Dat is een aantal jaar geleden een keer gebeurd voor zover ik weet, met gasten uit Flevoland vanwaar ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom worden die leden er niet uitgegooid?
Ook foute handjes dus?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dat is een aantal jaar geleden een keer gebeurd voor zover ik weet, met gasten uit Flevoland vanwaar ik me kan herinneren.
Maar een antwoord op je vraag is dat er een insteek is dat je van een marginale organisatie alle handen zoveel mogelijk moet zien te gebruiken., of nog beter, het lidmaatschapsgeld.
Beweer je nu dat Voorpost niets met oud-SS'ers van doen heeft ?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Geef een representatief voorbeeld, of verwar je je nu met de NVU?
Klopt!, mijn excusesquote:Op woensdag 7 april 2010 19:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2008/08/20/L017.htm
[..]
Kan alleen maar vertellen uit eigen kennis, maar van wat ik weet is dat de oud SS-ers die in Nederland of Vlaanderen waren gestationeerd (dus niet tegen het oprukkende communisme uit Rusland waar de angst in de faren '30 al zeer groot voor was) niet als welkom worden gezien.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Voorpost niets met oud-SS'ers van doen heeft ?
Ik vind opkomen voor leden van een van de meest moordlustige militaire organisaties uit de 20ste eeuw niet "wel wat" ....quote:Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt!, mijn excuses
Zo'n 25 jaar geleden heeft Voorpost in Vlaanderen daar inderdaad redelijk wat aandacht aan besteed.
Heeft niet mijn persoonlijke interesse, wil ik niet vergeleken mee worden, zo heb je bij elke ideologisch gelieerde organisatie wel wat
Klaarblijkelijk zitten ze ertussen, er is geen enkele organisatie die helemaal fris is.quote:
En daarmee heb jij jouw mening kenbaar gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik vind opkomen voor leden van een van de meest moordlustige militaire organisaties uit de 20ste eeuw niet "wel wat" ....
Hoe valt dit te rijmen? "We hebben niets tegen jullie, maar rot wel op aub"quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wij zijn niet tegen allochtonen op zich, [...] wij zien het liefst iedereen teruggaan naar hun eigen land wanneer mogelijk,
Vind je dit nog wel realistisch? Gezien de mengeling in de samenleving en de geglobaliseerde wereld is dit achterhaald standpunt toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef ellevehC86 het volgende:
Wij zijn niet tegen allochtonen op zich, maar de volksnationalistische instelling is wel gericht op "voor ieder volk/cultuur een eigen stuk land", vrij gezien, wij zien het liefst iedereen teruggaan naar hun eigen land wanneer mogelijk.
Heeft allemaal met cultuur en identiteit te maken, het is ook de Franse burgerij die in 1830 de opstand uitriep tegen de Noordelijke Nederlanden, dat Dhr. Koning Willem 1 zo gierig was in die tijd, wilde ook niet echt helpen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef RitseB het volgende:
Ik snap het doel van het hele grootnederland niet helemaal. Kun je dat niet uitleggen
dat ''aub" doet het hemquote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hoe valt dit te rijmen? "We hebben niets tegen jullie, maar rot wel op aub"
Waarom is die cultuur en identiteit zo van belang dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heeft allemaal met cultuur en identiteit te maken, het is ook de Franse burgerij die in 1830 de opstand uitriep tegen de Noordelijke Nederlanden, dat Dhr. Koning Willem 1 zo gierig was in die tijd, wilde ook niet echt helpen.maar Voorpost vind een Groot Nederland sterker in onze schoenen staan dan een Noordelijk en een Zuidelijke Nederland.
quote:Onder leiding van P. komt Voorpost voor het eerst in het landelijke nieuws in maart 2005. Men kondigt aan om het Utrechtse Hoog Catharijne "schoon te vegen" van "overlast veroorzakende junks en jongeren". Uiteindelijk voert men ludiek actie met wat Voorposters die met bezems, emmers water en zeep straatstenen boenen. Eind april wordt het allemaal wat serieuzer. Een groep Zoetermeerse neo-nazi's wil een ruimte van de gemeente huren om daar op eigen wijze bevrijdingsdag te vieren.(2) De gemeente Zoetermeer staat niet meteen te springen en P. werpt zich op als vertegenwoordiger van de neo-nazi's. Onder een valse naam spreekt hij de gemeenteraad toe en bepleit het toewijzen van een ruimte aan de jongeren. Hij krijgt zijn zin en op 5 mei luisteren de neo-nazi's in die ruimte naar muziek en velen zijn getooid met nazi-symbolen en maken de Hitlergroet. Onder andere K. en R. zijn aanwezig. Officieel ontkent Voorpost elke betrokkenheid bij het nazi-festijn, maar de feiten wijzen op het tegendeel. Daarbij prijken tijdens het feest ettelijke Voorpost-posters op de muren.
wat bedoel je? dat ze het zelf mogen weten of ze vertrekken? wat is dan het verschil met de huidige situatie?quote:
Voor Voorpost gezien denk ik wel, niet openlijk over gediscussieerd, naar mijn mening heb je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je dit nog wel realistisch? Gezien de mengeling in de samenleving en de geglobaliseerde wereld is dit achterhaald standpunt toch?
quote:Op 5 mei 2005 werd overal in Nederland op zeer uiteenlopende manieren bevrijdingsdag gevierd. Een groep extreem-rechtse jongeren in Zoetermeer herdacht de bevrijding op geheel eigen wijze, compleet met nazi-symbolen en Hitlergroeten. Ondanks waarschuwingen vooraf had de gemeente Zoetermeer hen een zaaltje verhuurd.
Over deze persoon kun je nog veel meer opgraven, ik ga persoonlijk niet met hem om, volgens mij is hij EN degene die beschuldigd werd van toestanden in de moskee in Rotterdam geroyeerd, maar van Dhr P. hoor ik binnen Voorpost al een aantal jaar niks meer.quote:
Neemt niet weg dat dit de leidende figuren binnen Voorpost waren (en zijn), jij doet alsof het een theekransje is van mensen die enkel een betere wereld willen. Hetzelfde idee als de Nazi's dus, iedereen op z'n eigen stukje aarde, is het niet vrijwillig dan wel met geweld (zodra de mogelijkheid er is). Blut und boden. En aangezien het grootste deel van de aanhang uit nazi's bestaat mag dat ook best benoemd worden, vind je niet ?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Over deze persoon kun je nog veel meer opgraven, ik ga persoonlijk niet met hem om, volgens mij is hij EN degene die beschuldigd werd van toestanden in de moskee in Rotterdam geroyeerd, maar van Dhr P. hoor ik binnen Voorpost al een aantal jaar niks meer.
Dan moet je geen topic openen over Voorpost. Waar wil je het dan over hebben ?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef ellevehC86 het volgende:
P.S., doe mij een lol en als je iets kopieert van kafka.antifa.net , laat dan hier de namen weg, ik wil er persoonlijk niet op worden aangesproken.
Een meer actief terugkeerbeleid met name voor Allochtonen met een strafblad heeft absoluut de voorkeur evenals een directe immigratiestop.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat bedoel je? dat ze het zelf mogen weten of ze vertrekken? wat is dan het verschil met de huidige situatie?
Namen zijn weg.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef ellevehC86 het volgende:
P.S., doe mij een lol en als je iets kopieert van kafka.antifa.net , laat dan hier de namen weg, ik wil er persoonlijk niet op worden aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |