Suzanna, ik snap dat je het jezelf aantrekt, maar dat hoeft helemaal niet. Volgende keer ben je er gewoon bij en dan is ze zelf deze keer ook vergeten

Baldria verlof...

Geniet ervan meid. Het zal beter weer gaan worden, dus dat maakt het in ieder geval al een stuk leuker thuiszitten...
Sonnetje laatste werkdag, vind je het vervelend of eigenlijk wel even lekker nu? En vervelen is vaak betrekkelijk in voorjaar en zomer vind ik. Er is dan altijd wel ergens iets te doen en mooi weer nodigt sowieso altijd wel uit tot een wandeling of andere activiteit...
Tessie, al bijna een jaar thuis... Ga je nog wel reintegreren denk je? Hoe hebben ze op je werk gereageerd op deze nieuwe zwangerschap, zal een eventueel reintegratieplan wel even flink in de war schoppen denk ik zo.
NIKKI, nu gaat het er echt op lijken. Netjes in het weekend zoals ik al zei

Je hoeft jezelf in ieder geval niet te vervelen. Is het al aan het doorzetten? Succes meid

Vandaag wiegje wegbrengen naar fabriek om te laten poedercoaten, ben zo benieuwd naar het eindresultaat

Fijne dag allemaal!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?