Ik bedoelde het inderdaad meer als 'als ik mijn zin niet krijg, krijg jij ook niks.'quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef erodome het volgende:
Als er met pikstraf bedoeld wordt dat ik nog pissed off ben en denk steek hem maar lekker in een holle boom, dan ja, dat is weleens gebeurd, gewoon dat ik geen zin had zeg maar omdat ik nog narrig was(rot ff lekker op met je achtelijke goedmakertje, zo'n idee zeg maar).
Maar om nu te zeggen morgen krijg je niet omdat ik vandaag boos ben, nee, dat dan weer niet, als ik dat zou doen zou ik erom vragen om met mijn hoofd in het kussen geduwt te worden en hee hard gepakt te worden, dan zal ik ook echt pikstraf krijgen ook
Kan dus we zo narrig zijn dat ik geen zin heb op dat moment, maar het is geen strafmiddel, meer een ik heb echt geen zin dan.
Dat kost ook 3x zoveel om dr weer vanaf te komenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
eensch.. en als je de dingen toch wil regelen, dan doe gewoon geregistreerd partnerschap
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef jogy het volgende:
Dan melk ik mezelf wel. Kijken wie de langste adem heeft.
Dat wondt me op. Een beetje.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef erodome het volgende:
Als er met pikstraf bedoeld wordt dat ik nog pissed off ben en denk steek hem maar lekker in een holle boom, dan ja, dat is weleens gebeurd, gewoon dat ik geen zin had zeg maar omdat ik nog narrig was(rot ff lekker op met je achtelijke goedmakertje, zo'n idee zeg maar).
Maar om nu te zeggen morgen krijg je niet omdat ik vandaag boos ben, nee, dat dan weer niet, als ik dat zou doen zou ik erom vragen om met mijn hoofd in het kussen geduwt te worden en hee hard gepakt te worden, dan zal ik ook echt pikstraf krijgen ook
Kan dus we zo narrig zijn dat ik geen zin heb op dat moment, maar het is geen strafmiddel, meer een ik heb echt geen zin dan.
Ja, je sterft ter plekke dan.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:13 schreef zatoichi het volgende:
Precies een gezonde vrouw kan zelf ook niet lang zonder sex lijkt me....
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is DE manier van macht hebben over je vriend
Joh, ik krijg tenminste mn zin als ik iets wilquote:Op donderdag 8 april 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
daten jullie allemaal pubers of zo?
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik krijg tenminste mn zin als ik iets wil
Dan heb je tenminste nog wat.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik krijg tenminste mn zin als ik iets wil
Stom wijf.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hele dure dingen
En dan krijgt hij weer sex, das eerlijk toch?
Naja ok, je post hier tenminste wel. In tegenstelling tot de rest die wijs niet posten.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar nou over oordelen?
Dat is prostitutie. Niets mis mee natuurlijk. Mits je een hoer wil zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hele dure dingen
En dan krijgt hij weer sex, das eerlijk toch?
Héy, weer een fan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |