Ik dacht juist altijd dat die enacters bovengemiddeld slimme nerds waren?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Je moet dat soort organisaties dan ook meer zien als een club van mensen die graag met fictieve lichtzwaarden intergallactische veldslagen voert in hun vrije tijd. Vlaggetje hier, groetje daar, biertje drinken. Het is een bepaalde houding die vaak voortkomt uit een tamelijk onzekere persoonlijkheid, lagere intelligentie, zich verloren voelen etc. Dat soort figuren zoeken hun heil (lol) vaak in de wat extremere uitingen, of dat nu extreem-links of rechts is, ze voelen zich belangrijk en serieus genomen als onderdeel van een groter geheel.
Helaas heb je er ook redelijk wat bij die het niet bij een fantasieverhaal laten en actief proberen hun ideaal te verwezelijken. Daarom kun je niet zeggen "ah joh, het zijn maar wat malloten".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorpost_(organisatie)quote:Jaarlijks rond Kerstmis en Oud en Nieuw organiseert Voorpost de actie Z11-Z11-Z11 (zelf, zelf, zelf). Deze behelst het verdelen van voedselpakketten onder behoeftigen onder de autochtone Nederlandse bevolking.
Dromen van een witte kerst.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
De kerstgedachte volgens Voorpost...
:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorpost_(organisatie)
maar hoe bepaal je of iemand wel puur Nederlands is ?
kleding, taalgebruik...
de uiterlijke kenmerken allereerst....
en oja........ donkere huidskleur ...
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
:
[..]
kleding, taalgebruik...
Voorpost staat dus voor positieve discriminatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
:
[..]
kleding, taalgebruik...
Dus achteruitstellen en als minderwaardige burger behandelen is je strevenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Zie het als een sollicitatie bij een particulier waar Achmed effe echt niet voorgetrokken gaat worden.
Er gaan ook klauwen met geld naar niet-allochtone clubjes..quote:En er is dus niks mis mee om klauwen met geld aan subsidies te smijten naar allerlei allochtonenclubjes, maar o wee dat er een stuk of zes marginale kerstpakketten naar behoefdigde autochtonen gaan.
Van humanistische , democratische en normale mensen verwacht ik toch de kerstgedachte met kerstcharityquote:Tuurlijk worden er mensen voorgetrokken, wat had je nu helemaal verwacht?
Op 1 of een andere manier ben je aan het doordraven, ga slapen, dan doe ik het ookquote:Op woensdag 7 april 2010 23:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus achteruitstellen en als minderwaardige burger behandelen is je streven
[..]
Er gaan ook klauwen met geld naar niet-allochtone clubjes..
Ook hier ben je toegewijd aan het systematisch achteruitstellen van groepen die niet genoeg volkseigen zijn in jouw visie
[..]
Van humanistische , democratische en normale mensen verwacht ik toch de kerstgedachte met kerstcharity
.... vrede op aarde .... laten we zorg hebben voor elkaar ...
van Voorpostlieden verwacht ik idd dit dus niet...
Hoe vaderlandslievenden zo de mond vol van vaderlandse tradities en identiteit handhaven... ,,,,, het oud-vaderlandse feest van kerstmis verkrachten... Lijkt op vaderland verraden ?
Tsja, als je achterban grotendeels uit kansarmen bestaat...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voorpost staat dus voor positieve discriminatie.
Ook voor wat men 'negatieve' discriminatie noemt hoor. Daarnaast is het natuurlijk niet verboden om tijdens kerstmis wat uit te delen aan de armen (ook niet als het autochtonen zijn en zelfs niet wanneer je een discriminatoir criterium hanteert, het leger des Heils en de verzorgingsstaat zijn ook niet vies van wat indoctrinatie), al vind ik de leuze 'Z11' wat ongelukkig gekozen. Het doet nogal modernistisch aan, geheel niet in de geest van de nostalgische verlangens die een Voorpost-leden menen te koesteren.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voorpost staat dus voor positieve discriminatie.
De aap komt uit de mouw. Jullie zijn niets meer dan een stelletje verongelijkte autochtonen die zich achtergesteld voelen. Nederlanders die in armoede leven krijgen ook voedselpakketten, en terecht overigens. De overheid maakt echter geen ondersscheid op basis van etniciteit, maar op basis van inkomen. En er zijn duizenden zogenaamde autochtonenclubjes (omdat jij graag in kleuren denkt) die subsidie ontvangen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Zie het als een sollicitatie bij een particulier waar Achmed effe echt niet voorgetrokken gaat worden.
En er is dus niks mis mee om klauwen met geld aan subsidies te smijten naar allerlei allochtonenclubjes, maar o wee dat er een stuk of zes marginale kerstpakketten naar behoefdigde autochtonen gaan.
Tuurlijk worden er mensen voorgetrokken, wat had je nu helemaal verwacht?
inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je ?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Op 1 of een andere manier ben je aan het doordraven, ga slapen, dan doe ik het ook
Ik moet morgenvroeg weer vroeg op.
Dus Achmed die hier geboren is, heeft toch een andere positie dan Jan, voor jullie?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tuurlijk
En er is dus niks mis mee om klauwen met geld aan subsidies te smijten naar allerlei allochtonenclubjes, maar o wee dat er een stuk of zes marginale kerstpakketten naar behoefdigde autochtonen gaan.
Tuurlijk worden er mensen voorgetrokken, wat had je nu helemaal verwacht?
Voorpost is van oudsher een extreemrechtse club.. Wat valt er te ontkennen ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Ellevehc86,
ik vind het dapper van je dat je hier een topic over opend. Hulde bij deze vanaf mijn kant.
Wellicht dat de Groot-Dietsche hereniging er ooit nog eens komt.
Mensen die Voorpost verwarren met bv. extremisten hebben het behoorlijk mis wmb. Echter zullen ze alles uit de kast halen om hen toch weer onder het extremistische stempeltje te drukken.
Verwacht er maar niet teveel vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef sneakypete het volgende:
Overigens heeft onze Voorposter nog niet gereageerd op mijn vragen, terwijl hij dat wel beloofd heeft.
Kijk, krijgen we dat gedonderjaag weerquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
Blijkbaar kijken onze vrienden op Stormfront ook mee:
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=698234
ben je bang voor hen of zo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kijk, krijgen we dat gedonderjaag weer, vooral de boel gaan lopen uitzoeken en openbaar maken.
ik laat het inderdaad voorlopig een poosje rusten, uit noodzaak.
Eerherstel voor SS-ers en de strafbare feiten gepleegd door de voormannen noem ik niet "alles uit de kast halen".quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Ellevehc86,
ik vind het dapper van je dat je hier een topic over opend. Hulde bij deze vanaf mijn kant.
Wellicht dat de Groot-Dietsche hereniging er ooit nog eens komt.
Mensen die Voorpost verwarren met bv. extremisten hebben het behoorlijk mis wmb. Echter zullen ze alles uit de kast halen om hen toch weer onder het extremistische stempeltje te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |