Dat vind ik een leuke.quote:
Je ligt achter.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:52 schreef BasEnAad het volgende:
.....
en het "verstandelijk beperkten" in plaats van gehandycapten of mongolen,
......
quote:gehandycapten
Check mijn voorgaande postquote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Je ligt achter.
Tegenwoordig heet dat "mensen met mogelijkheden"
Facility-service medewerker zal je bedoelen!quote:
Da's ook een goeie inderdaad.quote:
Vrouwelijke kennis van mijn ma noemt het altijd "brutaal blond".quote:Op donderdag 8 april 2010 08:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
las ik nu iets waarvan mijn nekharen recht overeind gingen staan:
In plaats van vergrijzing, las ik ergens "VERZILVERING"!!!!111!2
Klacht: politiek-correcte modewoorden..
Ja, wij blanken hebben het maar zwaar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
Net zoals dat je iemand van boven de 60 geen 'bejaarde' mag noemen; je moet keurig netjes 'serioren' zeggen. Anders voelen ze zich aangevallen.
20 jaar terug heette ons plaatselijke kerkkoor vol oudjes nog Het Bejaardenkoor en niemand die er problemen mee had.
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:52 schreef BasEnAad het volgende:
Na het afschuwelijke "nieuwe Nederlanders" in plaats van allochtonen,
en het "verstandelijk beperkten" in plaats van gehandycapten of mongolen,
las ik nu iets waarvan mijn nekharen recht overeind gingen staan:
"VERZILVERING"
Prachtig!quote:
Echt hoor. Ik snap sowieso de benaming "mens met mogelijkheden" niet. Het klinkt naar mijn mening ook helemaal niet zo positief, meer zovan: je kan geen fuck, maar je kan wel gorgelen en drie keer op je neus slaan, dus je hebt wel mógelijkheden.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef najazeg het volgende:
nederland is vervallen in bachetaliseren.
Wat mij betreft noemen we het beestje gewoon weer bij zijn naam.
Dus iemand met het verstand en capaciteit van een 3-jarige is niet een "mens met mogelijkheden" maar gewoon een IMBECIEL!
Don't hurt yourself now, son.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef najazeg het volgende:
Goed plan.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef najazeg het volgende:
Wat mij betreft noemen we het beestje gewoon weer bij zijn naam.
Dus iemand met het verstand en capaciteit van een 3-jarige is niet een "mens met mogelijkheden" maar gewoon een IMBECIEL!
Is het trouwens niet bagatelliseren of is dat weer wat anders?quote:
En een druk hysterisch hyperkutkind heeft geen adhd maar is een druk hysterisch hyperkutkind.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef MutedFaith het volgende:
Laten we het maken van spelfouten ook niet meer op dyslexie afschuiven dan. Voortaan is iedereen die een spelfout maakt weer gewoon ouderwets DOM.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En een druk hysterisch hyperkutkind heeft geen adhd maar is een druk hysterisch hyperkutkind.
Aangepastquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Goed plan.
Laten we het maken van spelfouten ook niet meer op dyslexie afschuiven dan. Voortaan is iedereen die een spelfout maakt weer gewoon ouderwets DOM.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef BroccoliBeer het volgende:
En dan is vruchtendrank met granaatappel, spaanse sinaasappels en açaibes gewoon weer Dubbeldrank met appel en aardbei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |