Welk gedeelte begrijp je niet aan "goede, onderbouwde"?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb genoeg argumenten aangedragen.
Ik heb op zich niets tegen anaal gaan ipv wat het zou moeten zijn. Ik beweer alleen dat het niet normaal is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:05 schreef FokR het volgende:
[..]
@ ThunderBitch
Wat heb je toch tegen anale seks?
Maak je niet zo druk erover.
Lijkt wel of je een trauma hebt wat betreft anale seks.
Ooit gedaan en je niet bevallen?
Iedereen lekker laten doen wat ze willen... en vooral niet druk maken.
Valt gewoon op dat jij een sterke mening hebt wat dit topic betreft.
Moet je 's zien hoe vaak je aan het woord bent hier.
Onvermogenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, waarschijnlijk is het dan een onvermogen. Misschien kunnen we het dan omdraaien.
Waarom is het normaal?
En waar komt jouw plasje uit dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Een kont is om afval te lozen, dus niet normaal om daar in een afvalput de liefde te bedrijven, het mag wel, want by God, er gebeuren wel ergere dingen. So relaxi, me mag wat mij betreft anaal dingesen.
Normaal is wat de meerderheid ervan vindt. Dat jij het persoonlijk niks vindt is allemaal prima, maar ga niet lopen zeggen wat anderen ervan moeten vinden. Als de meesten het ondertussen een gewone zaak vinden om er over te praten, het eens te proberen, etc. wat is dan nog je probleem?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op zich niets tegen anaal gaan ipv wat het zou moeten zijn. Ik beweer alleen dat het niet normaal is.
De vraag was in eerste instantie of het normaal aan het worden is, en daar heb ik op gereageerd.
Blijkbaar mag ik niet vnden dat het niet normaal is.
Evengoed hoor ThunderBitch, als je iets niet wilt hoeft het niet. Als bij mij een meisje het wilt gebeurd het, en anders ook niet. Dus wat dat betreft zit je met je eigen mening redelijk goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op zich niets tegen anaal gaan ipv wat het zou moeten zijn. Ik beweer alleen dat het niet normaal is.
De vraag was in eerste instantie of het normaal aan het worden is, en daar heb ik op gereageerd.
Blijkbaar mag ik niet vnden dat het niet normaal is.
uhm niet uit der vagina in ieder geval, of laat jij je neuken in je plasbuis?quote:
Een gek kan ook meer vragen bedenken die je kunt beantwoorden. Herken dat een beetje van leerlingen die zich vervelen en denken dat ze stoer zijn als ze naar de bekende weg vragen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welk gedeelte begrijp je niet aan "goede, onderbouwde"?
Waar zit die plasbuis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
uhm niet uit der vagina in ieder geval, of laat jij je neuken in je plasbuis?
Zit allemaal gemonteerd aan hetzelfde gatquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
uhm niet uit der vagina in ieder geval, of laat jij je neuken in je plasbuis?
Wat is niet "normaal"?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je terminologie zorgt voor onnodige discussie.quote:Blijkbaar mag ik niet vnden dat het niet normaal is.
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja met van die uitgehoonde mosselen waar continu twee conussen tegelijk in hebben gezeten, of nee erger, grote dikke wijnflessen in van die gore vatsige wijven![]()
En dan vinden die vrouwen het nog gek dat ze steeds vaker in dat strakke kontje gepakt worden
Edit: Goedemorgen![]()
uhm tuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Misschien nog eens een biologie lesje nemen.
Dus jij bent juf oid?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gek kan ook meer vragen bedenken die je kunt beantwoorden. Herken dat een beetje van leerlingen die zich vervelen en denken dat ze stoer zijn als ze naar de bekende weg vragen.
Definieer 'goed".
Aan jou ook precies dezelfde vraag, leg jij dan uit waarom het normaal is. Blijkbaar gaat het jou beter af.
Het is even normaal als andere vormen van niet-reproductieve seks. Als twee mensen besluiten iets te doen waar ze allebei van genieten maakt het gewoon niet uit op welke manier ze dat doen, zolang ze daar niemand mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een gek kan ook meer vragen bedenken die je kunt beantwoorden. Herken dat een beetje van leerlingen die zich vervelen en denken dat ze stoer zijn als ze naar de bekende weg vragen.
Definieer 'goed".
Aan jou ook precies dezelfde vraag, leg jij dan uit waarom het normaal is. Blijkbaar gaat het jou beter af.
Hou en mooi?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus.Hou en mooi en verkracht het niet.
Daarvoor moet je in ONZ zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:03 schreef STING het volgende:
Ik snap de discussiewaarde hier niet helemaal van.
Lekker boeiend of het iets is wat "hoort" of "niet hoort", als mensen het lekker vinden, vinden ze het lekker.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Misschien nog eens een biologie lesje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie het nog niet door had: "Urethral opening" is de plasbuis. Stukje kleiner dan de vagina en zit erboven. Knappe jongen die zijn pielemuis erin steekt.
Wat is daar mis mee, zo bekt het lekker. Heb je daar problemen mee.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Je hebt je nu wel genoeg voor gek gezet. Schiet op, de bel is al gegaan!
De vraag is niet door mij aan de orde gesteld, maar ik had er wel een mening over. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Onvermogen![]()
Mij zie je nergens posten of het normaal is, of niet. Feit blijft dat anale sex en anale stimulans lustopwekkend werkt.
Mijn vraag: Wat is nu de werkelijke reden dat je dit topic hebt geopend? Kom je aandacht te kort? Of ben je gewoon een keer te hard geneukt in je kont, dat je tot bloedens aan toe dit topic bent gaan openen? De vraag of anale sex normaal is, is zowat al niet meer aan de orde.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, zo bekt het lekker. Heb je daar problemen mee.
Uit de plasbuis.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:16 schreef picodealion het volgende:
[..]Het gaat er niet om welke opening het is, het heeft maar 1 gezamelijke uitgang, diezelfde waar jij lekker in aan het soppen bent namelijk. Het plaatje is duidelijk, maar als mijn plas rechtstreeks uit dat gaatje komt, betekend dat dus dat ik op mijn buik moet plassen, anders zit heel mijn broekje vol... Het loopt naar beneden en komt langs hetzelfde gat waar jij je pielemuis in wilt steken, of lekker aan wilt likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie het nog niet door had: "Urethral opening" is de plasbuis. Stukje kleiner dan de vagina en zit erboven. Knappe jongen die zijn pielemuis erin steekt.
Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?quote:
Lieve schat. De plasbuis en de vagina zijn twee verschillende openingen. De enige plek waar het allebei in uitmondt is het gebied tussen je schaamlippen. Het is niet alsof er twee buizen eerst nog even samenkomen voordat het je lichaam verlaat, zoals bij de man wel is met de zaadleiders en de urinebuis.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het gaat er niet om welke opening het is, het heeft maar 1 gezamelijke uitgang, diezelfde waar jij lekker in aan het soppen bent namelijk. Het plaatje is duidelijk, maar als mijn plas rechtstreeks uit dat gaatje komt, betekend dat dus dat ik op mijn buik moet plassen, anders zit heel mijn broekje vol...
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Normaal is wat de meerderheid ervan vindt. Dat jij het persoonlijk niks vindt is allemaal prima, maar ga niet lopen zeggen wat anderen ervan moeten vinden. Als de meesten het ondertussen een gewone zaak vinden om er over te praten, het eens te proberen, etc. wat is dan nog je probleem?
Niemand zegt dat, dat was nou juist de insteek van het topic.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?
Ik snap de reakties onder bepaade type mensen wel, dus ik ben er wel op voorbereid hoor, er zitten nou niet voor het overgrote deel mensen hier in dit onderdeel die behoudend zijn.
Dames, (mocht je van de dames zijn) zullen bij jou dan vaak een blaasontsteking hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Oeh! Zuur, die is wel een dikke punt waard
Lezen is ook een vak apart he?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lieve schat. De plasbuis en de vagina zijn twee verschillende openingen. De enige plek waar het allebei in uitmondt is het gebied tussen je schaamlippen. Het is niet alsof er twee buizen eerst nog even samenkomen voordat het je lichaam verlaat, zoals bij de man wel is met de zaadleiders en de urinebuis.
Pak vanavond een spiegeltje, ga op je bed zitten en bestudeer de boel een keer. Kan nog wel van pas komen.
Of ben jij ook zo'n meid die haar tampon uitdoet voor het plassen "want dat kan toch niet tegelijk?".
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zit allemaal gemonteerd aan hetzelfde gat
Jij wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wie zegt dat de meerderheid het een gewone zaak vindt?
Ik snap de reakties onder bepaade type mensen wel, dus ik ben er wel op voorbereid hoor, er zitten nou niet voor het overgrote deel mensen hier in dit onderdeel die behoudend zijn.
Heeft niks mer pervers te maken, het is onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.
Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jij wel?
Jankend met een mening over anale sex.![]()
Je was wel degene die deeltje twee wilde voortzetten, blijkbaar is je mening doordrukken in het deeltje ervoor ook al niet gelukt.
Ik lees ergens iets over "Normaal is wat een meerderheid er van vind" Dat is natuurlijk ononderbouwde flauwekul
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope..... niet echt....., je neukt het in ieder geval niet, als je niet pervers bent.
Oeps, ik zie het nu pas, een teetje vergeten. Sorry, je bent nu helemaal van slag erdoor. Ik lees niet terug, helaas, kan gebeuren.quote:
Volgens mij plaatste ik dat plaatje hier afgelopen avond ergensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.
Het gaat me niet lukken. Doe nog maar een keertje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart he?!
Vind je het nog nodig als ik mezelf quote, of denk je dat je er zelf wel uitkomt als je het nog een keertje goed leest ipv selectief?
Gaat dat lukken denk je? Of moet ik even meekijken.
Van slag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, ik zie het nu pas, een teetje vergeten. Sorry, je bent nu helemaal van slag erdoor. Ik lees niet terug, helaas, kan gebeuren.
Weer zo'n waardeoordeel. Laat mensen toch lekker zelf besluiten wat ze doen in bed zonder daar direct over te oordelen.quote:
Nou vooruit!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het gaat me niet lukken. Doe nog maar een keertje.
Kijk nou, dat is praktisch hetzelfde als "het loopt langs je schaamlippen"quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het loopt naar beneden en komt langs hetzelfde gat waar jij je pielemuis in wilt steken, of lekker aan wilt likken.
Is dit te waarheidsgetrouw voor je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?
Ik bedoelde niet dat de meerderheid het normaal vindt, ik bedoelde dat de definitie 'normaal' veel te maken heeft met hoe de meerderheid er tegenaan kijkt. Als veel mensen het normaal vinden is het dus normaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik lees ergens iets over "Normaal is wat een meerderheid er van vind" Dat is natuurlijk ononderbouwde flauwekul
TS probeert gewoon haar normen en waarden op een door haar denkbaar "burgelijke wijze" over te brengen, wat gewoonweg niet lukt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Weer zo'n waardeoordeel. Laat mensen toch lekker zelf besluiten wat ze doen in bed zonder daar direct over te oordelen.
Nee, de anus is een uitgang waar afval uitkomt (maar goed dat is al uit en ten treure beschreven)quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
[quote]Wat is niet "normaal"?
Gebruik maken van bepaalde lichaamsfuncties, die niets met voortplanting te maken hebben
Dan kunnen we pijpen/beffen ook wel afschaffen
Dat maak ik zelf wel uit. Het is niet normaal, net zoals je leuter in een lammetje stoppen, wordt ook gedaan.quote:Je terminologie zorgt voor onnodige discussie.
Je mag vinden dat anale seks voor jou niet normaal is,
je kunt niet stellen dat anale seks in het algemeen niet normaal is.
Maar dat is dan weer een ander topic waardquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat de meerderheid het normaal vindt, ik bedoelde dat de definitie 'normaal' veel te maken heeft met hoe de meerderheid er tegenaan kijkt. Als veel mensen de regering het normaal vind is moet het dus normaal gevonden worden.
Praktisch helemaal niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nou vooruit!
[..]
Kijk nou, dat is praktisch hetzelfde als "het loopt langs je schaamlippen"
Huh?!
Nee, dat maak je helemaal niet zelf uit. Jij kan niet bepalen wat de algemene heersende opvatting is, enkel wat de jouwe is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, de anus is een uitgang waar afval uitkomt (maar goed dat is al uit en ten treure beschreven)
[..]
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Het is niet normaal, net zoals je leuter in een lammetje stoppen, wordt ook gedaan.![]()
Is hetzelfde, en als je er geen doekje langshaalt ga je er meurenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Praktisch helemaal niet hetzelfde.
Dat ben ik met je eens, daarom mag ik zeggen dat ik iets niet normaal vindt, het belet een ander niet om het tegendeel te beweren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dus jij bent juf oid?
Trouwens, in deze wereld is niks "normaal"
We zijn het saampjes eenschquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, daarom mag ik zeggen dat ik iets niet normaal vindt, het belet een ander niet om het tegendeel te beweren.
Dat lijkt me sowieso wel belangrijk ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Is hetzelfde, en als je er geen doekje langshaalt ga je er meuren![]()
![]()
![]()
Orly?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, de anus is een uitgang waar afval uitkomt (maar goed dat is al uit en ten treure beschreven)
Laat maar, je snapt niet wat ik zegquote:Dat maak ik zelf wel uit. Het is niet normaal, net zoals je leuter in een lammetje stoppen, wordt ook gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GRRRRRRRAAAUWWWRRRRRRRRRRRRR zegt ThunderBitch
Anticonceptie is niet zoals de natuur het oorspronkelijk bedoeld heeft, maar met normaal heeft dat even weinig te maken als de anale seks discussie.quote:
Tuurlijk, maar dan mag ik het toch niet normaal vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is even normaal als andere vormen van niet-reproductieve seks. Als twee mensen besluiten iets te doen waar ze allebei van genieten maakt het gewoon niet uit op welke manier ze dat doen, zolang ze daar niemand mee lastig vallen.
het heeft meer te maken met de manier waarop ts redeneertquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Anticonceptie is niet zoals de natuur het oorspronkelijk bedoeld heeft, maar met normaal heeft dat even weinig te maken als de anale seks discussie.
Dat mag. Ik val alleen over de manier waarop je dat verkondigt. Op gebied van passie voor een standpunt kunnen de Jehova's getuigen nog een voorbeeld aan je nemen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan mag ik het toch niet normaal vinden.
Dus wanneer gaan we het een keer samen doen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je er een piemel in steekt, dan is het niet normaal nee (in de plasbuis).quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij vrouwen wellicht, bij het pijpen van mannen ga je er toch echt overheen. Ook verboden Thunderbitch?
Klopt, slotjequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus de hele crux ligt hem bij het niet erin steken van de piemel. Ik verbaas me nog steeds over je redenatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je er een piemel in steekt, dan is het niet normaal nee.
Nah, valt wel mee hoor, we zullen het wel niet over ALLES oneens zijn. Zo realistisch ben ik wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:21 schreef Waaghals het volgende:
he verdomme nu loop ik ts ook nog te verdedigen, terwijl ik dat niet wil
Ik heb helemaal niet de behoefte om het tegen te houden. Heb er alleen een mening over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niemand zegt dat, dat was nou juist de insteek van het topic.. Is het normaal aan het worden? Blijkbaar vind jij dat dat niet zou moeten, maar daarmee ga je dat echt niet tegenhouden.
Ik vraag mij af of je wel weet wat vrouwen allemaal in hun mossel of omstreken stoppen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je er een piemel in steekt, dan is het niet normaal nee (in de plasbuis).
Mannen schijnen dat overigens wel te doen, een staaf in de plasbuis steken. Zeker ook normaal. Oja, omdat ze het lekker vinden, is het natuurlijk volgens de maatstaven hier wel normaal?
Ik ben goed opgevoed, dus als er nog antwoorden te geven zijn, dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jij wel?
Jankend met een mening over anale sex.![]()
Je was wel degene die deeltje twee wilde voortzetten, blijkbaar is je mening doordrukken in het deeltje ervoor ook al niet gelukt.
Je zal ze de kost geven die dingen doen die niet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Heeft niks mer pervers te maken, het is onmogelijk.
Say whatquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zal ze de kost geven die dingen doen die niet mogelijk zijn.
Heel simpel meisje, als jij het niet lekker vind, zeg je dat maar tegen je mannetje. Dan open je geen deeltje twee op Fok!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben goed opgevoed, dus als er nog antwoorden te geven zijn, dan doe ik dat.
Of wou je dat verbieden? Kunnen ze FOK wel opdoeken.
Over wat men normaal vindt, als de meerderheid dat wil, ben ik ook niet mee eens.
Echter, het lijkt wel alsof dat de norm is hier. De argumenten die aangedragen worden zijn gestoeld op het feit dat er zoveel mensen zijn die dat doen of lekker vinden, dus ik mag niet zeggen dat ik het niet normaal vind. Dus ik ben het met je eens dat het zo niet werkt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg zoiets niet snel, maar dit topic heeft een hoog attention whore gehalte.
Daarom is het aanbevolen om je te wassen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
Maar als jij een slechte pisdag hebt loopt je pis over je hele kut heen dus ach, het komt met elkaar in contact
Iets zegt me dat je de reacties niet meer kunt bijhoudenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom is het aanbevolen om je te wassen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:30 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
TS probeert gewoon haar normen en waarden op een door haar denkbaar "burgelijke wijze" over te brengen, wat gewoonweg niet lukt.
Meer dan......quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer een ander topic waard
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, dat maak je helemaal niet zelf uit. Jij kan niet bepalen wat de algemene heersende opvatting is, enkel wat de jouwe is.
Wat lach je nou? Kan jij in je eentje bepalen of de rest van de mensen anale seks normaal vindt? Nee, je kan alleen bepalen en verkondigen dat jij het niet normaal vindt. Wat anderen vinden, en wat dus de algemeen heersende opvatting is, heb jij verder geen invloed op.quote:
Ik had het over je leuter in een rioolput stoppen of ergens anders in waar het niet voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef Tamashii het volgende:
Mja, als je bestialiteit met menselijke seks gaat vergelijken, heb je een blok voor je hoofd.
Give it up, die manier van denken is teveel gevraagdquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Kan jij in je eentje bepalen of de rest van de mensen anale seks normaal vindt? Nee, je kan alleen bepalen en verkondigen dat jij het niet normaal vindt. Wat anderen vinden, en wat dus de algemeen heersende opvatting is, heb jij verder geen invloed op.
Wie bepaalt wat waarvoor bedoeld is?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had het over je leuter in een rioolput stoppen of ergens anders in waar het niet voor bedoeld is.
Jamaar het is zo vermakelijk. Ik hoop stiekem ergens nog een greintje logica te vinden in haar manier van argumenteren. Ik wil zo graag geloven dat er ergens nog logica in zit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Give it up, die manier van denken is teveel gevraagd
Mag beiden? Of moet ik dan in de hoek staan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar wat is nu de daadwerkelijk reden?
Het is bah, en het doet auw?
Hehe, point takenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar het is zo vermakelijk. Ik hoop stiekem ergens nog een greintje logica te vinden in haar manier van argumenteren. Ik wil zo graag geloven dat er ergens nog logica in zit..
Maar er lekker aan zuigen en dan een restje uit die plasbuis omhoog halen is ineens niet erg?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je er een piemel in steekt, dan is het niet normaal nee (in de plasbuis).
Mannen schijnen dat overigens wel te doen, een staaf in de plasbuis steken. Zeker ook normaal. Oja, omdat ze het lekker vinden, is het natuurlijk volgens de maatstaven hier wel normaal?
Het ligt eraan in welke context. Als je geen kinderen wilt, dan is het normaal dat je dat doet.quote:
Ik heb je goedkeuring jammer genoeg niet nodig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat mag. Ik val alleen over de manier waarop je dat verkondigt. Op gebied van passie voor een standpunt kunnen de Jehova's getuigen nog een voorbeeld aan je nemen.
Dat wordt flink onderhandelen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan we het een keer samen doen dan?![]()
Wij hier vinden melk drinken heel normaal, op andere plekken in de wereld zijn mensen nog lactose intolerant zoals de normale gang van zaken is na de zoogtijd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben goed opgevoed, dus als er nog antwoorden te geven zijn, dan doe ik dat.
Of wou je dat verbieden? Kunnen ze FOK wel opdoeken.
Over wat men normaal vindt, als de meerderheid dat wil, ben ik ook niet mee eens.
Echter, het lijkt wel alsof dat de norm is hier. De argumenten die aangedragen worden zijn gestoeld op het feit dat er zoveel mensen zijn die dat doen of lekker vinden, dus ik mag niet zeggen dat ik het niet normaal vind. Dus ik ben het met je eens dat het zo niet werkt.
Dat is jouw probleem. Ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dus de hele crux ligt hem bij het niet erin steken van de piemel. Ik verbaas me nog steeds over je redenatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |