Ja precies, dat het verder restafval is van een varken met veel vet en vliezen maakt geen zak uit. Goed bereid zijn ze alleraardigst.quote:
Klinkt fout.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef Valluik het volgende:
Spareribs![]()
M'n vader heeft een eigen saus erbij
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef Valluik het volgende:
Spareribs![]()
M'n vader heeft een eigen saus erbij
Aha, nu is het duidelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een perv![]()
Hij heeft een eetcafé
Je vergeet een snuf gember. En nog veel belangrijker: suiker om het wat te laten karameliseren.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Voor degene die spareribs zelf willen maken:
- marinade:
ketjap
knoflook
Peper
zout
Chillisaus
- Bereiding:
Meng de marinade ingredienten
Met een mes de holle kant van de rauwe ribs in snijden(zodat het overtollige vet kan weg stromen tijdens het bakken)
Peper en zout erop
marineren
een dag laten staan in de koeling
in de oven afbakken
en eventueel op de gril plaat krokant bakken.
Dit. zo zijn ze echt dope.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef CasB het volgende:
Hier in het dorp haal ik ook wel eens spareribs, maar die zijn dan zo goed klaargemaakt dat het bot er al bijna vanaf valt, en het vlees is zo mals dat je er bijna niet op hoeft te kauwen.
Kijk zo hoort hetquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef CasB het volgende:
Hier in het dorp haal ik ook wel eens spareribs, maar die zijn dan zo goed klaargemaakt dat het bot er al bijna vanaf valt, en het vlees is zo mals dat je er bijna niet op hoeft te kauwen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef CasB het volgende:
Spareribs moet je eerst koken en dan pas grillen, dan krijg je datquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef CasB het volgende:
De Grootste Echte bazen praten niet over spare-rbis maar over geroosterde koeienquote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Piccalilly het volgende:
Enthousiasme van een beginneling. De grootste spareribs-bazen eten ze ongeveer gemiddeld eens per maand, maar dan wel beduidend meer dan TS.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:05 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
De Grootste Echte bazen praten niet over spare-rbis maar over geroosterde koeien
Doet het niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef Catbert het volgende:
We hebben al vlees en tieten gehad, missen alleen dit nog:
[ afbeelding ]
Raar, net nog wel. Enfin:quote:
Sterker nog, ek is die koriander vergeten..quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Je vergeet een snuf gember. En nog veel belangrijker: suiker om het wat te laten karameliseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |