abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80078547
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Cantare het volgende:
Aiai, dat is toch wel naar... maar idd, vooruit kijken!

Had je die links ergens gepost? Kan je ze anders even PM'en? Ik moet ook kleren kopen.
Het 'voordeel' nu is dat ik dus thuis zit... en niet meer 'mag' werken. En het dus rustig aan kan doen en zoals vandaag, blijf ik tot 12 uur in mijn bed liggen, dan kan dat ook... Dus de druk is er wel af.

En ach, ik zeg wel nog max. 20 weken, maar dan is Roelofje er en dan heb ik alsnog kapotte nachten

Pessie, zie hierboven vooral 's nachts is het dus drama.. Het trekt aan alle kanten... Bekkenfysio zei al, het moet wel vastzitten aan je blaas, want juist 's nachts is de meeste druk van je blaas.. Dus zou je minder moeten dan wanneer je staat/zit.

Ik heb jullie de linkjes gestuurd, hoop dat er wat tussen zit
pi_80078551
Vannacht, echt midden in de nacht had ik ook een volle blaas.. Maar Jen lag al te miepen en als ik er dan uit ga is het einde zoek.. Ik heb het kunnen negeren tot 7 uur...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:23:33 #53
258612 nytar
boys boys boys
pi_80078585
Kan je dat negeren?! En heb je dan nog wel geslapen tussen middernacht en 7 uur?
pi_80078708
Knap, als ik het negeer (al 'voel' ik dan al dat mijn blaas niet eens vol is) krijg ik pijnlijke krampen
  donderdag 8 april 2010 @ 12:34:56 #55
258612 nytar
boys boys boys
pi_80078921
Precies! ik ook en van slapen komt dan echt niks meer!
pi_80079115
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Troeta het volgende:

[..]

Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.

of een geestverschijning, daar lijkt het ook op
pi_80079394
Orea, ik ben ook wel benieuwd naar die linkjes.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:23:26 #58
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80080638
Mooie foto's Cantare. Die laatste zie ik ook niet geloof ik. Nu lekker volop gaan genieten van de krummel in je buik!
pi_80080945
Ik heb weer een aantal topics gemist, merk ik.

Vandaag 34 weken en morgen m'n laatste werkdag .

Cantare, wat leuk dat je zoveel echo foto's krijgt. Wij kregen er de eerste twee keer 2 mee en bij de 20 weken echo 3. En jammer genoeg is ons kind ook niet zo fotogeniek dus ze zijn ook nog heel vaag.
Maar die ene zie ik hoor! De vergelijking White Noise is helemaal terecht, Orea.

Wat doen jullie met de echo foto's eigenlijk? Inlijsten of in een boek ofzo? Bij ons liggen ze al vanaf 't begin ergens onder een stapel andere papieren en dergelijke...
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_80081148
Ik zou er wel een foto van maken of ze inscannen Baldria.. op termijn vervagen de foto's namelijk.... Ik heb ze in een mapje, en allemaal digitaal inmiddels... En ik heb er dan ook veel vanaf praktisch 7 weken zie je het vlekje gewoon een kindje worden....

nog 2,5 week dan mag ik voor de 3D/4D echo!

En hoera, nog 1 dagje en dan heb je verlof! En net nu het steeds lekkerder weer wordt Mazzelkont!
pi_80081446
We hebben ze wel gekopieerd en ingescand, maar ja, eigenlijk doen we erg niets mee... Tot grote verbazing van schoonmoeder; die heeft ze allemaal ingelijst op de kast staan
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_80081566
Baldria 34 weken alweer!

Wij hebben de foto's ingescand en in een fotoalbumpje gedaan.

In 't kader van m'n laatste foto (en dan hou ik erover op ) dacht ik nog aan dit schilderij:

pi_80081639
Haha dat heb ik ook niet hoor Baldria! Heb ze op de website die ik voor de kleine heb gemaakt wel staan, maar niet in een lijstje ofzo... Ga ik ook niet doen!

Cantare
pi_80081676

pi_80081767
omg ik heb een eng kind
pi_80081969
Haha, grappige foto inderdaad!

Ik baal... ik heb dus vorige week een milkshake van de plaatselijke snackbar gehad... echt geen seconde bij stil gestaan dat dat niet mocht... en mijn vent ook niet, want die heeft hem voor me gehaald. Jakkes...
pi_80082195
Ik vind hem hoor Cantare!

Tierr, niet van balen. Het is gebeurd, je kunt er niets meer aan veranderen. Je weet het nu, dus kun je erop letten

(ik denk altijd maar zo, hoeveel vrouwen komen er pas laat achter dat ze zwanger zijn en hebben gerookt, gedronken, rauw vlees gegeten. Je wilt het voorkomen, maar als het een keer is gebeurd dan doe je er weinig aan. Er is een kleine kans dat er iets is, bijna verwaarloosbaar en daarom laat je de dingen staan. Maak je dus maar niet te druk )
pi_80082216
Leuke echofoto's
Hier liggen ze in het plastic mapje met alle ziekenhuispapieren
En ze zijn ingescand
En er komen geen 3D-foto's. Die vind ik er altijd zo vreselijk uitzien

Zaterdag de kinderwagen opgehaald. Gister in elkaar geknutseld. Alles is goed en compleet

En het geboortekaartje is ook zo goed als af. We zijn er zo blij mee

Verder alles wel goed hier. Weinig te klagen, behalve dat ik wel klaar ben met de zwangerschap. Kind mag nu wel komen
pi_80082235
Nah Tierrr... het is niet zo dat het gegarandeerd fout gaat, de werkelijke kans is vast heel klein
pi_80082277
Ik hoop voor jou dat hij/zij zich keurig met 37 weken aandient CP

Ik ben manlief per mail aan het overhalen om in mei toch nog een weekje Turkije te doen... IK WIL HET
pi_80082338
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Orea het volgende:
Ik vind hem hoor Cantare!

Tierr, niet van balen. Het is gebeurd, je kunt er niets meer aan veranderen. Je weet het nu, dus kun je erop letten

(ik denk altijd maar zo, hoeveel vrouwen komen er pas laat achter dat ze zwanger zijn en hebben gerookt, gedronken, rauw vlees gegeten. Je wilt het voorkomen, maar als het een keer is gebeurd dan doe je er weinig aan. Er is een kleine kans dat er iets is, bijna verwaarloosbaar en daarom laat je de dingen staan. Maak je dus maar niet te druk )
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.

Daar heb ik me de hele zwangerschap idd zorgen over gemaakt.... vooralsnog heeft hij er niets aan overgehouden, behalve misschien het feit dat hij akelig goed tegen alcohol kan
pi_80082355
En wat betreft spijt over die milkshake. Ik was tijdens de zwangerschap naar de tandarts geweest en toen hebben ze een zwarte vulling eruit geboord en toen las ik later dat dat erg slecht is vanwege de dampen enzo Spijt natuurlijk!
Maar de meningen zijn er over verdeeld, zoals met zoveel dingen. En terugdraaien kan ik het toch niet meer. En de met de tijd slijt het
pi_80082394
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Soneal het volgende:

[..]

Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.

Daar heb ik me de hele zwangerschap idd zorgen over gemaakt.... vooralsnog heeft hij er niets aan overgehouden, behalve misschien het feit dat hij akelig goed tegen alcohol kan
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met alcoholgewenning
pi_80082416
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Ik hoop voor jou dat hij/zij zich keurig met 37 weken aandient CP

Ik ben manlief per mail aan het overhalen om in mei toch nog een weekje Turkije te doen... IK WIL HET
Klinkt goed

Ik zou een weekendje naar Frankrijk gaan, maar ik ga niet. Ik durf niet meer
pi_80082433
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met alcoholgewenning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')