Het is the safe choice.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wantrouwen ook niet. Dus als je dan moet kiezen, waarom kiezen voor de kwade van de twee?
De bekende enigste zekerheid... de dood, verder blijft alles toch een gok, maar om dan niet te gokken is ook zo zonde van al dat mooisquote:Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vertrouwen is iets waar je nooit zeker van kan zijn.
Als je dan toch nog een heel leven voor je hebt, zou ik ervoor kiezen om het ook daadwerkelijk te leven in plaats jezelf van alles te ontzeggen omdat je niemand kan vertrouwen.quote:
Lieve Tegan, geloof me, als ik mijn leven een jaar of vijftien terug mocht spoelen was ik niet voor de veilige keuzes gegaan.quote:
Je hebt mij nooit die tietenfoto's gestuurd. Dus nu ga ik zorgen dat heel veel mannen erom gaan vragen. Je bent immers voldoende in staat om zulke mannen te kunnen afpoeieren weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh die TT
Wat heb ik je ooit aangedaan Air
fok-mensen denken zo nog vreemde dingen van me en dan moet ik weer naar mn liefie_ account en dat wachtwoord weet ik niet meer
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net de Z afgebroken van mijn toetsenbord. Tussenstand: Geen Delete, Home, Shift, ? en Z meer. Moet toch maar een serieus overwegen het nieuwe toetsenbord te gaan gebruiken.
Laten we zeggen dat van de tien mensen die ik tot nu toe echt blind heb vertrouwd, geen een 100% mijn verwachting heeft nageleefd, en zo'n acht man hebben me echt hard gekwetst.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan toch nog een heel leven voor je hebt, zou ik ervoor kiezen om het ook daadwerkelijk te leven in plaats jezelf van alles te ontzeggen omdat je niemand kan vertrouwen.
Dat is het alquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Kan [R&P sc] geen [Rhu sc] topic worden?
Een relatie zonder seks is imo geen relatie maar een vriendschap.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Owja ik wou eigenlijk zeggen: en geen sex willen betekend toch niet automatisch geen relatie/liefde willen?
dus dat is ook weinig oplossing gok ik
Dat ga ik doen bij de volgende die ik open. 'Rhulatie & Psychologie'quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Relatie zonder seks zou briljant zijn, als je dat zou kunnen volhouden.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh die TT
Wat heb ik je ooit aangedaan Air
fok-mensen denken zo nog vreemde dingen van me en dan moet ik weer naar mn liefie_ account en dat wachtwoord weet ik niet meer
Owja ik wou eigenlijk zeggen: en geen sex willen betekend toch niet automatisch geen relatie/liefde willen?
dus dat is ook weinig oplossing gok ik
Ook de saaiste. Of in ieder geval de eenzaamste.quote:
Ligt dat aan hen of aan jouw (te) hoge verwachting?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef Tegan het volgende:
Laten we zeggen dat van de tien mensen die ik tot nu toe echt blind heb vertrouwd, geen een 100% mijn verwachting heeft nageleefd, en zo'n acht man hebben me echt hard gekwetst.
Waar kunnen we stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, komt er een korrel ofzo onder de toets en dan druk ik heel hard om die toets weer te kunnen indrukken, en dan valt hij eraf, en dan klikt hij er niet meer opquote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar? Sla je er op met een hamer?
Niks stemmen, gewoon doen!quote:
Of je moet beiden die instelling hebben, als eentje niet zonder seks kan gaat de relatie stuk.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
Een relatie zonder seks is imo geen relatie maar een vriendschap.
Die bestaan al: dat heet vriendschap.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Relatie zonder seks zou briljant zijn, als je dat zou kunnen volhouden.
Onder dat motto, geld dat ook voor die befaamde foto'squote:
Dat kan ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of je moet beiden die instelling hebben, als eentje niet zonder seks kan gaat de relatie stuk.
Degene die mij kwetsten ligt aan hen, en daardoor heb ik voor de rest een te hoge verwachting. Die niemand ooit kan waarmaken, dus waarom zou ik nog iets verwachten van iemand.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt dat aan hen of aan jouw (te) hoge verwachting?
Als mijn vrienden en vriendinnen zijn enkel vrienden omdat ik er geen seks mee zou willen, ooitquote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die bestaan al: dat heet vriendschap.
Ik heb de nodige en onnodige tikken gehad maar ben altijd vertrouwen in de mensen blijven houden, zonder vertrouwen in wat voor vorm dan ook. wat blijft er dan nog over om voor te leven?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Degene die mij kwetsten ligt aan hen, en daardoor heb ik voor de rest een te hoge verwachting. Die niemand ooit kan waarmaken, dus waarom zou ik nog iets verwachten van iemand.
Ik wil eigenlijk niet meer heel erg ingaan in de discussie van mijn persoonlijke verhaal, maar vertrouwen in het algemeen vind ik wel interessant om het over te hebben.
Het is juist je persoonlijke ervaring die kleur geeft aan de discussie. In algemene zin heb ik weinig toe te voegen aan wat ik al heb gezegd.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
Degene die mij kwetsten ligt aan hen, en daardoor heb ik voor de rest een te hoge verwachting. Die niemand ooit kan waarmaken, dus waarom zou ik nog iets verwachten van iemand.
Ik wil eigenlijk niet meer heel erg ingaan in de discussie van mijn persoonlijke verhaal, maar vertrouwen in het algemeen vind ik wel interessant om het over te hebben.
Dat vind ik dan wel weer watquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Dan ligt het probleem niet aan seks, maar aan de manier waarop jij er mee omgaat.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:16 schreef Tegan het volgende:
Als mijn vrienden en vriendinnen zijn enkel vrienden omdat ik er geen seks mee zou willen, ooit. Maar mijn wereld zou een stuk minder gecompliceerd zijn als seks niet bestond/niet interessant was.
Te saai is ook niet goed,T. En een leven zonder seks lijkt me echt knap saai.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als mijn vrienden en vriendinnen zijn enkel vrienden omdat ik er geen seks mee zou willen, ooit. Maar mijn wereld zou een stuk minder gecompliceerd zijn als seks niet bestond/niet interessant was.
En toch hoop ik dat je ooit je verwachtingen bij stelt. Ik weet dat je het niet wilt horen enzo maar ik gun je dat echt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog voetbal te zijn. Mijn leven is niet saai en ik houd niet van voetbalquote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Te saai is ook niet goed,T. En een leven zonder seks lijkt me echt knap saai.
Mooi gezegd, Rhu.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Ttje ik vind het zo jammer om je zo te horen praten
Ik snap het ook wel, maar je bent zo hard voor jezelf en de wereld en zo mis je veel fijne zachtheid die ik je wel gun
Tuurlijk heb ik nog enigszinds vertrouwen in mensen, anders zou ik er niet meer mee om kunnen gaan. Maar ik heb wel altijd in mijn achterhoofd, geef niet teveel om ze, want morgen kan alles anders zijn. En nog zo'n dal wil ik absoluut niet meemaken ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik heb de nodige en onnodige tikken gehad maar ben altijd vertrouwen in de mensen blijven houden, zonder vertrouwen in wat voor vorm dan ook. wat blijft er dan nog over om voor te leven?
Die zachtheid krijg je pas als je het zelf ook geeft. Als je de wereld benadert met wantrouwen, is wantrouwen ook wat je terug krijgt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Ttje ik vind het zo jammer om je zo te horen praten
Ik snap het ook wel, maar je bent zo hard voor jezelf en de wereld en zo mis je veel fijne zachtheid die ik je wel gun
Dat dat voor jou geldt wil niet zeggen dat dat voor iedereen opgaat .quote:Op woensdag 7 april 2010 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat je ooit je verwachtingen bij stelt. Ik weet dat je het niet wilt horen enzo maar ik gun je dat echt.![]()
Daar wordt je leven een stuk makkelijker en fijner van.
Dat heb ik met 'vrienden' hoor. Dat gaat ook niet goedkomen, want nu ben ik te oud. De simpele 'ga naar een kroeg/disco' gaat niet meer voor mij op. Niet mijn interesse.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, klopt, het was niet helemaal serieus wat ik zei. Maar mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat ik ze niet leuk vindt op die andere manier. Als dat wel zo was zou ik er niet mee om kunnen gaan, of heel moeilijk, die afwijzing. Die afwijzing van mijn kant is natuurlijk wel makkelijk voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem niet aan seks, maar aan de manier waarop jij er mee omgaat.
En dat.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef Q. het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt met je, T. Het kan alleen even duren soms.
I know. Ik bedoelde ook puur als de wereld even leuk zou zijn zonder de complicaties van seks, of zonder dat het bestond.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Te saai is ook niet goed,T. En een leven zonder seks lijkt me echt knap saai.
Lieverd, met die gedachte blijf je in dat cirkeltje, de enigste manier om daar uit te komen is om iets meer vertrouwen te geven aan mensen, kan je wel selectiever in worden maar helemaal niet is heel slechtquote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik nog enigszinds vertrouwen in mensen, anders zou ik er niet meer mee om kunnen gaan. Maar ik heb wel altijd in mijn achterhoofd, geef niet teveel om ze, want morgen kan alles anders zijn. En nog zo'n dal wil ik absoluut niet meemaken ofzo.
Waarom is seks zo'n issue voor je? Meer eigenlijk, waarom is het een criterium om te bepalen of iemand wel of niet een vriend kan zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef Tegan het volgende:
Nee, klopt, het was niet helemaal serieus wat ik zei. Maar mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat ik ze niet leuk vindt op die andere manier. Als dat wel zo was zou ik er niet mee om kunnen gaan, of heel moeilijk, die afwijzing. Die afwijzing van mijn kant is natuurlijk wel makkelijk voor mij.
dat is ook logischquote:Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zachtheid krijg je pas als je het zelf ook geeft. Als je de wereld benadert met wantrouwen, is wantrouwen ook wat je terug krijgt.
Dat hangt een beetje van de levensverwachting af he?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef Q. het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt met je, T. Het kan alleen even duren soms.
Maar het maakt het wel makkelijk om je eigen ding te doen. Het moet alleen wel vaak alleen, maar dat is eigenlijk ook wel fijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zachtheid krijg je pas als je het zelf ook geeft. Als je de wereld benadert met wantrouwen, is wantrouwen ook wat je terug krijgt.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Lieverd, met die gedachte blijf je in dat cirkeltje, de enigste manier om daar uit te komen is om iets meer vertrouwen te geven aan mensen, kan je wel selectiever in worden maar helemaal niet is heel slecht
Dat is waar.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik bedoelde ook puur als de wereld even leuk zou zijn zonder de complicaties van seks, of zonder dat het bestond.
Veel afwijzigingen maken je ookquote:Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Afwijzingen zijn niet altijd slecht. Het maakt je.
Nee hoor. Alhoewel, als ik post is dat gelijk aan doodquote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat over seks en ik ben er weer niet bij
En nu ik er ben is het topic zeker dood?
Aanpassing in het niveauquote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Dat is niet zo. Ik weet niet precies waarom het zo overkomt, maar ik vond het vrij normaal om vrienden uit te kiezen op hoeveel ze mij mogen/leuk vinden etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is seks zo'n issue voor je? Meer eigenlijk, waarom is het een criterium om te bepalen of iemand wel of niet een vriend kan zijn?
ik vind seks eigenlijk geen complicatie?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik bedoelde ook puur als de wereld even leuk zou zijn zonder de complicaties van seks, of zonder dat het bestond.
Soms wel, soms niet. Ik kan prima dingen alleen doen, en doe dat ook vaak, maar sommige dingen zijn vele malen leuker met anderen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef Tegan het volgende:
Maar het maakt het wel makkelijk om je eigen ding te doen. Het moet alleen wel vaak alleen, maar dat is eigenlijk ook wel fijn.
True. Maar teveel maakt je kapot.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Afwijzingen zijn niet altijd slecht. Het maakt je.
Even concreet: als ik jou fysiek aantrekkelijk zou vinden en dat duidelijk zou laten merken (zonder het doel te hebben om je in bed te krijgen) dan kan ik een vriendschap vergeten?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is niet zo. Ik weet niet precies waarom het zo overkomt, maar ik vond het vrij normaal om vrienden uit te kiezen op hoeveel ze mij mogen/leuk vinden etc.
Ik bedoelde ook de complicaties die seks meenemen in relaties tussen mensen, zelfs tussen mensen met wie je geen seks hebt, beinvloed seks de relatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind seks eigenlijk geen complicatie?
*shock, ze zijn er nog.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Dat weet ik als geen ander.quote:
Maar wel een stuk langzamerquote:
Dat ligt nog steeds niet aan seks maar aan hoe mensen er mee omgaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde ook de complicaties die seks meenemen in relaties tussen mensen, zelfs tussen mensen met wie je geen seks hebt, beinvloed seks de relatie.
Dat ligt aan wat je van me als persoon vindt. Iemand die me alleen aantrekkelijk vindt hoef ik geen vriendschap mee. Als looks het enige is wat je interesseren aan mijquote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even concreet: als ik jou fysiek aantrekkelijk zou vinden en dat duidelijk zou laten merken (zonder het doel te hebben om je in bed te krijgen) dan kan ik een vriendschap vergeten?
Nee, men ging gelijk over naar vmv, mmv wordt gelijk aan de kant geschoven als is niets.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel een stuk langzamer
Was het trio MMV al besproken?
dat ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:
Iedereen heeft een breekpunt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je je kapot laat maken. Je kunt er ook voor kiezen om het niet te doen.
Het verleden geeft geen zekerheid nee. Maar je kan wel vast stellen wat de uitkomst is door alles uit te sluiten. De foute manier misschien, maar dan is het wel altijd wat je verwacht had.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet dankzij de regel:"Want je kunt niet zeker weten, en alles gaat voorbij"en "Het verleden geeft geen zekerheid." hier aan denken:
Shame...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, men ging gelijk over naar vmv, mmv wordt gelijk aan de kant geschoven als is niets.
Dat is toch meestal? Ze gaan eerst op de knapste af.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ligt aan wat je van me als persoon vindt. Iemand die me alleen aantrekkelijk vindt hoef ik geen vriendschap mee. Als looks het enige is wat je interesseren aan mij. Soms denk ik weleens dat 80% van de mensen die met mij praten in de kroeg dat nooit zouden doen als ik 'lelijk' was. Ik vind je leuk om mee om te gaan als je je interesseert in mij, en niet als je constant naar mijn borsten staart terwijl we een gesprek heben.
ja maar toch niet op een negatieve manier altijd?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de complicaties die seks meenemen in relaties tussen mensen, zelfs tussen mensen met wie je geen seks hebt, beinvloed seks de relatie.
Maar als seks niet bestond, zouden mensen er ook niet mee om hoeven gaan, dus zouden er geen issues zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt nog steeds niet aan seks maar aan hoe mensen er mee omgaan.
Zonder seks zouden er ook geen mensen bestaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als seks niet bestond, zouden mensen er ook niet mee om hoeven gaan, dus zouden er geen issues zijn.
[flauw] Ik kijk niet naar je borsten, maar ik kijk naar wat je in je glas hebt zodat ik een nieuw drankje voor je kan halen straks. [/flauw]quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Dat ligt aan wat je van me als persoon vindt. Iemand die me alleen aantrekkelijk vindt hoef ik geen vriendschap mee. Als looks het enige is wat je interesseren aan mij. Soms denk ik weleens dat 80% van de mensen die met mij praten in de kroeg dat nooit zouden doen als ik 'lelijk' was. Ik vind je leuk om mee om te gaan als je je interesseert in mij, en niet als je constant naar mijn borsten staart terwijl we een gesprek heben.
De kroeg is ook een hele slecht plek daar voor.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar we willen jouw mening ook nogquote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel een stuk langzamer
Was het trio MMV al besproken?
Tegan wil niet met ons omdat wij al een relatie hebben.quote:
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef CherryLips het volgende:
omigod zijn we ontopic?
Haal je hier nu ineens het scheppingsverhaal onderuit?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder seks zouden er ook geen mensen bestaan.
Mja, als je zo gaat denken, er zijn wel meer dingen die weg mogen waardoor het leven makkelijker zou zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als seks niet bestond, zouden mensen er ook niet mee om hoeven gaan, dus zouden er geen issues zijn.
Als seks niet zou bestaan, zou er ongetwijfeld iets anders zijn wat je de schuld kunt geven van issues die jij ervaart met het andere geslacht.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
Als ze maar met hun poten van bier afblijvenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als je zo gaat denken, er zijn wel meer dingen die weg mogen waardoor het leven makkelijker zou zijn.
Ik ben niet bepaald seksueel ingesteld, maar er is altijd wel wat hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat God het maar eens zelf uitleggen hoe het zit, in plaats van zo'n pedobeer in jurk.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haal je hier nu ineens het scheppingsverhaal onderuit?![]()
Nee, lieve schat. Je kunt namelijk niet alles uitsluiten.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het verleden geeft geen zekerheid nee. Maar je kan wel vast stellen wat de uitkomst is door alles uit te sluiten. De foute manier misschien, maar dan is het wel altijd wat je verwacht had.
Ik bedoel in mijn kroeg, waar ik 100% van de gasten ken, en dus alleen praat met mensen die ik ken, en dan nog gebeurt dat.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De kroeg is ook een hele slecht plek daar voor.
Dat vind ik wel leukquote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[flauw] Ik kijk niet naar je borsten, maar ik kijk naar wat je in je glas hebt zodat ik een nieuw drankje voor je kan halen straks. [/flauw]
Je mag er vanuit gaan dat ik je persoonlijkheid ook interessant vind, maar ik steek mijn fysieke waardering niet onder stoelen of banken. Wat dan?
Zie hierboven.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch meestal? Ze gaan eerst op de knapste af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |