Hoezeer Feyenoord mij ook aan het hart gaat denk ik wel dat dit de enige oplossing is . Of anders maar helemaal geen publiek .quote:AMSTERDAM - Ajax overweegt om de bekerfinale tegen Feyenoord niet te spelen. De Amsterdamse club ziet een verhuizing van 10.000 Ajax-fans naar Rotterdam niet zitten. Daarom wil het een dubbele finale, uit en thuis. "Onmogelijk", reageren Feyenoord en de KNVB.
In het verleden ging het regelmatig fout met 1.600 Ajax-supporters in het uitvak van De Kuip. De hoofdstedelingen zouden daarom flink twijfelen hoe dat met meer dan zes keer zoveel supporters wel goed zou moeten gaan. Ajax zou de finale om de KNVB-beker in twee wedstrijden willen spelen: één in Amsterdam, één in Rotterdam, telkens alleen met supporters van de thuisclub. Ajax overweegt om de 'dennenappel' al bij voorbaat af te staan aan Feyenoord, schreef columnist Valentijn Driessen van De Telegraaf vanochtend.
Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen Voetbal International: "Wij moeten tienduizend supporters naar Rotterdam vervoeren. Inmiddels blijkt dat dit alleen per trein kan. Daar kleven een hoop risico's aan en bovendien kost het de club mogelijk geld. We hebben inmiddels ook overleg gevoerd met de Nederlandse Spoorwegen, maar dit gaf nog geen bevredigende uitkomst." Hij wilde niet bevestigen of er een verzoek tot een dubbele bekerfinale ingediend wordt.
Dan maar zonder supporters
Feyenoord wil er in geen geval aan meewerken. "Een dubbele ontmoeting is voor ons totaal onbespreekbaar", aldus woordvoerder Raymond Salomon. "Het lijkt me niet dat de spelregels tijdens het toernooi veranderd moeten worden. Ik heb inmiddels van de gemeente Amsterdam en Rotterdam begrepen dat een dergelijk verzoek niet zal worden ingediend."
De KNVB zegt bij monde van directeur Henk Kesler het Amsterdamse standpunt te snappen, maar geeft aan dat Feyenoord hier niet aan mee wil werken. "Wij tornen niet aan de reglementen", verklaart Kesler. "Alleen als beide clubs zouden verzoeken de finale over twee duels te spelen wordt het anders, dan kunnen we zonder problemen een midweekse wedstrijd plus een weekendduel organiseren. Maar dat is hier niet het geval. Als Ajax het er niet mee eens is, dan is dat maar zo en sturen ze maar geen supporters naar De Kuip. Maar ik neem aan dat ook Ajax uiteindelijk alles op een goede manier wil regelen voor 25 april." (RED/BF)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)niet-te-spelen.dhtml
Ja als je al die voetbal-emoties ff weg laat en je gaat puur praktisch kijken ......quote:Op donderdag 8 april 2010 07:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het is gewoon weer een laffe streek van ze, omdat ze denken zo meer kans te maken.
Kan je doen . Maar als Feyenoord wint dan zal Ajax bij de JC schaal óók geen Feyenoord supporters toestaan .quote:
daar kan ik niets aan doen. als ze dan elkaar de kop niet inslaan en geen treinen slopen, tjah dan moet dat maar.quote:Op donderdag 8 april 2010 07:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Kan je doen . Maar als Feyenoord wint dan zal Ajax bij de JC schaal óók geen Feyenoord supporters toestaan .
Stelt toch geen reet voor JC schaal.quote:Op donderdag 8 april 2010 07:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Kan je doen . Maar als Feyenoord wint dan zal Ajax bij de JC schaal óók geen Feyenoord supporters toestaan .
Daar heeft ajax geen ene reet over te zeggen?quote:Op donderdag 8 april 2010 07:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet de reden droeftoeterquote:Op donderdag 8 april 2010 08:04 schreef -Techno- het volgende:
De spelregels willen veranderen omdat de kans bestaat dat je verliest_!!!
Denken dat dat de reden isquote:Op donderdag 8 april 2010 08:04 schreef -Techno- het volgende:
Nee maar de gemeente Amsterdam kan wel tegen gaan stribbelen . Helemaal (wat ik niet zie gebeuren) maar Ajax kampioen gaat worden . Want in principe was en is het gewoon 5 jaar zonder uitpubliek . Die afspraak lag er alquote:Op donderdag 8 april 2010 08:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar heeft ajax geen ene reet over te zeggen?
Feijenoord staat de ajaxsupporters ook gewoon toe. Dat zij er moeite mee hebben, tjah.
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet de reden droeftoeter
Ik weet het..... wou alleen even de ajax mensjes op de kast jagenquote:
T probleem is juist niet de supporters .quote:Op donderdag 8 april 2010 08:37 schreef fruityloop het volgende:
Gewoon geen supporters, en als ze elkaar toch opzoeken en rotzooi trappen, mogen beide clubs hun licentie een jaar inleveren bij de bond.
O jij bent weer zo'n provinciaalse kneus die denkt dat het maar in het Arke stadion gehouden moet worden .quote:Op donderdag 8 april 2010 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Dan maar zonder supporters. Ik stel voor om zowel de Arena als de Kuip voortaan te vermijden als het om bekerfinales gaat. Dat maakt het allemaal iets veiliger misschien. Aan de andere kant had de Knvb natuurlijk nooit verwacht dat deze twee b teams zich zouden plaatsen voor de finale.
Onzin natuurlijk, daarmee verschuif je het probleem alleen maar.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Dan maar zonder supporters. Ik stel voor om zowel de Arena als de Kuip voortaan te vermijden als het om bekerfinales gaat. Dat maakt het allemaal iets veiliger misschien. Aan de andere kant had de Knvb natuurlijk nooit verwacht dat deze twee b teams zich zouden plaatsen voor de finale.
we hebben nog een stadium in eindhoven bijv. Dat maakt de drempel al weer iets hoger voor dat volk uit Amsterdam en Rotterdam.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O jij bent weer zo'n provinciaalse kneus die denkt dat het maar in het Arke stadion gehouden moet worden .
Beetje ondercapaciteit denk je niet ? Of gaat Joop nog 3 ringen op die put opzetten ?
Ja leuk, kunnen die boeren ook meedoen met het rellen.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
we hebben nog een stadium in eindhoven bijv. Dat maakt de drempel al weer iets hoger voor dat volk uit Amsterdam en Rotterdam.
Nee dat lost niets op . Ajax en Feyenoord zullen nooit meer tegen elkaar kunnen spelen met supporters erbij .quote:Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
we hebben nog een stadium in eindhoven bijv. Dat maakt de drempel al weer iets hoger voor dat volk uit Amsterdam en Rotterdam.
b-e-k-e-r-f-i-n-a-l-equote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het..... wou alleen even de ajax mensjes op de kast jagen![]()
Maar goed het blijft een sneu idee. Een bekerfinale niet willen spellen omdat je achterban zich niet kan gedragen is natuurlijk erg sneu. De spelregels van het toernooi willen veranderen omdat je achterban zich niet kan gedragen is al helemaal diep triest.
Heb oprecht medelijden met de normale supporters, die zijn immers de dupe van dit kinderachtige gedrag.
Haha, en jij denkt dat de hooligans van Feyenoord en Ajax ineens niet zullen gaan rellen wanneer de wedstrijd in Schubbekutteveen wordt gespeeld?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
De ophef is ook te debiel voor woorden, er is 1x in de 30 jaar een finale tussen Feijenoord en ajax....quote:Op donderdag 8 april 2010 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Zo naief ben ik nou ook weer niet. Maar ik denk wel dat het minder zal zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Haha, en jij denkt dat de hooligans van Feyenoord en Ajax ineens niet zullen gaan rellen wanneer de wedstrijd in Schubbekutteveen wordt gespeeld?
Ja, de resultaten van de afgelopen jaren spelen ook zo in 't voordeel van Feyenoordquote:Op donderdag 8 april 2010 07:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het is gewoon weer een laffe streek van ze, omdat ze denken zo meer kans te maken.
Nee het is primair iets tussen Feyenoord en Ajax . Als die tegen elkaar spelen moet je niet fans bij elkaar zetten want er komt heibel in het stadion erbuiten, en anders wel tegen de politie als ze de Ajaxfans niet kunnen bereiken .quote:Op donderdag 8 april 2010 09:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zo naief ben ik nou ook weer niet. Maar ik denk wel dat het minder zal zijn.
Als ze ergens berekend zijn op het gedrag van de aanhang, dan is het wel in beiden steden.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Duidelijk verhaal dat Feyenoord thuis meer kans maakt op succes dan in Amsterdam, kijk alleen al naar de laatste ontmoetingen in Rotterdam (1-1, 2-2, 2-2, 0-4, 3-2) en die in Amsterdam (5-1, 2-0, 3-0, 4-1, 3-0) en de enige keer dat er een dubbele ontmoeting was (Playoffs, 3-0 in Amsterdam, 2-4 in eigen huis als return), cijfermatig is het logisch dat Feyenoord in De Kuip wenst te spelen én een dubbele ontmoeting niet ziet zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, de resultaten van de afgelopen jaren spelen ook zo in 't voordeel van Feyenoord
Ik denk echt niet dat andere steden zitten te wachten op Ajax en Feyenoordsupportersquote:Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat, of dan maar zonder uitsupporters.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat, of dan maar zonder uitsupporters.
Jawel alleen gaat dat nooit gebeuren, de UEFA gaat zich er dan ook mee bemoeien en dan is 020 veel verder van huis. Totaal onzinnige discussie, ook dat gezanik over 2 wedstrijden. Reglement is voor het seizoen vastgelegd en ondertekend door alle clubs, dus de finale is in de Kuip en is 1 wedstrijd, klaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Rekkie het volgende:
Verlies door weigering, prima toch?
Zit mij even af te vragen hoe dat in 2008 (na de bekerwinst in 2007) was?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jawel alleen gaat dat nooit gebeuren, de UEFA gaat zich er dan ook mee bemoeien en dan is 020 veel verder van huis. Totaal onzinnige discussie, ook dat gezanik over 2 wedstrijden. Reglement is voor het seizoen vastgelegd en ondertekend door alle clubs, dus de finale is in de Kuip en is 1 wedstrijd, klaar.
12 jaar geleden mochten voor de JC schaal ook maar 1600 Feyenoorders in die frituurpan.
Niet liegen hé, Feyenoord mocht wel degelijk 10.000 supporters meenemen maar vond dat niet kunnen en besloot uiteindelijk slechts 2.400 1600 kaarten af te nemen zodat men met de treincombi kon komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef -jos- het volgende:
Waarom moeten die Joden alsnog gaan klagen als ze fokkin 10000 supporters mee mogen nemen? Wij mogen er maar 1600 mee nemen bij de JC Schaal. Stelletje idioten.
quote:De voorverkoop voor de wedstrijd Feyenoord – PSV om de Johan Cruyff Schaal start voor Feyenoord-supporters op zaterdag 12 juli. Het duel wordt op 23 augustus aanstaande in de Amsterdam Arena gespeeld. Voor Feyenoord-supporters geldt voor deze wedstrijd verplicht combivervoer per trein.
De KNVB heeft aan Feyenoord-supporters 10.000 kaarten toegezegd. Feyenoord heeft de KNVB laten weten dat het voor de club onverantwoord en onhaalbaar is om per trein 10.000 mensen te vervoeren. Dit zou betekenen dat duizenden mensen uren voor aanvang en na afloop van de wedstrijd in het stadion ‘opgehouden’ moeten worden.
Feyenoord is van mening dat bij een dergelijke regeling vier á vijf treinen van 800 supporters het maximaal haalbare is. De KNVB en de Gemeente Amsterdam hebben Feyenoord laten weten een alternatieve vervoerswijze pas in overweging te willen nemen wanneer Feyenoord meer dan 6.400 kaarten met verplicht treinvervoer verkoopt. Zelfs dit aantal acht Feyenoord vanuit menselijke en organisatorische overwegingen onhaalbaar.
Op 12 juli 2008 gaan in eerste instantie 2.400 kaarten in de verkoop. Alleen de houders van een Diamond-, Gold- of Silvercard kunnen vanaf dat moment kaarten kopen. Afhankelijk van de belangstelling zal Feyenoord besluiten of meer treinen worden ingezet. Vanaf 26 juli worden ook reguliere seizoenkaarthouders in de gelegenheid gesteld een kaart te kopen.
Kaarten worden op treinnummer verkocht. Dat betekent dat supporters kunnen kiezen hoe laat ze willen vertrekken. Uitgaande van de reguliere tijdsplanning van de NS zal dit betekenen dat trein 1 zal vertrekken bij het station van De Kuip omstreeks 16.00 uur, trein 2 omstreeks 15.30 uur en trein 3 rijdt rond 15.00 uur (dit geheel onder voorbehoud van de NS-planning). Bij het omwisselen bij De Kuip zal een treinkaart voor de terugweg worden verstrekt.
Meer informatie: http://www.google.nl/#hl=nl&q=+site%3Afeyenoord.nl+INFORMATIE+JOHAN+CRUYFF+SCHAALquote:Feyenoord heeft na intern overleg en het raadplegen van de Feyenoord Supportersvereniging besloten om geen extra kaarten te verkopen voor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, op zaterdag 23 augustus in Amsterdam. De club verwacht dat de belangstelling onder de seizoenkaarthouders minimaal zal zijn, waardoor een vierde contingent kaarten voor een deel onverkocht zal blijven. Feyenoord dient hiervoor echter wel een trein te reserveren en te betalen.
Deze verwachting is gebaseerd op het feit dat de 11.000 uitkaarthouders in eerste instantie de 2.400 beschikbare kaarten niet volledig opkochten en dat het een uur duurde alvorens de 200 resterende kaarten door seizoenkaarthouders werden opgekocht. Doorgaans zijn de uitwedstrijden van Feyenoord binnen enkele minuten volledig uitverkocht.
Dan hoop ik dat Ajax in deze ook zijn verantwoording neemt en met ca 2400 supporters afreist .quote:Op donderdag 8 april 2010 11:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet liegen hé, Feyenoord mocht wel degelijk 10.000 supporters meenemen maar vond dat niet kunnen en besloot uiteindelijk slechts 2.400 kaarten af te nemen zodat men met de treincombi kon komen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Wat nu bij mij op komt.
Waarom kan er in Engeland wel een bekerfinale gespeeld worden tussen Liverpool en Manchester United terwijl beide kampen komen met 35.000 man en er geen enkele wanklank is?
Hier lopen we te janken om 2x 10.000.Door die"Voetbalwet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet een stap op het veld , gooi een rotje , scandeer racistische leuzen en ze verbannen je zomaar 20 jaar uit het stadion .
Ze rellen ook nog wel daar maar ver buiten het stadion etcWhen I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Ho eens even, ik hoef dat soort idioten niet bij mij in de straat te hebben. Dat ze die debielen die in het filmpje hierboven te zien zijn maar lekker in de randstad houden. Hier blijft de stad tenminste wel heel bij een kampioensfeest of een bekeroverwinning.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij ons is er veel minder ellende dan bij die R'dam en A'dam 'supporters'quote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ja leuk, kunnen die boeren ook meedoen met het rellen.
Wat ben jij een stumper zegquote:Op donderdag 8 april 2010 08:04 schreef -Techno- het volgende:
Ja probeer je maar te verdedigen jaquote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het..... wou alleen even de ajax mensjes op de kast jagen![]()
Maar goed het blijft een sneu idee. Een bekerfinale niet willen spellen omdat je achterban zich niet kan gedragen is natuurlijk erg sneu. De spelregels van het toernooi willen veranderen omdat je achterban zich niet kan gedragen is al helemaal diep triest.
Heb oprecht medelijden met de normale supporters, die zijn immers de dupe van dit kinderachtige gedrag.
Dat laatste zal niet het geval zijn gezien de container-uitvoering, de extreme inzet van politie, ME en al het mogelijke materieel en de hermetische afzetting rondom het stadion met een ingangscontrole nog voor je überhaupt op het voorplein kunt komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ben jij een stumper zeg
[..]
Ja probeer je maar te verdedigen ja.
Daarnaast, hoezo omdat de achterban van Ajax zich niet kan gedragen. Die van Feyenoord is minstens zo erg. En daar komt ook nog eens bovenop dat er geen 10.000 Feyenoord fans daar zijn, maar echt stukken meer rond het stadion om de Ajax-supporters op te wachten
quote:Op donderdag 8 april 2010 07:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
Kan me herinneren dat er hier een trein met Ajacieden was gestrand een paar jaar geledenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Winner_Taco het volgende:
Gaan ze die treinen dan ook pantseren ?
Zou me niks verbazen als er een groep bij Nieuwekerk of Barendrecht gaat staan ofzo met stenen
Inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De laatste jaren is Feyenoord keer op keer in de pan gehakt in eigen huis.
Ik denk ook dat dat het beste is. Stel dat de supporters wel bij elkaar proberen te komen kan het echt lelijk uit de hand gaan lopen. Sommige supporters moeten ze ook in een inrichting plaatsen maar goed, die zijn er dan ook gewoon bij.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef MrX1982 het volgende:
Dat belooft een leuke voetbalmiddag te worden.
Het idee om er twee wedstrijden van te maken lijkt me vanuit veiligheidsoogpunt de beste oplossing maar dat ziet Feyenoord begrijpelijkerwijs niet zitten. Als er 10000 Ajacieden naar de Kuip komen kan je de omgeving verklaren tot oorlogsgebied. De haat die je ziet in de ogen van sommige Feyenoord supporters in de Kuip als er tegen Ajax gespeeld wordt is buitengewoon schokkend.
Als het fout gaat op 25 april kan Aboutaleb direct vertrekken als burgemeester.
Jij bent ook lekker op de hoogte, laatste drie wedstrijden op eigen bodem een gelijkspel.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De laatste jaren is Feyenoord keer op keer in de pan gehakt in eigen huis.
Ach ze spreken met dr mobieltjes af en trekken ze gezellig aan de noodrem om op het spoor te gaan rellenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er hier een trein met Ajacieden was gestrand een paar jaar geleden.
Of ze zorgen dat ze een stel kloten krijgen en volwassen worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Chadi het volgende:
Ajax zou er goed aan doen om die finale niet te spelen. Dan heeft de KNVB volgend jaar een enorm probleem omdat geen enkele TV station interesse zal hebben in die bekerwedstrijden.
Of uit protest de A1 sturen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Wat nu bij mij op komt.
Waarom kan er in Engeland wel een bekerfinale gespeeld worden tussen Liverpool en Manchester United terwijl beide kampen komen met 35.000 man en er geen enkele wanklank is?
Hier lopen we te janken om 2x 10.000.Omdat het in Engeland verplaatst is vanuit de stadions naar de steden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er in Engeland niets meer gebeurd is een illusie.
Wat heeft dat ermee te maken? Ajax moet opeens binnen 4 uur 10.000 man op de trein zetten. Dat is gekkenwerk. Dat lukte de neonazi's niet eens en die gebruikten goederenwagons.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of ze zorgen dat ze een stel kloten krijgen en volwassen worden.
Neonazi's die mensen op de trein hebben gezet?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Ajax moet opeens binnen 4 uur 10.000 man op de trein zetten. Dat is gekkenwerk. Dat lukte de neonazi's niet eens en die gebruikten goederenwagons.
Als ze dat niet lukt óf ze willen het niet, dan komen ze maar met minder supporters richting Rotterdam.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Ajax moet opeens binnen 4 uur 10.000 man op de trein zetten. Dat is gekkenwerk. Dat lukte de neonazi's niet eens en die gebruikten goederenwagons.
zoals in welk ander stadion?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef DeParo het volgende:
Ik ben absoluut geen Ajax-fan maar ik vind het belachelijk dat er telkens in de Kuip moet worden gespeeld.
Er zijn genoeg stadions in Nederland die een dergelijke taak ook kunnen voldoen, een beetje afwisseling, aub.
Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste (zeker na de uitbreiding)quote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
zoals in welk ander stadion?
Arena heeft JC schaal. Andere stadions zijn te klein.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste (zeker na de uitbreiding)
en tevens het Gelderdrome.
Ja, waarom zouden we in godsnaam een bekerfinale spelen in het mooiste stadion van Nederland op een mooie zonnige lentedag?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef DeParo het volgende:
Ik ben absoluut geen Ajax-fan maar ik vind het belachelijk dat er telkens in de Kuip moet worden gespeeld.
Er zijn genoeg stadions in Nederland die een dergelijke taak ook kunnen voldoen, een beetje afwisseling, aub.
En dat ook iddquote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden we in godsnaam een bekerfinale spelen in het mooiste stadion van Nederland op een mooie zonnige lentedag?
De Grolsch Veste, het Gelredome en de Arena zijn stuk voor stuk sfeerloze kille betonnen bakken.
Ehm, waarom zou dat niet kunnen? Er is niet maar 1 station in Amsterdam, ik zie niet in waarom er niet binnen 4 uur 4 treinen van verschillende locaties kunnen vertrekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weer zo'n eentje die zich op zijn pik getrapt voeltquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja probeer je maar te verdedigen ja.
Lekker belangrijk welke "erger" is, supporters die zich niet kunnen gedragen zijn gewoon klapmongolen. Ongeacht voor welke club ze zijn.quote:Daarnaast, hoezo omdat de achterban van Ajax zich niet kan gedragen. Die van Feyenoord is minstens zo erg. En daar komt ook nog eens bovenop dat er geen 10.000 Feyenoord fans daar zijn, maar echt stukken meer rond het stadion om de Ajax-supporters op te wachten
Wel live uitzenden dan he?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef afdak het volgende:
Waarom laten we niet gewoon na de wedstrijd al die hooligans elkaar lekker doodslaan, ben je mooi van het probleem af.
Het Gelredomequote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste (zeker na de uitbreiding)
en tevens het Gelderdrome.
Ze willen met 7000 man komen:quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Ajax hoeft helemaal niet met 10000 fans te komen, ze moeten komen met de spelers en de coach en dat is het.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze willen met 7000 man komen:
http://www.nu.nl/sport/22(...)ten-bekerfinale.html
Ach ja... zes of vier en half keer zoveel dan 1600...quote:In het verleden ging het regelmatig fout met 1.600 Ajax-supporters in het uitvak van De Kuip. De hoofdstedelingen zouden daarom flink twijfelen hoe dat met meer dan zes keer zoveel supporters wel goed zou moeten gaan.
Scheelt toch gauw drie treinen, ze willen om 14.00 uur beginnen toch? Dan mogen de eerste supporters lekker vroeg opstaan, als ze de frequentie van 1 trein per uur aanhouden. Ajax is bang voor gesloopte treinen, maar dat kunnen ze toch oplossen met videobewaking in de trein? Dan is degene die verantwoordelijk is voor de schade wel aansprakelijk te stellen denk ik. Een paar verborgen camera's zijn goedkoper dan nieuwe treinstellen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Ach ja... zes of vier en half keer zoveel dan 1600...
dus eigenlijk maar met 2500quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef afdak het volgende:
Dus ze komen nu met twee keer de helft man?
gelul. gewoon minder bobo's / vrije verkoop en klaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Arena heeft JC schaal. Andere stadions zijn te klein.
Tja, dan wordt het lastig: hersencellen inzetten om na te denken over je acties, of ademen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:42 schreef DS4 het volgende:
Eigenlijk is het eens tijd dat die "supporters" die het verzieken gewoon hoofdelijk aansprakelijk worden gesteld voor alle schade die op treedt. Ben je aan het rellen en wordt je gepakt... dan betaal je gewoon de schade en als dat een persoonlijk faillissement in houdt: prima.
Misschien dat er dan eens wat hercencellen gaan werken.
Haha inderdaad. Ruim voldoende voor de overwinning.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Ajax hoeft helemaal niet met 10000 fans te komen, ze moeten komen met de spelers en de coach en dat is het.
Sites die Rottedom zeggen. Ongelofelijk, stelletje tegelzetters.quote:Op maandag 12 april 2010 00:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Van afca
Kan dus nog gezellig worden als hooligans buiten de combi in de gemengde vakken gaan hangen
quote:KNVB waarschuwt voor illegale verkoop bekerfinale
ZEIST - De KNVB waarschuwt voor de illegale verkoop van kaarten voor de bekerfinale. Op internet verschenen maandag diverse berichten dat supporters van Feyenoord en Ajax, de twee finalisten, tickets voor de neutrale vakken bemachtigd hebben.
De KNVB benadrukt maandag in een persbericht dat de kaarten op naam verkocht worden. ''Dit geldt voor alle bezoekers: van supporters tot sponsors, van medewerkers tot genodigden'', aldus de bond. ''Bij het stadion vindt een honderd procent identiteitscontrole plaats. Dit betekent dat iedereen met een toegangskaart zich moet identificeren bij de ingang van het stadion. Komt de naam op de kaart niet overeen met de naam op het identiteitsbewijs, dan wordt de toegang tot het stadion geweigerd.''
Voor de kaarten in de neutrale vakken vindt geen vrije verkoop plaats. Deze kaarten worden door middel van gerichte acties verspreid. Alleen personen die een schrijven van de KNVB ontvangen, komen in aanmerking voor een ticket in een van de 'neutrale' vakken voor de KNVB bekerfinale. Ook deze kaarten worden op naam verkocht. (ANP)
Of geen glazen wand, laat Sport 7½ de beelden uitzenden en na deze veldsl... wedstrijd is het supporter probleem opgelostquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:59 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, geen neutrale fans, de ene helft van het stadion reserveren voor Ajax en de andere voor Feyenoord met een lege tussenruimte waar ze glazen wanden en politie neerzetten.
Krijg je ook geen problemen als het goed is en iedereen kan veel fans meenemen, en als Eindhovenaar en PSV-fan zeg ik, die Rotterdammers en de KNVB moeten niet zeiken en die finale eens ergens anders laten spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |