En ik dacht dat er nog redelijk veel gewone mannen warenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah, je moet dus als gewone man meer dan 150.000 E verdienen
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:17 schreef tho_Omas het volgende:
tipies ptij von den allöchtönen. allemaal kkhard graaiu mr jan met de ped kan iedere morge pallets sortere en die krijgt geen taxie of pléstetjen dus ja pvdangst want ze wille niet dat allochtone een stroh breet in de weg wortdt gelegd trgten klagt
De Gewone Man gaat zich niet meer herkennen in De Telegraaf.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:20 schreef Desunoto het volgende:
En ik dacht dat er nog redelijk veel gewone mannen waren
Tegenwoordig wel ja. Zo blijven alle kamerleden buiten schot.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah, je moet dus als gewone man meer dan 150.000 E verdienen
Ah, de 1e echte Telegraaflezer meldt zichquote:Op donderdag 8 april 2010 10:17 schreef tho_Omas het volgende:
tipies ptij von den allöchtönen. allemaal kkhard graaiu mr jan met de ped kan iedere morge pallets sortere en die krijgt geen taxie of pléstetjen dus ja pvdangst want ze wille niet dat allochtone een stroh breet in de weg wortdt gelegd trgten klagt
Ik ben zelf ook wel rechts, maar de Telegraaf liegt gewoon keihard over van allerlei zaken en neemt bovendien aan dat haar lezers te dom zijn om er doorheen te prikken. Dat is gewoon minachting.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:
150.000 dat is bijna vijf keer modaal![]()
Wat een kutkrant is het ook hč, als er geen nieuws is verzinnen we zelf wel wat....
Daar zat ik ook meteen aan te denken toen ik die anderhalve ton zag.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Zo blijven alle kamerleden buiten schot.
Dat is de laatste jaren juist wel hetzelfde, het plebs is rechts en alles wat er mis is is de schuld van links of van de allochtonen en/of combinatie van beide.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef zatoichi het volgende:
De Telegraaf is niet rechts, maar populistisch, dat is heel wat anders
De Telegraaf is bijna het partijblad van de VVD en PVV. Tuurlijk zijn ze rechts.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef zatoichi het volgende:
De Telegraaf is niet rechts, maar populistisch, dat is heel wat anders
Welke weerslag op de arbeidsmarkt? Welk intensief onderzoek heeft de telegraaf daarna gedaan?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil niet teveel voor de Telegraaf pleiten, maar het gaat er bij 'de gewone man' niet om die 60% toptarief, maar om de weerslag van die keuze op de arbeidsmarkt en de HypoAftrek.
Je manier van berichtgeving is een beetje telegraaf stijl TS.
1) Zo'n tarief heeft nauwelijks weerslag op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil niet teveel voor de Telegraaf pleiten, maar het gaat er bij 'de gewone man' niet om die 60% toptarief, maar om de weerslag van die keuze op de arbeidsmarkt en de HypoAftrek.
Je manier van berichtgeving is een beetje telegraaf stijl TS.
Dat is gewoon eigenlijk de echte Balkenendenorm. Zo raar is dat niet. Een kamerlid verdient trouwens 94.000,- per jaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar zat ik ook meteen aan te denken toen ik die anderhalve ton zag.
Waarom verbaast het me nou niks dat ze precies 150K hebben genomen als bedrag.
Zoooo doorzichtig.
In de strijd tegen de PvdA is alles geoorloofd.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel rechts, maar de Telegraaf liegt gewoon keihard over van allerlei zaken en neemt bovendien aan dat haar lezers te dom zijn om er doorheen te prikken. Dat is gewoon minachting.
Dat weet ik niet! Ik zeg alleen hoe ik denk dat ze het bedoelen!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Welke weerslag op de arbeidsmarkt? Welk intensief onderzoek heeft de telegraaf daarna gedaan?
Maar het heeft wel invloed op de huizenprijzen. Cq. het bezit ven een gewone man.quote:Wat de HRA betreft, het is nu zo dat iemand met een hoger inkomen in het zelfde huis meer kan aftrekken. Daar wil de PvdA iets aan doen, en ze willen de regel aanpassen zodat hij weer dient waarvoor hij bedoeld was. Namelijk mensen de mogelijkheid geven een huis te kopen. Zakken naar 30% over een tijd van een jaartje of 30 is dan ook een prima idee.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:38 schreef LXIV het volgende:
1) Zo'n tarief heeft nauwelijks weerslag op de arbeidsmarkt
Wie is in deze dan 'de gewone man'?quote:2) 'De gewone man' levert netto in op de HRA. Als iedereen mag aftrekken tot bijv. 42% is dat voor hem veel beter. Dan kan de BTW of de loonbelasting omlaag.
Berekeningen zijn dat met afschaffen van de HRA de huizenprijs 9% daalt. Gelukkig wil de PvdA de HRA ook niet afschaffen, enkel terugschroeven. Dat over zo'n lange periode dat de algemene steiging van de huizenprijs dat ruimschoots goed maakt. Kijk bijvoorbeeld van Engeland.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Ik zeg alleen hoe ik denk dat ze het bedoelen!
[..]
Maar het heeft wel invloed op de huizenprijzen. Cq. het bezit ven een gewone man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |