Hai Wonderer! ^^ Ik ga lekker genieten van de rustquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef wonderer het volgende:
Hoi Brittie. Wat ga je doen dit weekend?
een promotiemailtje met kijk eens wat de nieuwelingen krijgenquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van Ziggo, met allerlei aanbiedingen.
"5 maanden eredivisie live voor 5 euro" "gratis met transavia naar een europese bestemming bij een abo Film 1".
Nou heb ik beide abo's al....
Ik was echt in staat om te mailen of ik ook nog wat krijg voor mijn trouwe lidmaatschap
Mijn opa had dat ook een keer (met iets anders dan ziggo), had ie een mailtje gestuurd dat ie al 30 jaar lid was, en nog nooit iets had ontvangen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van Ziggo, met allerlei aanbiedingen.
"5 maanden eredivisie live voor 5 euro" "gratis met transavia naar een europese bestemming bij een abo Film 1".
Nou heb ik beide abo's al....
Ik was echt in staat om te mailen of ik ook nog wat krijg voor mijn trouwe lidmaatschap
Mijn oma ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook een keer (met iets anders dan ziggo), had ie een mailtje gestuurd dat ie al 30 jaar lid was, en nog nooit iets had ontvangen.
Volgens mij kreeg ie toen nog niks![]()
. Toen heeft ie dat abonnement (of wat het ook was) maar opgezegd
.
Een stoofschotel met runderschenkel... uit zo'n kookboek van Jamie Oliver. Ben heel erg benieuwd hoe ie wordt, staat nu in de ovenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Een stoofschotel met runderschenkel... uit zo'n kookboek van Jamie Oliver. Ben heel erg benieuwd hoe ie wordt, staat nu in de oven
mmm. Zit er kaas in?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Een stoofschotel met runderschenkel... uit zo'n kookboek van Jamie Oliver. Ben heel erg benieuwd hoe ie wordt, staat nu in de oven
wheheh. Ik denk dat ik oversla. Maar laat vooral weten hoe het smaakte.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nope, geen kaas. Wel véél rode wijn
Mja, schenkel... niet mijn favoriete stukje vleesquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Er zit wel veul vleesch in wonderer, maakt dat de kaasloosheid niet goed?
Ik maak thaise kippesoep. Ook al zonder kaas.
Ook niet dat van mij, maar ik ben benieuwd wat er mee gebeurt als je het dus 3 uur laat stoven met al die kruidenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, schenkel... niet mijn favoriete stukje vlees
Stoofpot maken is dus niet echt koken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ook niet dat van mij, maar ik ben benieuwd wat er mee gebeurt als je het dus 3 uur laat stoven met al die kruiden. Hehe. En onze bioslager heeft altijd wel mooi vlees, geen waterige zooi
dus ik heb goede hoop! Nog een half uurtje en dan ... the verdict
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stoofpot maken is dus niet echt koken...
Geen flauw idee. Dat zie ik over een half jaar op mijn royalty overzicht welquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
al veel boeken verkocht sinds het uitgebracht is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |