abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:17:38 #126
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_80114632
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Je hebt je nu wel genoeg voor gek gezet. Schiet op, de bel is al gegaan!
succes met die zaadcellen in je blaas
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:17:51 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80114640
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:08 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Onvermogen

Mij zie je nergens posten of het normaal is, of niet. Feit blijft dat anale sex en anale stimulans lustopwekkend werkt.

Mijn vraag: Wat is nu de werkelijke reden dat je dit topic hebt geopend? Kom je aandacht te kort? Of ben je gewoon een keer te hard geneukt in je kont, dat je tot bloedens aan toe dit topic bent gaan openen? De vraag of anale sex normaal is, is zowat al niet meer aan de orde.
De vraag is niet door mij aan de orde gesteld, maar ik had er wel een mening over. Vandaar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80114654
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee, zo bekt het lekker. Heb je daar problemen mee.

GRRRRRRRAAAUWWWRRRRRRRRRRRRR zegt ThunderBitch
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:18:22 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80114655
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

En waar komt jouw plasje uit dan?
Uit de plasbuis.
pi_80114673
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef picodealion het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wie het nog niet door had: "Urethral opening" is de plasbuis. Stukje kleiner dan de vagina en zit erboven. Knappe jongen die zijn pielemuis erin steekt.
Het gaat er niet om welke opening het is, het heeft maar 1 gezamelijke uitgang, diezelfde waar jij lekker in aan het soppen bent namelijk. Het plaatje is duidelijk, maar als mijn plas rechtstreeks uit dat gaatje komt, betekend dat dus dat ik op mijn buik moet plassen, anders zit heel mijn broekje vol... Het loopt naar beneden en komt langs hetzelfde gat waar jij je pielemuis in wilt steken, of lekker aan wilt likken.
pi_80114685
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Waaghals het volgende:

[..]t

dat is een andere opening
Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80114731
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Het gaat er niet om welke opening het is, het heeft maar 1 gezamelijke uitgang, diezelfde waar jij lekker in aan het soppen bent namelijk. Het plaatje is duidelijk, maar als mijn plas rechtstreeks uit dat gaatje komt, betekend dat dus dat ik op mijn buik moet plassen, anders zit heel mijn broekje vol...
Lieve schat. De plasbuis en de vagina zijn twee verschillende openingen. De enige plek waar het allebei in uitmondt is het gebied tussen je schaamlippen. Het is niet alsof er twee buizen eerst nog even samenkomen voordat het je lichaam verlaat, zoals bij de man wel is met de zaadleiders en de urinebuis.

Pak vanavond een spiegeltje, ga op je bed zitten en bestudeer de boel een keer. Kan nog wel van pas komen.

Of ben jij ook zo'n meid die haar tampon uitdoet voor het plassen "want dat kan toch niet tegelijk?".
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:21:01 #133
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80114738
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef picodealion het volgende:

[..]

Normaal is wat de meerderheid ervan vindt. Dat jij het persoonlijk niks vindt is allemaal prima, maar ga niet lopen zeggen wat anderen ervan moeten vinden. Als de meesten het ondertussen een gewone zaak vinden om er over te praten, het eens te proberen, etc. wat is dan nog je probleem?
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?
Ik snap de reakties onder bepaade type mensen wel, dus ik ben er wel op voorbereid hoor, er zitten nou niet voor het overgrote deel mensen hier in dit onderdeel die behoudend zijn.
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:21:19 #134
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_80114747
he verdomme nu loop ik ts ook nog te verdedigen, terwijl ik dat niet wil
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_80114781
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik snap de reakties onder bepaade type mensen wel, dus ik ben er wel op voorbereid hoor, er zitten nou niet voor het overgrote deel mensen hier in dit onderdeel die behoudend zijn.
Niemand zegt dat, dat was nou juist de insteek van het topic. . Is het normaal aan het worden? Blijkbaar vind jij dat dat niet zou moeten, maar daarmee ga je dat echt niet tegenhouden.
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:23:15 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80114818
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Oeh! Zuur, die is wel een dikke punt waard
Dames, (mocht je van de dames zijn) zullen bij jou dan vaak een blaasontsteking hebben.
pi_80114826
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef picodealion het volgende:

[..]

Lieve schat. De plasbuis en de vagina zijn twee verschillende openingen. De enige plek waar het allebei in uitmondt is het gebied tussen je schaamlippen. Het is niet alsof er twee buizen eerst nog even samenkomen voordat het je lichaam verlaat, zoals bij de man wel is met de zaadleiders en de urinebuis.

Pak vanavond een spiegeltje, ga op je bed zitten en bestudeer de boel een keer. Kan nog wel van pas komen.

Of ben jij ook zo'n meid die haar tampon uitdoet voor het plassen "want dat kan toch niet tegelijk?".
Lezen is ook een vak apart he?!
Vind je het nog nodig als ik mezelf quote, of denk je dat je er zelf wel uitkomt als je het nog een keertje goed leest ipv selectief?

Gaat dat lukken denk je? Of moet ik even meekijken.
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:24:12 #138
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80114838
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Zit allemaal gemonteerd aan hetzelfde gat
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.
pi_80114856
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij wel?
Jankend met een mening over anale sex.
Je was wel degene die deeltje twee wilde voortzetten, blijkbaar is je mening doordrukken in het deeltje ervoor ook al niet gelukt.

Ik lees ergens iets over "Normaal is wat een meerderheid er van vind" Dat is natuurlijk ononderbouwde flauwekul
pi_80114857
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.
Heeft niks mer pervers te maken, het is onmogelijk.
pi_80114874
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Jij wel?
Jankend met een mening over anale sex.
Je was wel degene die deeltje twee wilde voortzetten, blijkbaar is je mening doordrukken in het deeltje ervoor ook al niet gelukt.

Ik lees ergens iets over "Normaal is wat een meerderheid er van vind" Dat is natuurlijk ononderbouwde flauwekul
Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.
pi_80114877
quote:

[..]

Maar als jij een slechte pisdag hebt loopt je pis over je hele kut heen dus ach, het komt met elkaar in contact
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:26:19 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80114883
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Hou en mooi?
Oeps, ik zie het nu pas, een teetje vergeten. Sorry, je bent nu helemaal van slag erdoor. Ik lees niet terug, helaas, kan gebeuren.
pi_80114917
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:25 schreef STING het volgende:

[..]

Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.
Volgens mij plaatste ik dat plaatje hier afgelopen avond ergens

Door deze discussie komt het nu steeds meer over alsof ThunderBich juist een keer anaal gepakt wilt worden
pi_80114929
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:23 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak apart he?!
Vind je het nog nodig als ik mezelf quote, of denk je dat je er zelf wel uitkomt als je het nog een keertje goed leest ipv selectief?

Gaat dat lukken denk je? Of moet ik even meekijken.
Het gaat me niet lukken. Doe nog maar een keertje.
pi_80114939
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oeps, ik zie het nu pas, een teetje vergeten. Sorry, je bent nu helemaal van slag erdoor. Ik lees niet terug, helaas, kan gebeuren.
Van slag?

Ik ben nog relaxer als een gemiddelde jamaicaan
pi_80114949
quote:

[..]

als je niet pervers bent.
Weer zo'n waardeoordeel. Laat mensen toch lekker zelf besluiten wat ze doen in bed zonder daar direct over te oordelen.
pi_80114962
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef picodealion het volgende:

[..]

Het gaat me niet lukken. Doe nog maar een keertje.
Nou vooruit!
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het loopt naar beneden en komt langs hetzelfde gat waar jij je pielemuis in wilt steken, of lekker aan wilt likken.
Kijk nou, dat is praktisch hetzelfde als "het loopt langs je schaamlippen"

Huh?!
pi_80114971
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?
Is dit te waarheidsgetrouw voor je?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80114994
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet dat de meerderheid het normaal vindt, ik bedoelde dat de definitie 'normaal' veel te maken heeft met hoe de meerderheid er tegenaan kijkt. Als veel mensen het normaal vinden is het dus normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')