lezen is moeilijk hequote:Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan je man niet op een andere manier bij je houden nee?
Dit krijg ik als ik google op peniskoek.quote:
Daar was ik echt niet bang voor. Dit wist ik al toen ik de TT las...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke opmerkingenWas er al bang voor dat het weer zo'n topic zou worden
Gadverdamme vrouwen die 'mn vent' zeggen. Rook je ook shag?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
jezus, als ik dat flik bij mn vent gaat ie wel ergens anders.
Vrouwen die pikstraf gebruiken en achteraf klagen dat hun vent vreemd gaat
daar kunnen vrouwen tegen, want wij weten gewoon dat mannen alleen maar gemaakt zijn om het gras te maaien en het vuilnis buiten te zetten, aangezien een vibrator dat niet kanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Daar was ik echt niet bang voor. Dit wist ik al toen ik de TT las...
Dat verzin ik net zelf.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit krijg ik als ik google op peniskoek.
[ afbeelding ]
Lezen is niet zo moeilijk. Je begrijpelijk maken daarintegen blijkbaar wel. Als jij zegt dat je vent wel ergens anders heengaat als je hem 'pikstraf' geeft. Dan ga ik er vanuit dat die alleen maar om die reden bij je is.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he
Mijn vent is iig niet zo'n softie dat als ik zeg "zo nou ben ik boos, je komt er niet op", hij meteen zijn excuses aanbiedt om maar sex te krijgen.
Denk dat als ik dat zou zeggen tegen hem (dat ie geen sex meer krijgt) dat ie dan zegt: vebaas je dan maar niet als ik het uiteindelijk ergens anders haal...
vrouwen die hun mannen kort willen houden
wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gadverdamme vrouwen die 'mn vent' zeggen. Rook je ook shag?
Dat kan ook wel een heel stuk subtieler hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat verzin ik net zelf.Billenkoek > Peniskoek.
Maar welke vrouw gebruikt nou niet haar uiterlijk om verder in het leven te komen.
nee man, ook vanwege de centenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lezen is niet zo moeilijk. Je begrijpelijk maken daarintegen blijkbaar wel. Als jij zegt dat je vent wel ergens anders heengaat als je hem 'pikstraf' geeft. Dan ga ik er vanuit dat die alleen maar om die reden bij je is.
Klopt. Ook weinig mis mee. Maar er moet wel meer zijn dan dat. Anders worden het hele nare vrouwen naarmate ze ouder worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat kan ook wel een heel stuk subtieler hoor.
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Klopt. Ook weinig mis mee. Maar er moet wel meer zijn dan dat. Anders worden het hele nare vrouwen naarmate ze ouder worden.
Hij heeft gewoon écht geen zin meer om weer opnieuw De Markt op te gaan, dus hij doet het er wel mee. Zo gaat dat bij mannen, omdat we weten dat de kans van slagen met het groeien der jaren met rasse schreden afneemt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
nee man, ook vanwege de centen![]()
maar toch knap dan dat ik met puur sex hem al 15 jaar weet te boeien
eigenlijk is dat een super groot compliment
Gewoon een keer duidelijk zijn... Maar dat is vaak het lastigste bij vrouwenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef Nemain het volgende:
Als dat nu de enige is manier is om in die koppies te laten doordringen dat er is mis is.
spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon écht geen zin meer om weer opnieuw De Markt op te gaan, dus hij doet het er wel mee. Zo gaat dat bij mannen, omdat we weten dat de kans van slagen met het groeien der jaren met rasse schreden afneemt.
Hate to burst yo' bubble.
Tja maar niet iedereen handelt er naar. Ik verdenk zoveel vrouwen ervan dat ze vroeg stoppen met school / pret opleiding kiezen puur met het idee in het achterhoofd dat ze later toch huismoeder worden.quote:
Leer mij die mannen kennen. Schei toch uit.quote:
nee man, waarom trouwen? dan kost het ook nog geld als we elkaar moe zijnquote:
Correctie: mannen in een monogame relatiequote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leer mij die mannen kennen. Schei toch uit.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, waarom trouwen? dan kost het ook nog geld als we elkaar moe zijn
is toch zoquote:
eensch.. en als je de dingen toch wil regelen, dan doe gewoon geregistreerd partnerschapquote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is toch zo
wat heeft trouwen nou voor een nut?
als ie wilt gaan, gaat ie toch, ring of niet
Dat bedoelde ik uiteraarde met 'die' mannen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Correctie: mannen in een monogame relatie
Ik bedoelde het inderdaad meer als 'als ik mijn zin niet krijg, krijg jij ook niks.'quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef erodome het volgende:
Als er met pikstraf bedoeld wordt dat ik nog pissed off ben en denk steek hem maar lekker in een holle boom, dan ja, dat is weleens gebeurd, gewoon dat ik geen zin had zeg maar omdat ik nog narrig was(rot ff lekker op met je achtelijke goedmakertje, zo'n idee zeg maar).
Maar om nu te zeggen morgen krijg je niet omdat ik vandaag boos ben, nee, dat dan weer niet, als ik dat zou doen zou ik erom vragen om met mijn hoofd in het kussen geduwt te worden en hee hard gepakt te worden, dan zal ik ook echt pikstraf krijgen ook
Kan dus we zo narrig zijn dat ik geen zin heb op dat moment, maar het is geen strafmiddel, meer een ik heb echt geen zin dan.
Dat kost ook 3x zoveel om dr weer vanaf te komenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
eensch.. en als je de dingen toch wil regelen, dan doe gewoon geregistreerd partnerschap
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef jogy het volgende:
Dan melk ik mezelf wel. Kijken wie de langste adem heeft.
Dat wondt me op. Een beetje.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef erodome het volgende:
Als er met pikstraf bedoeld wordt dat ik nog pissed off ben en denk steek hem maar lekker in een holle boom, dan ja, dat is weleens gebeurd, gewoon dat ik geen zin had zeg maar omdat ik nog narrig was(rot ff lekker op met je achtelijke goedmakertje, zo'n idee zeg maar).
Maar om nu te zeggen morgen krijg je niet omdat ik vandaag boos ben, nee, dat dan weer niet, als ik dat zou doen zou ik erom vragen om met mijn hoofd in het kussen geduwt te worden en hee hard gepakt te worden, dan zal ik ook echt pikstraf krijgen ook
Kan dus we zo narrig zijn dat ik geen zin heb op dat moment, maar het is geen strafmiddel, meer een ik heb echt geen zin dan.
Ja, je sterft ter plekke dan.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:13 schreef zatoichi het volgende:
Precies een gezonde vrouw kan zelf ook niet lang zonder sex lijkt me....
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is DE manier van macht hebben over je vriend
Joh, ik krijg tenminste mn zin als ik iets wilquote:Op donderdag 8 april 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
daten jullie allemaal pubers of zo?
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik krijg tenminste mn zin als ik iets wil
Dan heb je tenminste nog wat.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik krijg tenminste mn zin als ik iets wil
Stom wijf.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hele dure dingen
En dan krijgt hij weer sex, das eerlijk toch?
Naja ok, je post hier tenminste wel. In tegenstelling tot de rest die wijs niet posten.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar nou over oordelen?
Dat is prostitutie. Niets mis mee natuurlijk. Mits je een hoer wil zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hele dure dingen
En dan krijgt hij weer sex, das eerlijk toch?
Héy, weer een fan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |