Dan is het sowieso onzin, want dingen hebben geen geslacht.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef Vanyel het volgende:
Dat maakt het woord mannelijk, niet het ding!
Behalve een lekker dingquote:Op woensdag 7 april 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is het sowieso onzin, want dingen hebben geen geslacht.
Gevatquote:
morgen weerquote:Op woensdag 7 april 2010 09:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice ^^ Dus je gaat d'r nog een keer zien?
Goed zo! Hard aanpakken!quote:Op donderdag 8 april 2010 08:20 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer op kantoor![]()
Weer verhuisd, maar mijn buuv heeft het goed geregeld in mijn afwezigheid.
We zitten weer aan het raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:09 schreef lezzer het volgende:
Ik heb nu nog zicht op het plein, maar als er blad aan de bomen zit niet meer
Dus, ik geniet er nog maar even van
Positie van raamambtenaar vast houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Droomert aait.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben net wakker en wil nu alweer slapen
Ben je overdag in Utrecht vandaag of 's avonds? Ik werk nl middenin het centrumquote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
morgen weer
ben dan in Utrecht, daar woont ze..... misschien goed excuus om keer bij jou langs te komen
ben er rond uurtje of 5, maar eerst zo maar weer ff slapen... ben gesloopt en keelauwie... hoop dat ik vnaaf kanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ben je overdag in Utrecht vandaag of 's avonds? Ik werk nl middenin het centrum.
Hmmm rust maar goed uit dan, zou zonde zijn als je niet kon gaan!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er rond uurtje of 5, maar eerst zo maar weer ff slapen... ben gesloopt en keelauwie... hoop dat ik vnaaf kan
Das ook knap met die superhandige link in de lapo!quote:
Erg he. Ik kan het soms echt ook niet geloven.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
Ik ben hier per ongeluk blijven hangen bij "Lekker Slim!" op tv.
Wat een ongeloofelijk domme wijven zeg.... zou dat echt zijn?
Inderdaad ja.. Maar het zijn hier volwassen mensen, die bovendien nog pretenderen het voor de eigen bestwil van degenen die ze neppen te doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef lezzer het volgende:
Het lijken wel kleuterschoolpraktijken. Stiekem ergens afspreken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef sararaats het volgende:
ik ben al een tijdje terug hoor maar heb hier nog niet gepost
Hai Wonderer! ^^ Ik ga lekker genieten van de rustquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef wonderer het volgende:
Hoi Brittie. Wat ga je doen dit weekend?
een promotiemailtje met kijk eens wat de nieuwelingen krijgenquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van Ziggo, met allerlei aanbiedingen.
"5 maanden eredivisie live voor 5 euro" "gratis met transavia naar een europese bestemming bij een abo Film 1".
Nou heb ik beide abo's al....
Ik was echt in staat om te mailen of ik ook nog wat krijg voor mijn trouwe lidmaatschap
Mijn opa had dat ook een keer (met iets anders dan ziggo), had ie een mailtje gestuurd dat ie al 30 jaar lid was, en nog nooit iets had ontvangen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van Ziggo, met allerlei aanbiedingen.
"5 maanden eredivisie live voor 5 euro" "gratis met transavia naar een europese bestemming bij een abo Film 1".
Nou heb ik beide abo's al....
Ik was echt in staat om te mailen of ik ook nog wat krijg voor mijn trouwe lidmaatschap
Mijn oma ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook een keer (met iets anders dan ziggo), had ie een mailtje gestuurd dat ie al 30 jaar lid was, en nog nooit iets had ontvangen.
Volgens mij kreeg ie toen nog niks![]()
. Toen heeft ie dat abonnement (of wat het ook was) maar opgezegd
.
Een stoofschotel met runderschenkel... uit zo'n kookboek van Jamie Oliver. Ben heel erg benieuwd hoe ie wordt, staat nu in de ovenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Een stoofschotel met runderschenkel... uit zo'n kookboek van Jamie Oliver. Ben heel erg benieuwd hoe ie wordt, staat nu in de oven
mmm. Zit er kaas in?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Een stoofschotel met runderschenkel... uit zo'n kookboek van Jamie Oliver. Ben heel erg benieuwd hoe ie wordt, staat nu in de oven
wheheh. Ik denk dat ik oversla. Maar laat vooral weten hoe het smaakte.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nope, geen kaas. Wel véél rode wijn
Mja, schenkel... niet mijn favoriete stukje vleesquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Er zit wel veul vleesch in wonderer, maakt dat de kaasloosheid niet goed?
Ik maak thaise kippesoep. Ook al zonder kaas.
Ook niet dat van mij, maar ik ben benieuwd wat er mee gebeurt als je het dus 3 uur laat stoven met al die kruidenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, schenkel... niet mijn favoriete stukje vlees
Stoofpot maken is dus niet echt koken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ook niet dat van mij, maar ik ben benieuwd wat er mee gebeurt als je het dus 3 uur laat stoven met al die kruiden. Hehe. En onze bioslager heeft altijd wel mooi vlees, geen waterige zooi
dus ik heb goede hoop! Nog een half uurtje en dan ... the verdict
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stoofpot maken is dus niet echt koken...
Geen flauw idee. Dat zie ik over een half jaar op mijn royalty overzicht welquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
al veel boeken verkocht sinds het uitgebracht is??
haha okquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dat zie ik over een half jaar op mijn royalty overzicht wel
Lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:35 schreef lezzer het volgende:
Zo, de eerste asperges van het seizoen zijn weer veroberd
Gewoon op z'n Limburgs, met gekookt ei en gebakken aardappelen.
Sober, maar vers en goed.
Een echte bikkel zet zich daar wel overheenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker. Je urine gaat er wel van meuren
.
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 07:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een echte bikkel zet zich daar wel overheen
Vind je dat erg, of vind je dat niet erg?quote:Op zondag 11 april 2010 11:36 schreef Vanyel het volgende:
Oh god tis weer aspergetijd. Hoog tijd dus om de familie weer eens met een bezoekje te vereren.
Now you're talking. Hoe wat waar?quote:Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef Avey het volgende:
Bijvoorbeeld, er is een kans dat ik deze zomer een reis door de USA ga maken
quote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:
ZIj: "weet je wat mij een goed idee lijkt? dat we samen een keer door dat huis lopen".
Lezzer: "weet je wat mij een goed idee lijkt? dat je dat in je privé tijd bespreekt..."
Ach ja, proefballonetjequote:Op zondag 11 april 2010 19:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Now you're talking. Hoe wat waar?Mijn
gaat na de zomer ook iets van 2 of 3 maanden reizen, door Canada en de VS. Ik denk dat ik haar maar in San Francisco ga meeten ^^
Jaquote:
Lang zal je leven!quote:
Niet te erg over nadenken, gewoon van genieten en kijken wat er gebeurt. Je merkt vanzelf wel of het goed zit!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
Heppie bday Saraats
ok.. ben dus gewoon nerveus omdat ik vnaaf in utrecht blijf slapen en het dus serieuze vormen aan gaat nemen...
ik haat mijn bindingsangst
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:19 schreef Brittie het volgende:
[..]
Niet te erg over nadenken, gewoon van genieten en kijken wat er gebeurt. Je merkt vanzelf wel of het goed zit!
En gefeli Saar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Is dat de start of een gedenkdag?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
Vandaag is mijn T-dag... dus ik ben ook een beetje jarig, vandaag word ik hergeboren
Start, denk ik. Hoewel ik het volgend jaar waarschijnlijk "gedenk"...quote:
Het gaat beginnen dus!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Start, denk ik. Hoewel ik het volgend jaar waarschijnlijk "gedenk"...
Op hyves dan hoop ik, want het stukje op mijn blog (in mijn sig) hoort afgeschermd te zijn voor mensen die geen link hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het gaat beginnen dus!
Maar, dat was dus gisteren?
Ik ben weer te laat hoor
edit: ik check gewoon effe je blog, en heb antwoord
Nou, ik vind niet dat random lezers (voor mijn boekhyves/twitter/facebook) er iets mee te maken hebben. En mijn schoonfamilie zit ook op facebook en die wil ik het liever IRL vertellen in plaats van dat ze het via fb moeten horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |