Welk gedeelte begrijp je niet aan "goede, onderbouwde"?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb genoeg argumenten aangedragen.
Ik heb op zich niets tegen anaal gaan ipv wat het zou moeten zijn. Ik beweer alleen dat het niet normaal is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:05 schreef FokR het volgende:
[..]
@ ThunderBitch
Wat heb je toch tegen anale seks?
Maak je niet zo druk erover.
Lijkt wel of je een trauma hebt wat betreft anale seks.
Ooit gedaan en je niet bevallen?
Iedereen lekker laten doen wat ze willen... en vooral niet druk maken.
Valt gewoon op dat jij een sterke mening hebt wat dit topic betreft.
Moet je 's zien hoe vaak je aan het woord bent hier.
Onvermogenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, waarschijnlijk is het dan een onvermogen. Misschien kunnen we het dan omdraaien.
Waarom is het normaal?
En waar komt jouw plasje uit dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Een kont is om afval te lozen, dus niet normaal om daar in een afvalput de liefde te bedrijven, het mag wel, want by God, er gebeuren wel ergere dingen. So relaxi, me mag wat mij betreft anaal dingesen.
Normaal is wat de meerderheid ervan vindt. Dat jij het persoonlijk niks vindt is allemaal prima, maar ga niet lopen zeggen wat anderen ervan moeten vinden. Als de meesten het ondertussen een gewone zaak vinden om er over te praten, het eens te proberen, etc. wat is dan nog je probleem?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op zich niets tegen anaal gaan ipv wat het zou moeten zijn. Ik beweer alleen dat het niet normaal is.
De vraag was in eerste instantie of het normaal aan het worden is, en daar heb ik op gereageerd.
Blijkbaar mag ik niet vnden dat het niet normaal is.
Evengoed hoor ThunderBitch, als je iets niet wilt hoeft het niet. Als bij mij een meisje het wilt gebeurd het, en anders ook niet. Dus wat dat betreft zit je met je eigen mening redelijk goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op zich niets tegen anaal gaan ipv wat het zou moeten zijn. Ik beweer alleen dat het niet normaal is.
De vraag was in eerste instantie of het normaal aan het worden is, en daar heb ik op gereageerd.
Blijkbaar mag ik niet vnden dat het niet normaal is.
uhm niet uit der vagina in ieder geval, of laat jij je neuken in je plasbuis?quote:
Een gek kan ook meer vragen bedenken die je kunt beantwoorden. Herken dat een beetje van leerlingen die zich vervelen en denken dat ze stoer zijn als ze naar de bekende weg vragen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welk gedeelte begrijp je niet aan "goede, onderbouwde"?
Waar zit die plasbuis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
uhm niet uit der vagina in ieder geval, of laat jij je neuken in je plasbuis?
Zit allemaal gemonteerd aan hetzelfde gatquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
uhm niet uit der vagina in ieder geval, of laat jij je neuken in je plasbuis?
Wat is niet "normaal"?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je terminologie zorgt voor onnodige discussie.quote:Blijkbaar mag ik niet vnden dat het niet normaal is.
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja met van die uitgehoonde mosselen waar continu twee conussen tegelijk in hebben gezeten, of nee erger, grote dikke wijnflessen in van die gore vatsige wijven![]()
En dan vinden die vrouwen het nog gek dat ze steeds vaker in dat strakke kontje gepakt worden
Edit: Goedemorgen![]()
uhm tuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Misschien nog eens een biologie lesje nemen.
Dus jij bent juf oid?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gek kan ook meer vragen bedenken die je kunt beantwoorden. Herken dat een beetje van leerlingen die zich vervelen en denken dat ze stoer zijn als ze naar de bekende weg vragen.
Definieer 'goed".
Aan jou ook precies dezelfde vraag, leg jij dan uit waarom het normaal is. Blijkbaar gaat het jou beter af.
Het is even normaal als andere vormen van niet-reproductieve seks. Als twee mensen besluiten iets te doen waar ze allebei van genieten maakt het gewoon niet uit op welke manier ze dat doen, zolang ze daar niemand mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gek kan ook meer vragen bedenken die je kunt beantwoorden. Herken dat een beetje van leerlingen die zich vervelen en denken dat ze stoer zijn als ze naar de bekende weg vragen.
Definieer 'goed".
Aan jou ook precies dezelfde vraag, leg jij dan uit waarom het normaal is. Blijkbaar gaat het jou beter af.
Hou en mooi?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus.Hou en mooi en verkracht het niet.
Daarvoor moet je in ONZ zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:03 schreef STING het volgende:
Ik snap de discussiewaarde hier niet helemaal van.
Lekker boeiend of het iets is wat "hoort" of "niet hoort", als mensen het lekker vinden, vinden ze het lekker.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Misschien nog eens een biologie lesje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie het nog niet door had: "Urethral opening" is de plasbuis. Stukje kleiner dan de vagina en zit erboven. Knappe jongen die zijn pielemuis erin steekt.
Wat is daar mis mee, zo bekt het lekker. Heb je daar problemen mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |