Wilders wordt sowieso één van de verkiezingswinnaars; VVD kan ook zetels winnen (staat bij De Hond al dik in de plus).quote:
Wel leuk, maar naar mijn mening zegt het niet heel veel over de uitslag. Een kleine indicatie misschien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het is toch leuk om te volgen?
Dat is natuurlijk ook zo dat het maar een kleine indicatie is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Wel leuk, maar naar mijn mening zegt het niet heel veel over de uitslag. Een kleine indicatie misschien.
En vind beide partijen niet echt intressant![]()
Maarja dat is mijn mening
Ja, er is weer een stijging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
CDA of de pvv wordt de grootste, Wilders is eindelijk uit zijn winterslaap gekomen_!!. Ik hoop zo dat cda of pvv de grootste wordt en niet pvda!!!!!
Rechts gaat weer de goede kant op
Wat stem jij?quote:
Hoebedoel je dat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef eriksd het volgende:
Mijn steun voor een rechts kabinet valt of staat met de lijst van Wilders. Dat wrakhout wat er momenteel zit is van dermate laag niveau dat het dan niets kan worden.
Kijk alleen al wat er in de afgelopen maand gebeurd is. Rond de gemeenteraadsverkiezingen leek de PvdA nog te halveren, en D66 zou een monsterzege halen. En dan de PVV die zo tegen de dertig zetels zou halen. Het is sindsdien toch aardig omgegooid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo dat het maar een kleine indicatie is.
Maar ik vind het boeiend om alles te volgen.
Er kan nog zoveel gebeuren in de komende twee maanden.
What else is new? We kunnen ook niet top of the bill verwachten. Heeft te maken met je verwachtingspatroon omtrent de PVV. Die zullen vooral leunen op een aantal leiders/sterke mensen. De rest soept wat rond. Ik zie daarin geen probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:29 schreef ethiraseth het volgende:
Dat de huidige mensen die namens de PVV in de Tweede Kamer zitten niet meer zijn dan een stel idioten. Het zijn veruit de allerslechtste parlementariërs die we hebben. Misschien dat die Agema nog wel wat kan worden, maar de rest is om te huilen.
De belabberde kwaliteit van de PVV fractie. Echt te triest voor woorden. Met name Dion Graus en Martin Bosma. Nouja, eigenlijk allemaal. Ongelooflijk.quote:
Agema Wilders De Roon en Fritsma, zijn stuk voor stuk goede, De mos en Grauws daarintegenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
De belabberde kwaliteit van de PVV fractie. Echt te triest voor woorden. Met name Dion Graus en Martin Bosma. Nouja, eigenlijk allemaal. Ongelooflijk.
Valt wel mee, PVV staat er gewoon nog met dik 23 zetels, CDA lijkt iets op te krabbelen, en pvda verliest inmiddels al weer ietsjes bij de hond en barometer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kijk alleen al wat er in de afgelopen maand gebeurd is. Rond de gemeenteraadsverkiezingen leek de PvdA nog te halveren, en D66 zou een monsterzege halen. En dan de PVV die zo tegen de dertig zetels zou halen. Het is sindsdien toch aardig omgegooid.
CDA en SP.quote:
Ik heb liever een grote SP dan een grote GL, gl kan dingen voor elkaar krijgen, ooko in de 2e kamer. Sp krijgt nooit wat voor elkaar met dat geschreeuw, zodoende zijn ze ook niet schadelijkquote:
True, en wat is 11 zetels als je van 25 komt?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
Sp krijgt nooit wat voor elkaar met dat geschreeuw
Dat ook, maar ik bedoel te zeggen dat GL nog wel eens zou kunnen regeren, en al deon ze dat niet, ze weten wel hoe ze bepaalde milieu belastingen door de 2e kamer krijgen, ze krijgen best nog wel wat voor elkaar met die 7 zetels, SP krijgt niets voor elkaar met die 25 zetels, dus ik denk: Links stem op SP!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, en wat is 11 zetels als je van 25 komt?
En dan weer verloren verkiezingen als overwinning verkopenquote:
Klopt ze hebben daar echt niemand rondlopen die ook maar tot 10 kan tellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
De belabberde kwaliteit van de PVV fractie. Echt te triest voor woorden. Met name Dion Graus en Martin Bosma. Nouja, eigenlijk allemaal. Ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |