Oh oke, ja ik niet alles op 3 sterren , maar heb heel het spel wel uitgespeeld, er zijn vervolg delen maar daar moet je voor betalen zag ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef picodealion het volgende:
Angry Birds is leuk, maar ik heb alles al op drie sterren dus het heeft weinig nut om verder te spelen. Nu speel ik vooral Castle Conflict.
[ afbeelding ].
Betaalde versie heb ik ook al alles op 3 sterren.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh oke, ja ik niet alles op 3 sterren , maar heb heel het spel wel uitgespeeld, er zijn vervolg delen maar daar moet je voor betalen zag ik!
ik heb vrijwel geen spellen op mijn n900
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
Dat Angry Birds. Ziet er geinig uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt welk spel ?
Nee je kan dat denk alleen spelen met touchscreen, zo werkt het ook.. Misschien dat ze het ook hebben voor telefoons zonder touche maar dat weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef hc4ftr het volgende:
[ afbeelding ]Old skool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Ik ook winmo 6.5, torrents en anders http://www.freewarepocketpc.net/quote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
Waar scoren jullie die spellen..? En op welk toestel? Ben in bezit van een HD2 met WinMo 6.5
Installousquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |