abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80054212
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom worden die leden er niet uitgegooid?
Dat is een aantal jaar geleden een keer gebeurd voor zover ik weet, met gasten uit Flevoland vanwaar ik me kan herinneren.

Maar een antwoord op je vraag is dat er een insteek is dat je van een marginale organisatie alle handen zoveel mogelijk moet zien te gebruiken. , of nog beter, het lidmaatschapsgeld.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_80054294
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:15 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat is een aantal jaar geleden een keer gebeurd voor zover ik weet, met gasten uit Flevoland vanwaar ik me kan herinneren.

Maar een antwoord op je vraag is dat er een insteek is dat je van een marginale organisatie alle handen zoveel mogelijk moet zien te gebruiken. , of nog beter, het lidmaatschapsgeld.
Ook foute handjes dus?
pi_80054355
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Geef een representatief voorbeeld, of verwar je je nu met de NVU?
Beweer je nu dat Voorpost niets met oud-SS'ers van doen heeft ?
pi_80054412
quote:
Klopt!, mijn excuses

Zo'n 25 jaar geleden heeft Voorpost in Vlaanderen daar inderdaad redelijk wat aandacht aan besteed.

Heeft niet mijn persoonlijke interesse, wil ik niet vergeleken mee worden, zo heb je bij elke ideologisch gelieerde organisatie wel wat
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_80054566
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Beweer je nu dat Voorpost niets met oud-SS'ers van doen heeft ?
Kan alleen maar vertellen uit eigen kennis, maar van wat ik weet is dat de oud SS-ers die in Nederland of Vlaanderen waren gestationeerd (dus niet tegen het oprukkende communisme uit Rusland waar de angst in de faren '30 al zeer groot voor was) niet als welkom worden gezien.

Zie het maar eens te bewijzen zie ik je denken, ja, erg lastig!
pi_80054572
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Klopt!, mijn excuses

Zo'n 25 jaar geleden heeft Voorpost in Vlaanderen daar inderdaad redelijk wat aandacht aan besteed.

Heeft niet mijn persoonlijke interesse, wil ik niet vergeleken mee worden, zo heb je bij elke ideologisch gelieerde organisatie wel wat
Ik vind opkomen voor leden van een van de meest moordlustige militaire organisaties uit de 20ste eeuw niet "wel wat" ....
pi_80054628
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ook foute handjes dus?
Klaarblijkelijk zitten ze ertussen, er is geen enkele organisatie die helemaal fris is.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:25:41 #33
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80054633
tvp

ps: Groot-Nederland
extreem-rechts
pi_80054658
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik vind opkomen voor leden van een van de meest moordlustige militaire organisaties uit de 20ste eeuw niet "wel wat" ....
En daarmee heb jij jouw mening kenbaar gemaakt
  woensdag 7 april 2010 @ 19:26:48 #35
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80054688
Ik snap het doel van het hele grootnederland niet helemaal. Kun je dat niet uitleggen
Do androids dream of electric sheep?
pi_80054874
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Wij zijn niet tegen allochtonen op zich, [...] wij zien het liefst iedereen teruggaan naar hun eigen land wanneer mogelijk,
Hoe valt dit te rijmen? "We hebben niets tegen jullie, maar rot wel op aub"
pi_80054883
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef ellevehC86 het volgende:
Wij zijn niet tegen allochtonen op zich, maar de volksnationalistische instelling is wel gericht op "voor ieder volk/cultuur een eigen stuk land", vrij gezien, wij zien het liefst iedereen teruggaan naar hun eigen land wanneer mogelijk.
Vind je dit nog wel realistisch? Gezien de mengeling in de samenleving en de geglobaliseerde wereld is dit achterhaald standpunt toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_80054912
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef RitseB het volgende:
Ik snap het doel van het hele grootnederland niet helemaal. Kun je dat niet uitleggen
Heeft allemaal met cultuur en identiteit te maken, het is ook de Franse burgerij die in 1830 de opstand uitriep tegen de Noordelijke Nederlanden, dat Dhr. Koning Willem 1 zo gierig was in die tijd, wilde ook niet echt helpen. maar Voorpost vind een Groot Nederland sterker in onze schoenen staan dan een Noordelijk en een Zuidelijke Nederland.
pi_80054959
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hoe valt dit te rijmen? "We hebben niets tegen jullie, maar rot wel op aub"
dat ''aub" doet het hem
pi_80054975
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Heeft allemaal met cultuur en identiteit te maken, het is ook de Franse burgerij die in 1830 de opstand uitriep tegen de Noordelijke Nederlanden, dat Dhr. Koning Willem 1 zo gierig was in die tijd, wilde ook niet echt helpen. maar Voorpost vind een Groot Nederland sterker in onze schoenen staan dan een Noordelijk en een Zuidelijke Nederland.
Waarom is die cultuur en identiteit zo van belang dan?
pi_80054988
Vind je dit ook onwenselijk ?
quote:
Onder leiding van P. komt Voorpost voor het eerst in het landelijke nieuws in maart 2005. Men kondigt aan om het Utrechtse Hoog Catharijne "schoon te vegen" van "overlast veroorzakende junks en jongeren". Uiteindelijk voert men ludiek actie met wat Voorposters die met bezems, emmers water en zeep straatstenen boenen. Eind april wordt het allemaal wat serieuzer. Een groep Zoetermeerse neo-nazi's wil een ruimte van de gemeente huren om daar op eigen wijze bevrijdingsdag te vieren.(2) De gemeente Zoetermeer staat niet meteen te springen en P. werpt zich op als vertegenwoordiger van de neo-nazi's. Onder een valse naam spreekt hij de gemeenteraad toe en bepleit het toewijzen van een ruimte aan de jongeren. Hij krijgt zijn zin en op 5 mei luisteren de neo-nazi's in die ruimte naar muziek en velen zijn getooid met nazi-symbolen en maken de Hitlergroet. Onder andere K. en R. zijn aanwezig. Officieel ontkent Voorpost elke betrokkenheid bij het nazi-festijn, maar de feiten wijzen op het tegendeel. Daarbij prijken tijdens het feest ettelijke Voorpost-posters op de muren.

[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 07-04-2010 19:42:55 (namen weg) ]
pi_80055006
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

dat ''aub" doet het hem
wat bedoel je? dat ze het zelf mogen weten of ze vertrekken? wat is dan het verschil met de huidige situatie?
pi_80055022
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind je dit nog wel realistisch? Gezien de mengeling in de samenleving en de geglobaliseerde wereld is dit achterhaald standpunt toch?
Voor Voorpost gezien denk ik wel, niet openlijk over gediscussieerd, naar mijn mening heb je helemaal gelijk.
pi_80055043
En dit :

http://www.gebladerte.nl/11142f71.htm
quote:
Op 5 mei 2005 werd overal in Nederland op zeer uiteenlopende manieren bevrijdingsdag gevierd. Een groep extreem-rechtse jongeren in Zoetermeer herdacht de bevrijding op geheel eigen wijze, compleet met nazi-symbolen en Hitlergroeten. Ondanks waarschuwingen vooraf had de gemeente Zoetermeer hen een zaaltje verhuurd.
pi_80055145
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef gelly het volgende:
Vind je dit ook onwenselijk ?
[..]

Over deze persoon kun je nog veel meer opgraven, ik ga persoonlijk niet met hem om, volgens mij is hij EN degene die beschuldigd werd van toestanden in de moskee in Rotterdam geroyeerd, maar van Dhr P. hoor ik binnen Voorpost al een aantal jaar niks meer.
pi_80055242
P.S., doe mij een lol en als je iets kopieert van kafka.antifa.net , laat dan hier de namen weg, ik wil er persoonlijk niet op worden aangesproken.
pi_80055341
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Over deze persoon kun je nog veel meer opgraven, ik ga persoonlijk niet met hem om, volgens mij is hij EN degene die beschuldigd werd van toestanden in de moskee in Rotterdam geroyeerd, maar van Dhr P. hoor ik binnen Voorpost al een aantal jaar niks meer.
Neemt niet weg dat dit de leidende figuren binnen Voorpost waren (en zijn), jij doet alsof het een theekransje is van mensen die enkel een betere wereld willen. Hetzelfde idee als de Nazi's dus, iedereen op z'n eigen stukje aarde, is het niet vrijwillig dan wel met geweld (zodra de mogelijkheid er is). Blut und boden. En aangezien het grootste deel van de aanhang uit nazi's bestaat mag dat ook best benoemd worden, vind je niet ?
pi_80055374
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef ellevehC86 het volgende:
P.S., doe mij een lol en als je iets kopieert van kafka.antifa.net , laat dan hier de namen weg, ik wil er persoonlijk niet op worden aangesproken.
Dan moet je geen topic openen over Voorpost. Waar wil je het dan over hebben ?
pi_80055394
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

wat bedoel je? dat ze het zelf mogen weten of ze vertrekken? wat is dan het verschil met de huidige situatie?
Een meer actief terugkeerbeleid met name voor Allochtonen met een strafblad heeft absoluut de voorkeur evenals een directe immigratiestop.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:43:23 #50
104871 remlof
Europees federalist
pi_80055402
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Namen zijn weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')