Hmm dat moet haast wel dan, resultaat zien. maar heb je nu niet het idee dat je met Zumba echt resultaat ziet?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien wel!Ik denk dat ik het misschien voor/na Zumba wil proberen te doen, 1 of 2 keer per week ofzo. Om te zien of ik dan sneller resultaat zie
Ze schijnen best goeie fitnessbegeleiding te hebben (met schema's enzo) dus dan moet ik daar maar es gebruik van maken...
![]()
Echt? Ooooh bedankt voor het vertellen!! Ik ben DOL op Robin Hobbquote:Op donderdag 8 april 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwste van Robin Hobb, Dragon HavenGoed geschreven fantasyboeken zijn voor mij echt van die relax-boeken
![]()
Ik ben nog nooit in NYC geweest, dus ik heb pas recht om jaloers te zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, Phaidra!. Ik ben vreselijk jaloers op je!
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]daar is mn sollicitatie! serieus! het leek me een leuke school, de funcite was precies passend, en ze hebben ook nog eens als snelste gereageerd en de secretaresse was bovendien heel aardig....
leuk dat je genoten hebt in New York! ik wil ook weer terug.
maar nu eerst schrijven! de wekker gaat weer op 45 minuten schrijven, dan weer 15 mins pauze... ik vidn dat ik in die drie kwartier het wel moet redden om mijn eigen twee artikelen samen te vatten en te bespreken, eigenlijk.
Ik was er tussen half 4 en 4 uurquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak wat een goed nieuws allemaal inderdaad!
En welkom terug PhaidraKlinkt heeeeeerlijk, relaxen in Central Park
![]()
Vik. was jij net dus ook in het UMCG?Ik dus ook, en ik ben elke keer nog onder de indruk van de grootte ervan
men wat een eind lopen zeg! Ik moest naar de afdeling cardiologie, mn cliënt mag morgen waarschijnlijk weer naar huis. Maar dan moet ie wel een zuurstoffles aan zn rolstoel hangen
Ik zie het niet echt, maar dat kan ook aan mij / mijn eetgewoontes liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmm dat moet haast wel dan, resultaat zien. maar heb je nu niet het idee dat je met Zumba echt resultaat ziet?
Whoop, een mede-fan!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Ooooh bedankt voor het vertellen!! Ik ben DOL op Robin Hobb
Whehehe, ja dat doen ze wel he voor minder- of invalidenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was er tussen half 4 en 4 uurEn ik hoef niet zo ver te lopen, want ik moet naar de KNO-afdeling en dat is de eerste afdeling links als je binnenkomt (pal naast het restaurant)
. Was er niemand die je rijden wilde in z'n wagentje?
.
Ik schrijf begeleiding altijd goed, ik schrijf echter altijd iest ipv iets en ook kijek ipv kijken. Ik denk dat iedereen bij andere woorden de mist ingaat?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, eerlijk zeggen: wie van jullie schrijft begeleiding wel in 1 keer goed
Bij mij staat er ALTIJD eerst gebeleiding
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrijf begeleiding altijd goed, ik schrijf echter altijd iest ipv iets en ook kijek ipv kijken. Ik denk dat iedereen bij andere woorden de mist ingaat?
Het was zo fijn! Het was ook alleen afgelopen week mooi weer, dus goed geplandquote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Phaidra!! Wat heerlijk zeg, 28 graden in NY!!!WB!!
Isse Chileense ovenschotel-dinges!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij maispastei Maria?
*somber naar AH maaltijdsalade staartquote:Op donderdag 8 april 2010 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Isse Chileense ovenschotel-dinges!
Oven voorverwarmen
Eitjes koken
Gehakt + gensipperde ui + herrrrbs bakken
In ovenschaal laag mais doen, dan gehaktmengsel, dan plakjes gekookt ei, dan weer mais, daar overheen wat suiker
In de oooven![]()
Officieel is het geloof ik met gemalen mais, maar da's een rotwerk en het wordt er niet per definitie lekkerder door
Tevens is het SUPERmakkelijk en HEEL goedkoop!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*somber naar AH maaltijdsalade staart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Zo praat ik heul niet!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik zie je al helemaal gaan joh!
"Deze pan is echt puuuuuuurtttyyyy FANTAAAAAAAAAAAAAAASTISSCHHH"
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kan niets zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:Foto's in hotmail? Niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
is t een sleedoorn! ik kwam er maar niet achter wat t nou precies was!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:34 schreef sigme het volgende:
ColdFeet, Phaidra, fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en dat het leuk was.
ColdFeet, heb je ook foto's? Ik ben nieuwsgierig..
Kwak, gefeliciteerd met je sollicitatiegesprekuitnodiging en met de bloeiende sleedoorn.
Shinydiscoball, ben je weer beter?
hte, eth, eht ... echt altijdquote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrijf begeleiding altijd goed, ik schrijf echter altijd iest ipv iets en ook kijek ipv kijken. Ik denk dat iedereen bij andere woorden de mist ingaat?
En als ie het niet automatisch doet, kan je zelf ook nog instellen dat ie het automatisch gaat doen. Dat doe ik vaak bij dingen met puntjes boven letters of waar een hoofdletter voor moetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Neit!
Maar die is blijkbaar zo algemeen dat Word m automatisch corrigeert.
lieve schat, van nu tot augustus moet ik elke dag in de UB zitten schrijven... helaas pindakaas. ik zie de zon door het raam (nu niet meer, het is donker) en eventueel in de pauzes die ik neem. cola heeft trouwens geholpen voor de energie. en het loslaten van het idee dat ik normaal ga avondeten vanavond, dat hielp ook. desnoods blijf ik tot tien uur zitten (dan gaat t dicht hier). het MOET af.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, je moet de zon in hoor, je bent zo down steeds
ik drink straks een glaasje port denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nynke, mooi lijstje, kan je vanavond nog wat lekkers eten
Wat is het?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb fokroulette gedaan en dat is eng! Niks voor moi![]()
Zie bovenste regel,staat fokroulette tussen.quote:
Aha! Ik heb geen webcam. Gelukkigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zie bovenste regel,staat fokroulette tussen.
Dan word je geconnect met webcam met een willekeurige fokker die dat ook doet
Zit standaard in de laptop..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha! Ik heb geen webcam. Gelukkig.
Oh ja dan ontkom je er niet aan he?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zit standaard in de laptop..
Hoe is het met je arm?
Nou, het zal wel aanstekelijk zijn... ik deed lesje 14 van Evy en dat heb ik niet eens fatsoenlijk uitgelopen. Hell, die laatste 2 keer 6 minuten ben ik niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:00 schreef AKnynke het volgende:
men, dat was het shitste hardlopen ooit. Te laag bloedsuiker dus duizelig, en hele vreemde steken in de knie, waardoor ik af en toe hinkelde van de pijn, en 2 minuten later ging het weer. Van de 5 km. heb ik er denk ik 2,5 gerend en 2,5 gewandeld..![]()
Op het lijstje kunnen extra 3 chocoladekoekjes om de suiker snel weer evne op peil te krijgen. Nu douchen en eten koken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Pfoei! *digi-hug for da Kwakkie*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
hai, zo thuis, uit de bieb geschopt. nu kleine eetpauze en dan had ik bedacht dat ik me in pyjama ga hijsen en met een pot thee nog even dat hoofdstuk eruit ga knallen. 60 pagina's pure ellende, wat zal ik gelukkig zijn als dat klaar is
Ik verkeer altijd in de veronderstelling van wel!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn champignons eigenlijk gezond?
Want ik heb deze week 2 bakjes leegegeten in mijn eentje
Google is your friend!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn champignons eigenlijk gezond?
Want ik heb deze week 2 bakjes leegegeten in mijn eentje
Er is maar weinig waar ik meer van gruwel dan een beker koude melkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
*anderhalve beker melk toevoegt aan lijstje* Zowww ik heb dorst na sport de laatste tijd! Als het niet op was had ik nog meer melk gedronken![]()
De geur van warme melk, dat vind ik zo smerig! En m'n oude huisgenootje/vriendinnetje maakte elke ochtend warme melk voor d'r havermout. Brr.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is maar weinig waar ik meer van gruwel dan een beker koude melk![]()
. Huuuuuu!
Daar heb ik dan weer geen moeite mee... maar die koude melk he... *rilquote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De geur van warme melk, dat vind ik zo smerig! En m'n oude huisgenootje/vriendinnetje maakte elke ochtend warme melk voor d'r havermout. Brr.
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Volle melk van 4 graden... dat is bijna zo lekker als een gefrituurd kippetje met knapperige vel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |