Het is the safe choice.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wantrouwen ook niet. Dus als je dan moet kiezen, waarom kiezen voor de kwade van de twee?
De bekende enigste zekerheid... de dood, verder blijft alles toch een gok, maar om dan niet te gokken is ook zo zonde van al dat mooisquote:Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vertrouwen is iets waar je nooit zeker van kan zijn.
Als je dan toch nog een heel leven voor je hebt, zou ik ervoor kiezen om het ook daadwerkelijk te leven in plaats jezelf van alles te ontzeggen omdat je niemand kan vertrouwen.quote:
Lieve Tegan, geloof me, als ik mijn leven een jaar of vijftien terug mocht spoelen was ik niet voor de veilige keuzes gegaan.quote:
Je hebt mij nooit die tietenfoto's gestuurd. Dus nu ga ik zorgen dat heel veel mannen erom gaan vragen. Je bent immers voldoende in staat om zulke mannen te kunnen afpoeieren weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh die TT
Wat heb ik je ooit aangedaan Air
fok-mensen denken zo nog vreemde dingen van me en dan moet ik weer naar mn liefie_ account en dat wachtwoord weet ik niet meer
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net de Z afgebroken van mijn toetsenbord. Tussenstand: Geen Delete, Home, Shift, ? en Z meer. Moet toch maar een serieus overwegen het nieuwe toetsenbord te gaan gebruiken.
Laten we zeggen dat van de tien mensen die ik tot nu toe echt blind heb vertrouwd, geen een 100% mijn verwachting heeft nageleefd, en zo'n acht man hebben me echt hard gekwetst.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan toch nog een heel leven voor je hebt, zou ik ervoor kiezen om het ook daadwerkelijk te leven in plaats jezelf van alles te ontzeggen omdat je niemand kan vertrouwen.
Dat is het alquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Kan [R&P sc] geen [Rhu sc] topic worden?
Een relatie zonder seks is imo geen relatie maar een vriendschap.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Owja ik wou eigenlijk zeggen: en geen sex willen betekend toch niet automatisch geen relatie/liefde willen?
dus dat is ook weinig oplossing gok ik
Dat ga ik doen bij de volgende die ik open. 'Rhulatie & Psychologie'quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Relatie zonder seks zou briljant zijn, als je dat zou kunnen volhouden.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh die TT
Wat heb ik je ooit aangedaan Air
fok-mensen denken zo nog vreemde dingen van me en dan moet ik weer naar mn liefie_ account en dat wachtwoord weet ik niet meer
Owja ik wou eigenlijk zeggen: en geen sex willen betekend toch niet automatisch geen relatie/liefde willen?
dus dat is ook weinig oplossing gok ik
Ook de saaiste. Of in ieder geval de eenzaamste.quote:
Ligt dat aan hen of aan jouw (te) hoge verwachting?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef Tegan het volgende:
Laten we zeggen dat van de tien mensen die ik tot nu toe echt blind heb vertrouwd, geen een 100% mijn verwachting heeft nageleefd, en zo'n acht man hebben me echt hard gekwetst.
Waar kunnen we stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, komt er een korrel ofzo onder de toets en dan druk ik heel hard om die toets weer te kunnen indrukken, en dan valt hij eraf, en dan klikt hij er niet meer opquote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar? Sla je er op met een hamer?
Niks stemmen, gewoon doen!quote:
Of je moet beiden die instelling hebben, als eentje niet zonder seks kan gaat de relatie stuk.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
Een relatie zonder seks is imo geen relatie maar een vriendschap.
Die bestaan al: dat heet vriendschap.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Relatie zonder seks zou briljant zijn, als je dat zou kunnen volhouden.
Onder dat motto, geld dat ook voor die befaamde foto'squote:
Dat kan ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of je moet beiden die instelling hebben, als eentje niet zonder seks kan gaat de relatie stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |