abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80061569
Ik heb veel last van duiven op mijn balkon. Ook de onderburen hebben hier last van. Graag wil ik vogelwering aan (laten) brengen op mijn balkon (strips op de balkonranden en gaas o.i.d. tussen de spijlen).

Is dit een taak van mij (als huurder) of van de verhuurder (ook m.b.t. kosten)? En als ik hier zelf voor moet zorgen, heb ik dan nog toestemming nodig van de verhuurder?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:41:16 #2
298521 KleinPluimpje
Vage sjizzel nizzel
pi_80061625
heb je de woningbouw al gebeld?
Is verliefd op een besnedelander
--
Ik zap van TMF naar THE BOX en check elke clip
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 21:44:19 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_80061845
Staat er iets in je huurcontract of op het de webpagina van de verhuurder? Zal staan onder ongediertebestrijding.

Ik had hier vroeger (in een ander huis) ook last van. Wij hebben toen bij de GG&GD een soort pasta gehaald, dat moest je dan op je balconrailing smeren. De duiven durven daar schijnbaar niet op te zitten en blijven weg van je balcon.

Ik heb nog even gekeken op de site van mijn WBV en daar staat dat je zelf de ongediertebestrijding moet bellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 7 april 2010 @ 21:48:07 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80062116
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef wicha2 het volgende:
Ik heb veel last van duiven op mijn balkon. Ook de onderburen hebben hier last van. Graag wil ik vogelwering aan (laten) brengen op mijn balkon (strips op de balkonranden en gaas o.i.d. tussen de spijlen).

Is dit een taak van mij (als huurder) of van de verhuurder (ook m.b.t. kosten)? En als ik hier zelf voor moet zorgen, heb ik dan nog toestemming nodig van de verhuurder?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Dat weet de verhuurder wel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80063905
Schiet ze af.
Google is your friend, abuse your friends
pi_80068118
pi_80068974
Bij ons heeft de verhuurder van die stekels geplaatst. En dat terwijl wij als huurder het eigenlijk zelf met de GGD moeten regelen, volgens het huurcontract.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2010 00:19:01 ]
pi_80069002
Ooit duif gegeten?..
pi_80069408
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:18 schreef Igen het volgende:
Bij ons heeft de verhuurder van die stekels geplaatst. En dat terwijl wij als huurder het eigenlijk zelf met de GGD moeten regelen, volgens het huurcontract.
Wat heeft de gezondheidsdienst hiermee te maken?
Google is your friend, abuse your friends
pi_80069951
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:38 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Wat heeft de gezondheidsdienst hiermee te maken?
duif= vliegende rat= ongedierte.......... gezondheidsdienst bestrijdt ongedierte...

Ik zou je verhuurder erop aanspreken. Je hebt kans dat zij iets gaan ondernemen, zeker als je er met meerdere huurders van jouw gebouw/wijk er over klaagt. Anders moet je zelf een ongediertebestrijdingsdienst in de hand nemen of andere maatregelen nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')