blijven doen
Dus? Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de meesten vinden Paul niet aardig omdat hij baggert.
al het geld is welkom zelfs al is het 10 eurocentquote:
Nee, ik hou het liever voor als ik mijn nieuwe studie moet betalen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
al het geld is welkom zelfs al is het 10 eurocent
Sinds wanneer mag dat niet eigenlijk, want dat heb ik gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap nu gewoon dat banners niet mogen. Tenzij je graag weer zonder SC wilt zitten moet je er gewoon mee doorgaan.
HAH je kansen zijn verkeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
Nou murp, moet dat nou(ik bedoel niet het verwijderen), het is slechts een leuk getekend OP plaatje, er komt geen vagina in voor... Wie kijkt er überhaupt naar de OP
jammerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik hou het liever voor als ik mijn nieuwe studie moet betalen.![]()
Ik. Zodat jij op date kanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
wil iemand ajb mijn gaarheid & ziekheid vandaag overnemen? neem het morgen weer terug!
Sinds het begin van deze SCquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet eigenlijk, want dat heb ik gemist
nee sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
wil iemand ajb mijn gaarheid & ziekheid vandaag overnemen? neem het morgen weer terug!
Ik las geaardheidquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het was ook maar een grapje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef naatje_1 het volgende:
murp vond mij toch al niet echt leuk, hoor, luna
maar maar heb date vanavondquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik las geaardheidohja en nee tnx. Tenzij dat betekent dat ik op vallen vrouw, dan wel
Ik moet wel bekennen dat ik me vaak erger aan baggerusers, terwijl ik zelf ook heel goed ben in baggerenquote:
mijn geaardheid is voornamelijk op vrouwen vallenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik las geaardheidohja en nee tnx. Tenzij dat betekent dat ik op vallen vrouw, dan wel
Ohquote:
een grootte?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We posten in onzin, dat is een grootte grap
Die wil ik wel overnemenquote:
Probeer wat te slapenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn geaardheid is voornamelijk op vrouwen vallendaarom juist... heb 2e date met een meisje en wil me goed voelen
Ik moet meestal wel lachen, vooral als er dan een heleboel topics tegelijk komen die dan met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik me vaak erger aan baggerusers, terwijl ik zelf ook heel goed ben in baggeren
Obviously.quote:
goed bedachte lemmingsquote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet meestal wel lachen, vooral als er dan een heleboel topics tegelijk komen die dan met elkaar te maken hebben
Jouw spelling ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We posten in onzin, dat is een grootte grap
De afsluitdijk reeksquote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed bedachte lemmings![]()
slechte lemmings
gaan ik ook doenquote:
als ik me rond 15uur niet beter voel ga ik niet, morgen ook weer om 6uur op voor werkquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die wil ik wel overnemen![]()
Nee grapje, hoop dat je een leuke avond hebt ondanks dat je je niet super voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |