Moet altijd een beetje bijgewerkt worden om netjes te passen.quote:
Daar stond eerst iets heel anders.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
PVDA heeft een fikse opdonder, net zoals pvv..
Dus je hebt er extra werk aan gehad en dan sla je het op als JPGquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje bijgewerkt worden om netjes te passen.
Mwah, de eerste en de tweede optie zitten bijna op een meerderheidquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
Het wordt er niet simpeler op![]()
[ afbeelding ]
Idd, ik wilde 2 berichten typen en ineens was het veranderd.quote:
Met de PVV, word je daar blij van?quote:
Ik betwijfel dat de eerste optie gaat geschieden, zie dan nog eerder CDA-PvdA-VVD. Nu Bos geen lijsttrekker meer is, is dat niet eens geheel onmogelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Mwah, de eerste en de tweede optie zitten bijna op een meerderheid
Nee hoor, dat deed tinypic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Dus je hebt er extra werk aan gehad en dan sla je het op als JPG
Alsof Wilders gaat regeren.:')quote:
Zeker, vooral in combi met VVD. PVV wil soms nog wat links zijn, en daarom zou de VVD daar een mooie ruggengraat voor zijn.quote:
LPF deed het ook.quote:
Mooie grafiek!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
Het wordt er niet simpeler op![]()
[ afbeelding ]
Dat weet Wilders ook. En dat is precies de reden waarom ie niet gaat regeren en niet wil regeren. Zijn lijst bestaat op het moment uit fantasten en borderliners.quote:
Tuurlijk niet, AOW is breekpunt en dus zal de PVV niet in de regering komen, want die moet gewoon omhoog. Dat weten ze bij eigenlijk elke partij wel.quote:
De eerste 10 lijken mij redelijk capabel, die andere hoeveel alleen maar in de oppositie banken te zitten en doen wat hun fractieleider zegt. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat weet Wilders ook. En dat is precies de reden waarom ie niet gaat regeren en niet wil regeren. Zijn lijst bestaat op het moment uit fantasten en borderliners.
Oh, nee, niks aan de hand als we een stel jaknikkers zonder enige capaciteiten in onze volksvertegenwoordiging hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De eerste 10 lijken mij redelijk capabel, die andere hoeveel alleen maar in de oppositie banken te zitten en doen wat hun fractieleider zegt. Niets aan de hand.
AOW als breekpunt is puur opportunisme. Wat betreft de kandidatenlijst... mijn theorie is nog steeds dat een partij met een dergelijke ideologie niet in staat competente representanten af te vaardigen. Die competenties die vereist zijn voor het vak zul je niet in voldoende mate aantreffen onder mensen die zich voor een partij van deze alloi willen kandideren. Je zult het dus moeten doen met baantjesjagers met een meninkje aan de borreltafel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, AOW is breekpunt en dus zal de PVV niet in de regering komen, want die moet gewoon omhoog. Dat weten ze bij eigenlijk elke partij wel.
Met alle impopulaire maatregelen die getroffen gaan worden kan Wilders zijn tijd ook wel afwachten en als grootste oppositiepartij optreden. Kan hij over een paar jaar met een competente lijst de regering in, niet zoals nu met een in de haast bij elkaar geraapt zooitje.
De PVV bestaat uit Martin Bosma en Geert Wilders. De rest doet er niet toe. Ze zijn in ieder geval niet ministeriabel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De eerste 10 lijken mij redelijk capabel, die andere hoeveel alleen maar in de oppositie banken te zitten en doen wat hun fractieleider zegt. Niets aan de hand.
Nee Duyevendak Rossenmuller of Tofik Dibi en Halsema lijken mij bevordelijk voor dit land.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh, nee, niks aan de hand als we een stel jaknikkers zonder enige capaciteiten in onze volksvertegenwoordiging hebben.
Wilders Roon Bosma Fritsma Agema, die zouden dat best kunnen, en van de nieuwkomers weten we dat nog niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
AOW als breekpunt is puur opportunisme. Wat betreft de kandidatenlijst... mijn theorie is nog steeds dat een partij met een dergelijke ideologie niet in staat competente representanten af te vaardigen. Die competenties die vereist zijn voor het vak zul je niet in voldoende mate aantreffen onder mensen die zich voor een partij van deze alloi willen kandideren. Je zult het dus moeten doen met baantjesjagers met een meninkje aan de borreltafel.
[..]
De PVV bestaat uit Martin Bosma en Geert Wilders. De rest doet er niet toe. Ze zijn in ieder geval niet ministeriabel.
Ach kom. Ze zijn niet eens in staat een fatsoenlijke gemeentecoalitie uit te onderhandelen. Zie jij dat al als minister van Binnenlandse Zaken fungerenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders Roon Bosma Fritsma Agema, die zouden dat best kunnen, en van de nieuwkomers weten we dat nog niet.
De Roon. Hoe die man AG heeft kunnen worden, blijft voor mij een raadsel. Om over Fritsma maar te zwijgen. Ik had gehoopt dat Wilders met mensen zou komen die een zekere palmares opgebouwd hadden. De oude lijst was erg, dit is het summum van wrakhout.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders Roon Bosma Fritsma Agema, die zouden dat best kunnen, en van de nieuwkomers weten we dat nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |