Dat vind ik een leuke.quote:
Je ligt achter.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:52 schreef BasEnAad het volgende:
.....
en het "verstandelijk beperkten" in plaats van gehandycapten of mongolen,
......
quote:gehandycapten
Check mijn voorgaande postquote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Je ligt achter.
Tegenwoordig heet dat "mensen met mogelijkheden"
Facility-service medewerker zal je bedoelen!quote:
Da's ook een goeie inderdaad.quote:
Vrouwelijke kennis van mijn ma noemt het altijd "brutaal blond".quote:Op donderdag 8 april 2010 08:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
las ik nu iets waarvan mijn nekharen recht overeind gingen staan:
In plaats van vergrijzing, las ik ergens "VERZILVERING"!!!!111!2
Klacht: politiek-correcte modewoorden..
Ja, wij blanken hebben het maar zwaar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
Net zoals dat je iemand van boven de 60 geen 'bejaarde' mag noemen; je moet keurig netjes 'serioren' zeggen. Anders voelen ze zich aangevallen.
20 jaar terug heette ons plaatselijke kerkkoor vol oudjes nog Het Bejaardenkoor en niemand die er problemen mee had.
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:52 schreef BasEnAad het volgende:
Na het afschuwelijke "nieuwe Nederlanders" in plaats van allochtonen,
en het "verstandelijk beperkten" in plaats van gehandycapten of mongolen,
las ik nu iets waarvan mijn nekharen recht overeind gingen staan:
"VERZILVERING"
Prachtig!quote:
Echt hoor. Ik snap sowieso de benaming "mens met mogelijkheden" niet. Het klinkt naar mijn mening ook helemaal niet zo positief, meer zovan: je kan geen fuck, maar je kan wel gorgelen en drie keer op je neus slaan, dus je hebt wel mógelijkheden.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef najazeg het volgende:
nederland is vervallen in bachetaliseren.
Wat mij betreft noemen we het beestje gewoon weer bij zijn naam.
Dus iemand met het verstand en capaciteit van een 3-jarige is niet een "mens met mogelijkheden" maar gewoon een IMBECIEL!
Don't hurt yourself now, son.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef najazeg het volgende:
Goed plan.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef najazeg het volgende:
Wat mij betreft noemen we het beestje gewoon weer bij zijn naam.
Dus iemand met het verstand en capaciteit van een 3-jarige is niet een "mens met mogelijkheden" maar gewoon een IMBECIEL!
Is het trouwens niet bagatelliseren of is dat weer wat anders?quote:
En een druk hysterisch hyperkutkind heeft geen adhd maar is een druk hysterisch hyperkutkind.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef MutedFaith het volgende:
Laten we het maken van spelfouten ook niet meer op dyslexie afschuiven dan. Voortaan is iedereen die een spelfout maakt weer gewoon ouderwets DOM.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En een druk hysterisch hyperkutkind heeft geen adhd maar is een druk hysterisch hyperkutkind.
Aangepastquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Goed plan.
Laten we het maken van spelfouten ook niet meer op dyslexie afschuiven dan. Voortaan is iedereen die een spelfout maakt weer gewoon ouderwets DOM.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef BroccoliBeer het volgende:
En dan is vruchtendrank met granaatappel, spaanse sinaasappels en açaibes gewoon weer Dubbeldrank met appel en aardbei
quote:nog niet gehoord, dat woord. gaat weer eens nergens over...
Terwijl nu juist het feit dat mensen die dit soort dingen willen laten verbieden blijk geven van racisme, omdat ze niet over benamingen of huidskleur heen kunnen kijken, wordt genegeerd. Omgekeerde wereld eigenlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |