Dat heb ik met Barcelonaquote:Op donderdag 8 april 2010 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh nee nee nee weer zo'n berlijn addict? dat kan niet hoor!!
Berlijn is![]()
En toch... ik ben er nooit geweest... maar als ik nu mocht kiezen tussen Tokyo of berlijn...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb me daar erg vermaakt
zeker op een zonnige avond in victoriapark heb je schitterend uitzicht
mja dan zou ik ook tokyo kiezen lijkt me geweldig om een keer heen te gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch... ik ben er nooit geweest... maar als ik nu mocht kiezen tussen Tokyo of berlijn...
wanneer was je er voor et laatst dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keertje naar Berlijn
Duitsers *ril*.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog een keertje naar Berlijn
ja schat, maar ik heb ook PM hoor, je hoeft niet in iedere SC te posten waar ik in post hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
woeps sorry ben nick kom ook van de KSC af ben bevriend met LL vandaar
aangenaamquote:Op donderdag 8 april 2010 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa ik heb zowaar terug gelezen even! en de binnenkomst van Ladylike mee gekregen (aangenaam btw!) maar wie jij bent heb ik ff gemist?
thanxquote:
Duitsersquote:
oh het is meer een stalker dan een follower?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja schat, maar ik heb ook PM hoor, je hoeft niet in iedere SC te posten waar ik in post hoor
Gatverdarrie, volgens mij had ik een slechte boon die erbij gemalen was, deze kop koffie smaakt echt goor
nee, er is niets mis met mijn maagdarmkanaal, dat is al uitgebreid getestquote:Op donderdag 8 april 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
word je daar niet misselijk van zo vroeg op de dag?
nou ja, nietquote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
wanneer was je er voor et laatst dan?
Net zoals bij die gele zak M&M's, daar zit ook weleens zo'n rotte pinda tussen die alles bederftquote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja schat, maar ik heb ook PM hoor, je hoeft niet in iedere SC te posten waar ik in post hoor
Gatverdarrie, volgens mij had ik een slechte boon die erbij gemalen was, deze kop koffie smaakt echt goor
wooooow dat is wel effe gaaafquote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, er is niets mis met mijn maagdarmkanaal, dat is al uitgebreid getest
Ik kan er prima tegen.
Dit is echt mijn favo: loodrecht naar benedenDoor de wachttijd van 5 minuten was het een herhaaldelijke actie
ik krijg er klamme handen van als ik ernaar kijkquote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, er is niets mis met mijn maagdarmkanaal, dat is al uitgebreid getest
Ik kan er prima tegen.
Dit is echt mijn favo: loodrecht naar benedenDoor de wachttijd van 5 minuten was het een herhaaldelijke actie
Stom genoeg ken ik de weg in Tokio beter dan in bijvoorbeeld de Nederlandse stedenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, niet
ik had het woordje 'nog' beter weg kunnen laten
whehee is wel een aanrader in ieder gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, niet
ik had het woordje 'nog' beter weg kunnen laten
Yes, ze gaan beide toch mee waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ging zo een weekendje weg met zes man, waaronder dat stel dat nu uit elkaar is. Vind het zo jammer dat dat nu raar gaat zijn of niet doorgaat ofzo. Kan moeilijk eentje thuis laten, dan is de hele groepsdynamiek weg. *twijfelt*
De eerste zit zat ik niet volledig goed, nou ja, wel vast, maar teveel ruimte tussen beugel en mijzelf. Dan ben je echt even helemaal los.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik krijg er klamme handen van als ik ernaar kijk
london is chaotisch vooral en duurquote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stom genoeg ken ik de weg in Tokio beter dan in bijvoorbeeld de Nederlandse stedenMaar dat komt later wel, ik geniet nu het nog kan van verre reizen, je weet nooit wanneer het eindigt. Dan kan ik nog met een autootje naar Berlijn tuffen. Of een Ryanair naar London, want daar ben ik ook nog niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |