Ik ook, ik ben er twaalf jaar geleden een keer geweest en toen waren ze nog druk aan het bouwen overal.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keertje naar Berlijn
adrenaline junkiequote:Op donderdag 8 april 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste zit zat ik niet volledig goed, nou ja, wel vast, maar teveel ruimte tussen beugel en mijzelf. Dan ben je echt even helemaal los._A_ zag dat ook, die flipte wat. Ik vond het eigenlijk heerlijk, even lekker zweven
Betse revaring is dan ook skydiving, dat is zooooo heerlijk. Idem met duiken, al is dat niet echt zweven natuurlijk.
nee hahaha, maar anders denken mensen misschien dat ik mensen bewust ergens naar toe trek.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh het is meer een stalker dan een follower?
oeh dat kan nog gezellig worden
Skydiven wil ik ook nog een keer doenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste zit zat ik niet volledig goed, nou ja, wel vast, maar teveel ruimte tussen beugel en mijzelf. Dan ben je echt even helemaal los._A_ zag dat ook, die flipte wat. Ik vond het eigenlijk heerlijk, even lekker zweven
Betse revaring is dan ook skydiving, dat is zooooo heerlijk. Idem met duiken, al is dat niet echt zweven natuurlijk.
stiekem sta ik iedere nacht onder je raamquote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hahaha, maar anders denken mensen misschien dat ik mensen bewust ergens naar toe trek.
Is ook in een andere chat gebeurd, toen werd ik meteen beticht van spammen
en dat door de nieuwe posters de oude niet meer erdoor kwamen. Wil gewoon niet dat mensen denken dat ik zoiets bewust doe.
Eigenlijk vind ik het wel lief van Gier, hij mist me duidelijk
en ik ken gier IRL dus hij stalkt me echt niet![]()
Dat ligt er aan. De voormalig Oost-Duitsers zijn veel vriendeljker dan de West-Duitsers. Ik ben voor het laatst in 1999 (ja, opa spreekt) in Oost-Duitsland op vakantie geweest en dat was tof. Ook een heel gesprek gehad met de barkeepster van het Gasthof waar wij vaak aten en zij vertelden dat Oost-Duitsers vriendelijker waren omdat ze zo op elkaar aan gewezen waren destijds.quote:
Oh, dan mag je wel eens stoppen met dat kattengejankquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
stiekem sta ik iedere nacht onder je raam
nee maar jij bent de enige die ik echt goed ken hier vandaar
ja of hij stalkt je irl ookquote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hahaha, maar anders denken mensen misschien dat ik mensen bewust ergens naar toe trek.
Is ook in een andere chat gebeurd, toen werd ik meteen beticht van spammen
en dat door de nieuwe posters de oude niet meer erdoor kwamen. Wil gewoon niet dat mensen denken dat ik zoiets bewust doe.
Eigenlijk vind ik het wel lief van Gier, hij mist me duidelijk
en ik ken gier IRL dus hij stalkt me echt niet![]()
Daar wil ik ook nog een keer heen. En Parijs. En New York (al wil ik eigenlijk gewoon de hele VS door met een auto)quote:
Geen idee, dat zeggen ze van Japan ook. Ik heb een vreemde hobby om vooral dat dure binnen de perken te houden. Slaaplaats Osaka :5 nachten, twee personen, ik geloof onder de 80 euro. En ik zou het iemand die naar de stad toe zou gaan zo aanbevelen. Prima ligging (vlakbij metro), in 10 minuten sta je in de eetstraat van die stad. Als je dat zou willen, maar het is te grappig om te missenquote:
parijs lijkt me dus echt geen ene reet aanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog een keer heen. En Parijs. En New York (al wil ik eigenlijk gewoon de hele VS door met een auto)
mja camden town was opzich wel te doen maar london is zowiezo vrij prijzigquote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, dat zeggen ze van Japan ook. Ik heb een vreemde hobby om vooral dat dure binnen de perken te houden. Slaaplaats Osaka :5 nachten, twee personen, ik geloof onder de 80 euro. En ik zou het iemand die naar de stad toe zou gaan zo aanbevelen. Prima ligging (vlakbij metro), in 10 minuten sta je in de eetstraat van die stad. Als je dat zou willen, maar het is te grappig om te missen
Je kunt het meestal zo gek maken als je zelf wilt. Ook in london, gok ik zo.
parijs vind ik niet echt de leukste stad ooit of zoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
parijs lijkt me dus echt geen ene reet aan
dan zou ik wel disneypark willen bezoekenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
parijs vind ik niet echt de leukste stad ooit of zo
maar hij hoort wel een beetje bij je opvoeding
Maar dat vind ik van zo veel dingen
Vorig jaar stond de pond bijna 1 op 1 met de euroquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja camden town was opzich wel te doen maar london is zowiezo vrij prijzig
komt door de koers van de pond
kan heel leuk zijn. Ja, die ergerlijke toeristische trekpleisters moet je even gezien hebben, maar ook daar zijn wat leuke dingen. het martelmuseum staat me nog steeds bij, al kan ik dus niet meer vinden waar die precies zit. Het was vlakbij het Louvre, in een normaal rijtjespand. Maar geen idee meer, het is denk ik 15 jaar geledenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
parijs lijkt me dus echt geen ene reet aan
potverdorie gier, vanaf nu schrijf je sowieso hoe het hoortquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja camden town was opzich wel te doen maar london is zowiezo vrij prijzig
komt door de koers van de pond
Dat wil ik ook nog een keer maar dan rond kersttijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zou ik wel disneypark willen bezoeken
kijk dan scheelt et en dan kan je ook meer doenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de pond bijna 1 op 1 met de euro![]()
ik wil jim morrison graf zienquote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
kan heel leuk zijn. Ja, die ergerlijke toeristische trekpleisters moet je even gezien hebben, maar ook daar zijn wat leuke dingen. het martelmuseum staat me nog steeds bij, al kan ik dus niet meer vinden waar die precies zit. Het was vlakbij het Louvre, in een normaal rijtjespand. Maar geen idee meer, het is denk ik 15 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |