je hebt katten-mensen en je hebt niet-katten-mensen. We hebben een jaar lang gekeken of haar "afkeer" tegen katten af zou nemen naar mate ze langer met een kat in één huis zou wonen maar dat is helaas niet het geval.. En dat is voor dat katje ook niet leuk denk ik want die voelt dat misschien onderbewust wel.. En dat vinden wij voor hem ook niet leuk..quote:Op donderdag 8 april 2010 01:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Leuke vriendin heb jij zeg![]()
Alsof een kat zoveel overlast veroorzaakt
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef MuRKie het volgende:
Ik zal een fototje maken.. Heb op het moment alleen foto's van toen hij nog een ukkie was..
[..]
je hebt katten-mensen en je hebt niet-katten-mensen. We hebben een jaar lang gekeken of haar "afkeer" tegen katten af zou nemen naar mate ze langer met een kat in één huis zou wonen maar dat is helaas niet het geval.. En dat is voor dat katje ook niet leuk denk ik want die voelt dat misschien onderbewust wel.. En dat vinden wij voor hem ook niet leuk..
Niet-katten mensenquote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef MuRKie het volgende:
Ik zal een fototje maken.. Heb op het moment alleen foto's van toen hij nog een ukkie was..
[..]
je hebt katten-mensen en je hebt niet-katten-mensen. We hebben een jaar lang gekeken of haar "afkeer" tegen katten af zou nemen naar mate ze langer met een kat in één huis zou wonen maar dat is helaas niet het geval.. En dat is voor dat katje ook niet leuk denk ik want die voelt dat misschien onderbewust wel.. En dat vinden wij voor hem ook niet leuk..
De kat was er eerder..quote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
Als niet-kattenmens toch een kat in huis halen om het te proberen
Ik zal zsm een recente foto opsnorren en plaatsen..quote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Niet weer die ellenlange discussies over of het verstandig was of niet hoor!
De kat kwam terug van andere mensen bij de broer van TS, het is prima dat ze het dier een goed huis hebben gegeven en nu blijkt dat ie ergens anders waarschijnlijk gelukkiger zal zijn. Ja, jammer, maar daar doen we niets aan verder. Beter dat de kat gewoon een huis krijgt nu waar hij de rest van zijn leven kan blijven.
En dáár is dit topic voor. Niet om de TS door te zagen.
Een recente foto zou goed zijn, dus daar is het wachten op lijkt me
Thnx!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik houd in ieder geval mijn ogen voor je open
Dat is hij wel gewend ja.. De hele dag door wanneer hij zelf wil.. Daarom hebben we op een gegeven moment ook een PetPorte aangeschaft.quote:
Je kan het hem natuurlijk wel aanwennen binnen te blijven maar ik weet niet of hij dat prettig vindt aangezien hij niet beter weet dan dat hij vrij rond kan huppelen wanneer hij wil..quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef MuRKie het volgende:
Hier kijkt hij een beetje benepen, maar dat komt door de logé denk ik
[ afbeelding ]
Ook de laatste foto is wel al wat ouder.. Maar hij lijkt natuurlijk nog steeds!
Ja hij is echt wel een lieverd hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leukerd!Ik hoop (en duim) dat jullie via Fok een nieuw lief baasje kunnen vinden
Als ie het niet fijn vindt, gewoon niet doen. Er is makkelijk een plekje te vinden voor zo'n mooi, lief katertje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je kan het hem natuurlijk wel aanwennen binnen te blijven maar ik weet niet of hij dat prettig vindt aangezien hij niet beter weet dan dat hij vrij rond kan huppelen wanneer hij wil..
Mwa, alles is relatief. Katje moet sowieso verhuizen en dus in een nieuwe omgeving terecht komen, en hoewel hij wel iets zal missen, heb ik gezien dat ze ook prima aan binnen zitten kunnen wennen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als ie het niet fijn vindt, gewoon niet doen. Er is makkelijk een plekje te vinden voor zo'n mooi, lief katertje.
Wel een slecht huisje bedoel je??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef MuRKie het volgende:
Schopje omdat we nog geen goed huisje hebben kunnen vinden..
Nee ook dat niet eens, maar als ik die wel had gevonden dan had ik hem daar natuurlijk niet achter gelaten..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wel een slecht huisje bedoel je??
Helaas.. Respect voor manlief dat hij met veel pijn en moeite jullie kat heeft kunnen accepterenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef RedBitch het volgende:
Ziet er echt lief uit, maar helaas, dat gaat manlief niet accepteren. Hij is ook niet echt een katten-mens.
Onze kat nu (katertje, bijna 1 jaar) heeft hij met veel pijn en moeite geaccepteerd (hij had weinig keus, de kat was er gewoon ineens), dus een tweede is sowieso not-done.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |