abonnement Unibet Coolblue
pi_80102246
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Thas het volgende:.

Dus "ieder bericht met moslims en woedend kun je sowieso met een heel grote korrel zout nemen"?
No ty.
Als we het over Nederland hebben. Yep.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80102313
Vrijwel alle berichten in Nederland wel ja.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:02:50 #253
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80102589
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Thas het volgende:

[..]

Interessant plaatje, waar komt deze vandaan?
Wat cijfers neerzetten zonder bronvermelding is wel erg à la de Telegraaf he
[..]

Die foto's van de vlagverbrandingen en dreigementen van blokkade's van producten uit Denemarken naar aanleiding van de Cartoons van Kurt Westergaard zijn zeker ook geshopt/bedacht ?

[ afbeelding ]
Oh en deze is zeker ook geshopt? (ja, hij komt van een satirische website. nee, het is niet geshopt, google maar eens.)
En zo zijn er nog genoeg.

Dus "ieder bericht met moslims en woedend kun je sowieso met een heel grote korrel zout nemen"?
No ty.

Ontopic: Achterlijk van de Telegraaf
Weer die plaatjes. Ga je om die plaatjes verhaal halen bij je allochtone buurman?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_80102708
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Burakius het volgende:
Na al die tijd op Fok is er eindelijk de eerste zinnige reactie die ik heb gelezen. Hulde JohnDDD.
Ik vind wel dat de oorzaak van het probleem deels de islam is. In de zin dat de meeste Marokkanen nog behoorlijk religieus worden opgevoed door hun ouders, wat natuurlijk verdomd moeilijk is in een extreem liberale maatschappij als Nederland! Ik denk dat dat grote gat tussen streng religieuze opvoeding en liberale maatschappij wel eens één van de oorzaken zou kunnen zijn van de gemiddeld hoge criminaliteit onder Marokkaanse jongeren. Deze jongeren zijn volledig ontaard; in de islam kunnen ze moeilijk terecht omdat het gaat om de religie van hun ouders die niet aansluit bij wat ze om zich heen zien. In de Nederlandse maatschappij kunnen ze ook moeilijk écht integreren omdat ze hun ouders/familie niet willen of kunnen afvallen.

In die zin zie ik ook wel in, zoals Wilders zegt, dat het slecht is geweest zoveel niet-westerse allochtonen in Nederland toe te laten. Dat creëert namelijk heel vanzelfsprekend problemen en botsingen en ontheemde mensen.

Toch vind ik het wel kwalijk dat Wilders het telkens een probleem van de islam noemt. De moslims die ik heb leren kennen maken maar weinig problemen en zijn eerlijk en leven volgens de wet. De islam heeft verder niet zoveel met criminele Marokkanen te maken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_80104210
Neuh ik denk dat je er 100% naast zit. Het is niet dat hun religie niet in te vatten is in de buitenwereld. Anders zou IK het ook niet kunnen doen. Het is echter heel makkelijk de Islam te praktiseren in een vrij land zoals Nederland. Normen en waarden sluiten ook nog eens goed aan. Integreren is mij ook super goed gelukt. Ik ben gewoon een Nederlander klaar. Maar wel een Islamitische. En nogmaals mijn geloof praktiseren in het liberale Nederland is des te simpeler juist omdat het zo liberaal is.

Toegegeven dat de verleidingen in een land zoals Nederland erg groot zijn door het liberale weer.

Het is gewoon dat die Marokkanen liever voor alcohol, wiet, sex , diefstal en disco's kiezen dan voor de Islam. Dus ze geven toe aan de verleidingen. Wat ze hebben geleerd van hun ouders gaat er blijkbaar de ene oor erin en de andere oor eruit.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:57:52 #256
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80105311
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en deze is zeker ook geshopt? (ja, hij komt van een satirische website. nee, het is niet geshopt, google maar eens.)
Ja, maar je moet je ook afvragen HOEVEEL van die radicalen er daadwerkelijk zijn. Bij demonstraties komen er nooit meer dan een stuk of 100 opdagen, en de AIVD in Nederland schat dat het in Nederland om zo'n 0,5% van de moslims zou gaan die extra radicaal zouden zijn.

Ik bedoel, als er in de VS een paar gekken zijn die Abortus klinieken opblazen en doktoren vermoorden die abortussen hebben gepleegd.... dan betekend dat toch ook niet dat het GEHELE Christendom hiervoor moet worden aangepakt. En de Bijbel hoeft ook niet verboden te worden omdat Priesters kinderen hebben misbruikt.

Het gaat in al die gevallen om een MINDERHEID die ENORME aandacht krijgt in de pers, en daardoor denkt "het volk" al snel dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 8 april 2010 @ 23:06:07 #257
284826 Rabin888
Tap that ass, Get that cash
pi_80105651
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, maar je moet je ook afvragen HOEVEEL van die radicalen er daadwerkelijk zijn. Bij demonstraties komen er nooit meer dan een stuk of 100 opdagen, en de AIVD in Nederland schat dat het in Nederland om zo'n 0,5% van de moslims zou gaan die extra radicaal zouden zijn.

Ik bedoel, als er in de VS een paar gekken zijn die Abortus klinieken opblazen en doktoren vermoorden die abortussen hebben gepleegd.... dan betekend dat toch ook niet dat het GEHELE Christendom hiervoor moet worden aangepakt. En de Bijbel hoeft ook niet verboden te worden omdat Priesters kinderen hebben misbruikt.

Het gaat in al die gevallen om een MINDERHEID die ENORME aandacht krijgt in de pers, en daardoor denkt "het volk" al snel dat ze allemaal hetzelfde zijn.
De christenjeugd van tegenwoordig!

  donderdag 8 april 2010 @ 23:14:05 #258
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80105991
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Thas het volgende:
Interessant plaatje, waar komt deze vandaan?
Wat cijfers neerzetten zonder bronvermelding is wel erg à la de Telegraaf he
Hij komt direct uit een PDF die te downloaden was bij Maurice de Hond z'n Peil.nl - maar tegenwoordig zit zijn site een stuk dichter, en kan ik de originele PDF niet meer terugvinden. Je kunt echter aan de stijl wel zien dat ie daar vandaan komt, ik ga het origineel nog weer even proberen te vinden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80107095
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de oorzaak van het probleem deels de islam is. In de zin dat de meeste Marokkanen nog behoorlijk religieus worden opgevoed door hun ouders, wat natuurlijk verdomd moeilijk is in een extreem liberale maatschappij als Nederland! Ik denk dat dat grote gat tussen streng religieuze opvoeding en liberale maatschappij wel eens één van de oorzaken zou kunnen zijn van de gemiddeld hoge criminaliteit onder Marokkaanse jongeren. Deze jongeren zijn volledig ontaard; in de islam kunnen ze moeilijk terecht omdat het gaat om de religie van hun ouders die niet aansluit bij wat ze om zich heen zien. In de Nederlandse maatschappij kunnen ze ook moeilijk écht integreren omdat ze hun ouders/familie niet willen of kunnen afvallen.

In die zin zie ik ook wel in, zoals Wilders zegt, dat het slecht is geweest zoveel niet-westerse allochtonen in Nederland toe te laten. Dat creëert namelijk heel vanzelfsprekend problemen en botsingen en ontheemde mensen.

Toch vind ik het wel kwalijk dat Wilders het telkens een probleem van de islam noemt. De moslims die ik heb leren kennen maken maar weinig problemen en zijn eerlijk en leven volgens de wet. De islam heeft verder niet zoveel met criminele Marokkanen te maken.
In principe heb je gelijk, een deel van de problemen bij die groep jongeren kan je verklaren met het gapende gat wat tussen strenge opvoeding binnen de muren en de buitendwereld zit, vooral omdat er bij die groep ook nog 's weinig ouderlijke begeleiding is in die wereld, waardoor ze zo doorslaan. Ik zou dit echter niet puur aan het geloof willen toedichten, maar des te meer aan een cultuur die sinds ze hierheen zijn geëmigreerd niet verder is ontwikkeld en zich daarom niet aansluit bij de huidige maatschappij en dus halstarrig en ouderwets lijkt. Let wel, dit gaat dan om een bepaalde groep jongeren, waarbij de ouders nog eerste generatie zijn en amper of geen Nederlands kunnen en qua opvoeding vooral binnenshuis plaatsvindt, omdat ze geen grip hebben op wat daarbuiten afspeelt.

De Islam is prima te combineren met een liberale samenleving. Maar dan moet je wel open staan voor verandering, en dat begint nu pas te komen.
pi_80107330
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef Rabin888 het volgende:

[..]

De christenjeugd van tegenwoordig!

[ afbeelding ]
Ja, maar dat is maar een klein clubje. Ooh wacht......hetzelfde geldt voor moslimextremisten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80108403
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar dat is maar een klein clubje. Ooh wacht......hetzelfde geldt voor moslimextremisten.
Dat is dan toch weer net een iets groter clubje.
Zolang het voor deze mensen, en tevens voor extremisten van welke religie of club dan ook, bij dit soort bordjes blijft, alhoewel protesten op bv begrafenissen gewoon verboden moet worden, dan heb ik er meer vrede mee, dan wanneer ze aanslagen plegen of ander soort aanvallen plegen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:43:04 #262
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80109321
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef DeParo het volgende:
Dat is dan toch weer net een iets groter clubje.
In landen als Iran, Syrie, Egypte, Jemen, etc.....
Niet in Nederland volgens mij.

Volgens de AIVD was het ook slechts 0,5% van de moslim bevolking die daadwerkelijk "vatbaar" zou zijn voor de radicale Islam. Ja, we moeten het in de gaten blijven houden in Nederland, maar overgaan tot extreme maatregelen zoals het verbieden van de Koran (en daarmee moskeeën effectief naar een soort van "schuilmoskee" status te verbannen, wat helemaal niet meer te controleren valt) is toch echt schandalig.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80109438
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:43 schreef maartena het volgende:

[..]

In landen als Iran, Syrie, Egypte, Jemen, etc.....
Niet in Nederland volgens mij.

Volgens de AIVD was het ook slechts 0,5% van de moslim bevolking die daadwerkelijk "vatbaar" zou zijn voor de radicale Islam. Ja, we moeten het in de gaten blijven houden in Nederland, maar overgaan tot extreme maatregelen zoals het verbieden van de Koran (en daarmee moskeeën effectief naar een soort van "schuilmoskee" status te verbannen, wat helemaal niet meer te controleren valt) is toch echt schandalig.
In Nederland zal het allemaal denk ik niet zoveel uitmaken.
Als je naar de EO-jongerendag gaat, dan ben je voor mij, een Christelijke Fundamentalistische Terrorist.
pi_80112460
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wellicht dat het oorspronkelijke bericht ook nog even kan worden toegevoegd op de FP:

[ afbeelding ]

Voor het nageslacht.
TVP.

Best triest van De Telegraaf dit, overigens.
pi_80112869
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:43 schreef maartena het volgende:

[..]

In landen als Iran, Syrie, Egypte, Jemen, etc.....
Niet in Nederland volgens mij. .
En ook in die landen valt het allemaal wel mee. De overgrote meerderheid van de moslims moet niets hebben van die extremistische bullshit. Mocht dat wel het geval zijn, dan hadden de extremisten in de jaren negentig de macht gegrepen in landen als Egypte en Algerije. Toen hebben zij er immers hard aan getrokken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80118586
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:50 schreef MaskOfSanity het volgende:
Alsof het relevant is wat Moslims in een wijk in Nederland vinden van een BDSM-studio.

What's next? Geen slijterijen meer in Kanaleneiland oid?
Alleen vraag ik me wel af of zo'n BDSM-studio nog een beetje veel klanten heeft in een "moslimwijk".
pi_80118646
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef Rabin888 het volgende:

[..]

De christenjeugd van tegenwoordig!

[ afbeelding ]
Och, extreem-gelovigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')