quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Je hebt je nu wel genoeg voor gek gezet. Schiet op, de bel is al gegaan!
De vraag is niet door mij aan de orde gesteld, maar ik had er wel een mening over. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Onvermogen![]()
Mij zie je nergens posten of het normaal is, of niet. Feit blijft dat anale sex en anale stimulans lustopwekkend werkt.
Mijn vraag: Wat is nu de werkelijke reden dat je dit topic hebt geopend? Kom je aandacht te kort? Of ben je gewoon een keer te hard geneukt in je kont, dat je tot bloedens aan toe dit topic bent gaan openen? De vraag of anale sex normaal is, is zowat al niet meer aan de orde.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, zo bekt het lekker. Heb je daar problemen mee.
Uit de plasbuis.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef picodealion het volgende:
[..]Het gaat er niet om welke opening het is, het heeft maar 1 gezamelijke uitgang, diezelfde waar jij lekker in aan het soppen bent namelijk. Het plaatje is duidelijk, maar als mijn plas rechtstreeks uit dat gaatje komt, betekend dat dus dat ik op mijn buik moet plassen, anders zit heel mijn broekje vol... Het loopt naar beneden en komt langs hetzelfde gat waar jij je pielemuis in wilt steken, of lekker aan wilt likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie het nog niet door had: "Urethral opening" is de plasbuis. Stukje kleiner dan de vagina en zit erboven. Knappe jongen die zijn pielemuis erin steekt.
Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?quote:
Lieve schat. De plasbuis en de vagina zijn twee verschillende openingen. De enige plek waar het allebei in uitmondt is het gebied tussen je schaamlippen. Het is niet alsof er twee buizen eerst nog even samenkomen voordat het je lichaam verlaat, zoals bij de man wel is met de zaadleiders en de urinebuis.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het gaat er niet om welke opening het is, het heeft maar 1 gezamelijke uitgang, diezelfde waar jij lekker in aan het soppen bent namelijk. Het plaatje is duidelijk, maar als mijn plas rechtstreeks uit dat gaatje komt, betekend dat dus dat ik op mijn buik moet plassen, anders zit heel mijn broekje vol...
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Normaal is wat de meerderheid ervan vindt. Dat jij het persoonlijk niks vindt is allemaal prima, maar ga niet lopen zeggen wat anderen ervan moeten vinden. Als de meesten het ondertussen een gewone zaak vinden om er over te praten, het eens te proberen, etc. wat is dan nog je probleem?
Niemand zegt dat, dat was nou juist de insteek van het topic.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?
Ik snap de reakties onder bepaade type mensen wel, dus ik ben er wel op voorbereid hoor, er zitten nou niet voor het overgrote deel mensen hier in dit onderdeel die behoudend zijn.
Dames, (mocht je van de dames zijn) zullen bij jou dan vaak een blaasontsteking hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Oeh! Zuur, die is wel een dikke punt waard
Lezen is ook een vak apart he?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lieve schat. De plasbuis en de vagina zijn twee verschillende openingen. De enige plek waar het allebei in uitmondt is het gebied tussen je schaamlippen. Het is niet alsof er twee buizen eerst nog even samenkomen voordat het je lichaam verlaat, zoals bij de man wel is met de zaadleiders en de urinebuis.
Pak vanavond een spiegeltje, ga op je bed zitten en bestudeer de boel een keer. Kan nog wel van pas komen.
Of ben jij ook zo'n meid die haar tampon uitdoet voor het plassen "want dat kan toch niet tegelijk?".
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zit allemaal gemonteerd aan hetzelfde gat
Jij wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?
Ik snap de reakties onder bepaade type mensen wel, dus ik ben er wel op voorbereid hoor, er zitten nou niet voor het overgrote deel mensen hier in dit onderdeel die behoudend zijn.
Heeft niks mer pervers te maken, het is onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.
Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jij wel?
Jankend met een mening over anale sex.![]()
Je was wel degene die deeltje twee wilde voortzetten, blijkbaar is je mening doordrukken in het deeltje ervoor ook al niet gelukt.
Ik lees ergens iets over "Normaal is wat een meerderheid er van vind" Dat is natuurlijk ononderbouwde flauwekul
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.
Oeps, ik zie het nu pas, een teetje vergeten. Sorry, je bent nu helemaal van slag erdoor. Ik lees niet terug, helaas, kan gebeuren.quote:
Volgens mij plaatste ik dat plaatje hier afgelopen avond ergensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.
Het gaat me niet lukken. Doe nog maar een keertje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart he?!
Vind je het nog nodig als ik mezelf quote, of denk je dat je er zelf wel uitkomt als je het nog een keertje goed leest ipv selectief?
Gaat dat lukken denk je? Of moet ik even meekijken.
Van slag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, ik zie het nu pas, een teetje vergeten. Sorry, je bent nu helemaal van slag erdoor. Ik lees niet terug, helaas, kan gebeuren.
Weer zo'n waardeoordeel. Laat mensen toch lekker zelf besluiten wat ze doen in bed zonder daar direct over te oordelen.quote:
Nou vooruit!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het gaat me niet lukken. Doe nog maar een keertje.
Kijk nou, dat is praktisch hetzelfde als "het loopt langs je schaamlippen"quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het loopt naar beneden en komt langs hetzelfde gat waar jij je pielemuis in wilt steken, of lekker aan wilt likken.
Is dit te waarheidsgetrouw voor je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?
Ik bedoelde niet dat de meerderheid het normaal vindt, ik bedoelde dat de definitie 'normaal' veel te maken heeft met hoe de meerderheid er tegenaan kijkt. Als veel mensen het normaal vinden is het dus normaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik lees ergens iets over "Normaal is wat een meerderheid er van vind" Dat is natuurlijk ononderbouwde flauwekul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |