godver, dat kostte me mijn koffiequote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom doe ik eigenlijk al die moeite door helemaal apart een nachtkastje te noemen? Die heb ik niet eens.
dus eigenlijk, omdat mijn man thuis blijft en voor de kroost zorgt, kan hij MIJ pikstraf geven?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Omdat ze veel willen zonder zelf moeite te hoeven doen.
En als deze discussie nog niet doodgebloed is, dan zal een vrouw vast wel het punt maken dat de man voor de kost moet zorgen wanneer de vrouw voor de kinderen zorgt. Ja dag, dit speelt al lang voordat kinderen maar ten sprake komen.
Je bedoelt dat het ventieltje altijd losschiet.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin heeft niet eens adem genoeg na de seks om nog te knuffelen.
Dat is idd ook nog een optie. Kost wel meer natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
En ze moet dan wel gewoon pijpen terwijl ik aan het FOK!ken ben ofzo, verrek, ik zie opties.
Dat geld geeft natuurlijk wel het ultieme ik-heb-een-hoer-geneukt-gevoel.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk meer kinky? Betalen door een paar euroflappen op het bed / nachtkastje gooien, of door na het spuiten een dure zonnebril op haar kop te zetten?
Lastige keus, ik ga toch voor na het onderspuiten een zonnebril op d'r kop. Zodat de rode oogjes niet opvallen aangezien ze mij uiteraard wel smekend aan moet kijken terwijl ik in haar gezicht ejaculeer.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk meer kinky? Betalen door een paar euroflappen op het bed / nachtkastje gooien, of door na het spuiten een dure zonnebril op haar kop te zetten?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het ventieltje altijd losschiet.
Natuurlijk. Als hij geen poot meer heeft om op te staan dan gaat hij op zijn 3e beentje staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
dus eigenlijk, omdat mijn man thuis blijft en voor de kroost zorgt, kan hij MIJ pikstraf geven?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als hij geen poot meer heeft om op te staan dan gaat hij op zijn 3e beentje staan.
Jij geeft altijd pikstraf als je je zin niet krijgt en komt door dit topic tot het besef dat je niet meer dan een goedkope hoer bent?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik word hier gewoon een beetje verdrietig van.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het ventieltje altijd losschiet.
Wat een lof.quote:
Waaghals is maagdquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef Waaghals het volgende:
ik heb deze straf gekregen van de gehele vrouwelijke bevolking
Vanzelfsprekend dat smekend aankijken. En spreken met twee woorden, want we zijn natuurlijk wel geciviliseerd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef jogy het volgende:
Lastige keus, ik ga toch voor na het onderspuiten een zonnebril op d'r kop. Zodat de rode oogjes niet opvallen aangezien ze mij uiteraard wel smekend aan moet kijken terwijl ik in haar gezicht ejaculeer.
Het eerste, overduidelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |