Neujh, ik vind het echt gewoon niet kunnen. Dat zijn toch geen manieren man. Een vrouw laat zo zien dat dat haar énige manier is om macht te hebben. Sad.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe je nou?!?!
Zo'n topic open je gewoon niet als vrouw
Het is DE manier van macht hebben over je vriend en jij ALS VROUW gaat erover klagen?
Dat kan ècht niet
Punt heb ik ook wel is proberen te maken. Weet niet zeker of dat wel kan.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is prostitutie. Niets mis mee, natuurlijk.
Op zich wel weer dondersgeil. Je eigen prive-hoertje.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is prostitutie. Niets mis mee natuurlijk. Mits je een hoer wil zijn.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:39 schreef ynuhh het volgende:
Nog nooit gebruik van gemaakt, ik denk niet dat het de juiste manier is om een probleem op te lossen.
niet alle, er zijn ook vrouwen die hun eigen geld verdienen en alleen maar dingen van hun partner krijgen met een verjaardag of andere feestdag. In dat geval is mijn vader ook een hoer op vaderdag en mijn moeder mijn hoer op moederdagquote:Op donderdag 8 april 2010 12:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Punt heb ik ook wel is proberen te maken. Weet niet zeker of dat wel kan.
pros·ti·tu·tie de; v betaalde seks
be·ta·len -taalde, h -taald 1 het verschuldigde (geld) overhandigen, doen toekomen
Volgens die definities mag je ze wel een hoer noemen.![]()
Alle vrouwen zijn hoeren.
Da's geen slecht idee. Maar dan verwacht ik wel dat die benen wijd gaan wanneer daar behoefte aan is. En ook geen dom geknuffel na het rampetampen. Maar dat is zeg maar mijn mening.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef jogy het volgende:
Op zich wel weer dondersgeil. Je eigen prive-hoertje.
En ze moet dan wel gewoon pijpen terwijl ik aan het FOK!ken ben ofzo, verrek, ik zie opties. De Janiesbrownies van de wereld zijn zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's geen slecht idee. Maar dan verwacht ik wel dat die benen wijd gaan wanneer daar behoefte aan is. En ook geen dom geknuffel na het rampetampen. Maar dat is zeg maar mijn mening.
waarom betalen voor iets wat vrouwen net zo lekker vinden?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
En ze moet dan wel gewoon pijpen terwijl ik aan het FOK!ken ben ofzo, verrek, ik zie opties. De Janiesbrownies van de wereld zijn zo slecht nog niet.
maar maak haar niet kwaad want dan wilt ze niet meer verdienenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
En ze moet dan wel gewoon pijpen terwijl ik aan het FOK!ken ben ofzo, verrek, ik zie opties. De Janiesbrownies van de wereld zijn zo slecht nog niet.
Ach, het is best kinky.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom betalen voor iets wat vrouwen net zo lekker vinden?
Dat ik hier nog niet eerder aan dacht. Slikken is uiteraard ook een vereiste, want hé, ik betaal met dure cadeaus. Handig zo'n privéhoer.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
Dat is de straf die ons mannen ter beschikking staat.quote:
Wat is eigenlijk meer kinky? Betalen door een paar euroflappen op het bed / nachtkastje gooien, of door na het spuiten een dure zonnebril op haar kop te zetten?quote:
Omdat ze veel willen zonder zelf moeite te hoeven doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom betalen voor iets wat vrouwen net zo lekker vinden?
Haha, zoalshetis zijn vriendin heeft astma.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin heeft niet eens adem genoeg na de seks om nog te knuffelen.
Je bent van de necrofilie / wurgseks? Dan is een privéhoer ook wel handig. Niemand die haar mist na één keer gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
godver, dat kostte me mijn koffiequote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom doe ik eigenlijk al die moeite door helemaal apart een nachtkastje te noemen? Die heb ik niet eens.
dus eigenlijk, omdat mijn man thuis blijft en voor de kroost zorgt, kan hij MIJ pikstraf geven?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Omdat ze veel willen zonder zelf moeite te hoeven doen.
En als deze discussie nog niet doodgebloed is, dan zal een vrouw vast wel het punt maken dat de man voor de kost moet zorgen wanneer de vrouw voor de kinderen zorgt. Ja dag, dit speelt al lang voordat kinderen maar ten sprake komen.
Je bedoelt dat het ventieltje altijd losschiet.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
Dat is idd ook nog een optie. Kost wel meer natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
En ze moet dan wel gewoon pijpen terwijl ik aan het FOK!ken ben ofzo, verrek, ik zie opties.
Dat geld geeft natuurlijk wel het ultieme ik-heb-een-hoer-geneukt-gevoel.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk meer kinky? Betalen door een paar euroflappen op het bed / nachtkastje gooien, of door na het spuiten een dure zonnebril op haar kop te zetten?
Lastige keus, ik ga toch voor na het onderspuiten een zonnebril op d'r kop. Zodat de rode oogjes niet opvallen aangezien ze mij uiteraard wel smekend aan moet kijken terwijl ik in haar gezicht ejaculeer.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk meer kinky? Betalen door een paar euroflappen op het bed / nachtkastje gooien, of door na het spuiten een dure zonnebril op haar kop te zetten?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het ventieltje altijd losschiet.
Natuurlijk. Als hij geen poot meer heeft om op te staan dan gaat hij op zijn 3e beentje staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
dus eigenlijk, omdat mijn man thuis blijft en voor de kroost zorgt, kan hij MIJ pikstraf geven?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als hij geen poot meer heeft om op te staan dan gaat hij op zijn 3e beentje staan.
Jij geeft altijd pikstraf als je je zin niet krijgt en komt door dit topic tot het besef dat je niet meer dan een goedkope hoer bent?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik word hier gewoon een beetje verdrietig van.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het ventieltje altijd losschiet.
Wat een lof.quote:
Waaghals is maagdquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef Waaghals het volgende:
ik heb deze straf gekregen van de gehele vrouwelijke bevolking
Vanzelfsprekend dat smekend aankijken. En spreken met twee woorden, want we zijn natuurlijk wel geciviliseerd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef jogy het volgende:
Lastige keus, ik ga toch voor na het onderspuiten een zonnebril op d'r kop. Zodat de rode oogjes niet opvallen aangezien ze mij uiteraard wel smekend aan moet kijken terwijl ik in haar gezicht ejaculeer.
Het eerste, overduidelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
Maar waarom zou je een man pikstraf geven dan, wat is dan het nut nog van een man hebben als die niet eens zijn taak doet en je goed neukt?
Mannen zijn alleen maar goed voor de bankrekening, voor het neuken en het sjouwen met zware spullen en andere huishoud dingen waar ik geen zin in heb voornamelijk.
Verder zijn ze niet echt nuttig te noemen, dus waarom 1 van de belangerijke nuttige dingen wegnemen, mannen moeten gewoon hun bek houden, geld verdienen, leuke dingetjes voor me kopen, een mooie kast in elkaar zetten en dan neuken, zo simpel is het!
Verder geef je als vrouw zijnde de man in kwestie af en toe een aai over de bol, verzucht een keertje hoe blij je bent met die sterke kostwinnaar, voelt hij zich ook weer helemaal de man en werkt hij nog wat harder voor je.
Zo, perfect geregeld toch, laat die mannen maar denken dat ze heel wat voorstellen, zolang ze ondertussen maar presies doen wat de bedoeling is.
Geen rechter die meegaat in de aanklacht 'verkrachting' hoor Bio.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef Biogarde het volgende:
En vrouwen die je blauwe ballen bezorgen![]()
Schuren ze eerst met hun naad over Lange Frans totdat ie gaat kloppen en doen zeslaap lekker
Volgens mij ben ik verliefd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
Maar waarom zou je een man pikstraf geven dan, wat is dan het nut nog van een man hebben als die niet eens zijn taak doet en je goed neukt?
Mannen zijn alleen maar goed voor de bankrekening, voor het neuken en het sjouwen met zware spullen en andere huishoud dingen waar ik geen zin in heb voornamelijk.
Verder zijn ze niet echt nuttig te noemen, dus waarom 1 van de belangerijke nuttige dingen wegnemen, mannen moeten gewoon hun bek houden, geld verdienen, leuke dingetjes voor me kopen, een mooie kast in elkaar zetten en dan neuken, zo simpel is het!
Verder geef je als vrouw zijnde de man in kwestie af en toe een aai over de bol, verzucht een keertje hoe blij je bent met die sterke kostwinnaar, voelt hij zich ook weer helemaal de man en werkt hij nog wat harder voor je.
Zo, perfect geregeld toch, laat die mannen maar denken dat ze heel wat voorstellen, zolang ze ondertussen maar presies doen wat de bedoeling is.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
Het is dat je precies verkeerd schreef, want anders had ik je zo aangenomen.quote:
Iets met spijker en kopquote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
* 2NutZ kruipt huilend in een hoekje.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef erodome het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |